- 505 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Amasya Sevdası, 6.Tanıtımı Çankaya'da yapıldı..
Tanıtım Turizm Kültür Sanat Eseri Amasya Sevdası ’nın, 6. Tanıtımı; 05 - 11 Ocak 2014 tarihleri arasında Ankara, Çankaya’da yapıldı..
5 YILDIZLI Amasya Elması Tanıtımları ile Ünlü Amasyalı Şair, Şiir Yorumcusu İlesam Üyesi Müzeyyen Keskin; Ankara ÇANKAYA ’da ATO girişi İLESAM TANITIM yerleşkesinde İMZA GÜNÜ tertipledi.
Şiir, müzik, beste, yorum hayranlarını günler önceden özel ve açık davetlerle ’ Şairinden İMZALI ŞİİRLER, Şiir Yorumları, Şiir Sohbetleri HATIRA fotoğrafları için İmza Günü etkinliğine davet eden İLESAM Üyesi, Amasyaşat Başkanı, Şair, Şiir Yorumcusu, Amasya Sevdası Kültür Sanat Etkinlikleri Organizatörü, TÜRKİYE SEVDASI Kültür Sanat Danışmanı Müzeyyen KESKİN; 05 - 11 Ocak 2014 tarihleri arasında belirli saatlerde tertiplediği İMZA GÜNÜ kapsamında, Amasya Sevdası hayranları ile şiir sevenler ve TÜRKİYE SEVDASI kültür sanat dostları ile buluştu. ’ Amasya Sevdası, 6. tanıtımını; Ankara, Çankaya, ATO mekezinde gerçekleştirmekten mutluyum İlesam Organizasyonlarına teşekkür ediyorum..’ diyen İlesam Üyesi, Amasyaşat Başkanı Müzeyyen Keskin, ’Amasya Genelgesi Dostları ile Amasya Sevdası buluşması ve Tanıtım Günleri sonsuza dek devam edecek..’ dedi..
Amasya Sevdası PROJE TANITIMI ve İMZA GÜNÜ etkinliğinde ziyarete gelen sanatçılara, öğretmenlere, velilere, sınıf annelerine, güvenlik görevlilerine, STK temsilcilerine, işçilere ve emeklilere yüzde 50 indirim yapan Müzeyyen Keskin; ’ ŞAİRİNDEN İMZALI ŞİİRLER ’ kampanyasını 1 şiir 1 TL ücret uygulamasıyla yine verimli ve başarıyla sürdürdü. Etkinlikte Arif Nihat Asya Şiir Etkinlikleri Haftası ve Şiir Yorumcuları Haftası için de desteğini bildiren Ünlü Amasyalı Şair Şiir Yorumcusu Müzeyyen Keskin; şiir sohbetleri de yaptı, şiirlerinden örnekler de sundu..
Etkinlik kapsamında Beypazarlı Şanlı Şair Şiir Yorumcusu Sinem Şanlı’ya, ’ 2013, Hikmet Okuyar Türkiye Birincilik Ödülü ’ ile armağanlarını verip bazı görevlilere sanatçılara konuklara 5 Yıldızlı Amasya Elması ikram eden Müzeyyen Keskin, öğrencilerin öğretmenlerin ve şiir yorumcusu hayranların yoğun ilgi gösterdiği İmza Günü hatıraları fotoğraf çekimleriyle kültür sanat sayfalarına taşındığını bildirdi..
İmza Gününün ’ unutmaz ziyaretçilerinden birisi de Büyük Birlik Partisi Genel Başkanı Mustafa Destici ’ idi diyen Amasyaşat Başkanı Müzeyyen Keskin, BBP Genel Başkanı’na Amasya Sevdası sunmaktan mutluluk duyduğunu; Halk Kahramanı, Halk Bilimcisi, Süper Siyasetçi, Şair, Şiir Yorumcusu Muhsin Yazıcıoğlu’na da rahmet dilediğini söyledi.
Kitap tanıtımları, imza günleri ve şiir sergilerinin çok önemli olduğunu belirten Müzeyyen Keskin, Amasya Sevdası edinmek isteyenlerin [email protected].. hesabına müracaat edebileceklerini duyurdu.. Haber Kaynağı : Hikmet Okuyar
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.