- 858 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
DESTINY'S CHILD... (KADERİN ÇOCUKLARI...)
Destiny’s Child...(Kaderin Çocukları)
YAŞAMAK....! !
İstersen,dün gece dinlediğim şarkılarla yaşamayı anlatayım...ne dersin?
yani sohbet etmek istedi canım..düşün bir kafedeyiz karşımdasın ve anlatıyorum..ama sıkılırsan göz kırp :) keserim hemen...
her dilden müzik dinlemek çok hoş!
hangi dilden müzik dinlersem o ülkeye giderim...
o coğrafyanın denizlerine açılır,sokaklarında aşkımla elele gezerim.
Müzik,düşlerimi teteikleyen düşsel bir haz benim için.! !
ve müziğin dili yok.! ! !
evrensel bir iletişim dilinin ta kendisi... Erdemler,aşklar,düşler yükler yolculuklarımıza....
hayat,bahar,aşk,acı,hüzün,gülümseme ve melankoliye dair tüm kıvrımlar müziikle hayat bulur..
bazen ’life is life’ dinlerken,yaşama sevincimiz tavan yapar,bazen de Sezen dinler hüzünleniriz...
Robbie Willams’ın Angels (melekler) ini dinlerken bembeyaz düşlere yalken açar,arınırız tüm sisli duygulardan..! !
trans yaşar hücrelerimiz adım adım... face to face hesaplaşma gibi....
Anastasica’nın ’Wellcome to my truth’ (hoş geldin gerçeğime) dinlerken düşlerden sıyrılıp gerçek saçları koklar,sıcacık yüreklerde yer buluruz.herhangi bir sahilde gerçeğin sımsıcak ellerinden Brandy,martini içeriz....çocukluğumuza kadar ısınır heyecanlarımız...
ve anastasica kadar gerçek ve cıvıl cıvıl aşklara koşarız..
Britney Spears’ın kadınsı ve kışkırtıcı duruşu dansları yetemzmiş gibi,bir de şarkılarında ’do something’ (hadi birşeyelr yap) diyor :)
o an yerinde duramaz kimse.!
coşku mutluluk ve adrenalin çağrıları beyinlere ulaşmıştır...aşk kokan tenleri sarmaya hazır kollar daha bir güçlenir..
ve Britney’in şarkılarında kıvrcık saçlarını taramaya başlıyorum..
sonra.....
Simple Plan grubu da ’wellcome to my life’ diyor..
yeni yaşama benim yaşmıma hoş geldin diyor...
sansürsüz önkoşulsuz net aşklara çağırıyor...
alabildiğine özgürlük kokan parklara sahillere çağırıyor.! mümkün mü koşmamak..tok yürekler bile dayanamaz.! !
Hande yener hala ’acı veriyor’
anılar yeni başlangıçlara nazlanarak izin verse de,acı veriyor.! !
Gülsen’in sakıncalı’sı da çok hoş..ama sakıncalı :)
Sezen’in tüm şarkıları beni yalnızlaştırır hüzünlendirir...
üşütür beni çocukluğuma kadar..lisemize kadar....
Hard ve protest müzüiği sevmem ama Metallica’nın ’nothing else matter’ stressiz bir yaşama çağırdığı için onların boşverlerine uyuyorum..çılgınlık azen iyi diyorum :)
ve Madonna....
Madonna’nın güneydoğuyu anlatacağı hiç aklına gelir miydi? ?
belkide Engin’in yorumu böyle..gülme ya anlatacam şimdi :)
Madonna,’frozen’ (dondurulmuş) şarkısında sanki güneydoğuyu anlatıyor..dondurulmuş sevdakları,yürekleri,insanları anlatıyor...
dondurulmuş ve ertelenmiş gülümsemeleri..
dondurulmuş ve yitik Bahar’ları...
dondurulmuş ben’leri....
kaderin çocukları yani Destiny’s Child...’lose my breath’ kaybolan soluklarım....
bu şarkıyı anlatamam ya..sanki ikimizi anlatıyor..
ama soluklarımız kaybolmayacak..ben vazgeçmeyeceğim bahardan..bahar kokulu düşlerden..
dolan şarap bardaklarına kıyamam..
kıvırcık saçlarına da...
İBRAHİM EROĞLU
YORUMLAR
dondurulmuş ve ertelenmiş gülümsemeleri..
dondurulmuş ve yitik Bahar’ları...
dondurulmuş ben’leri....
zaman ah zaman o kadar kısa ki dondurmak ertelemek nereye kadar..şu an sadece şu an sorgusuz yargısız yaşabiliyorsan şu an gerisi mechul...güzeldi üstadım..papatyalar yüreğine