- 523 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Şiirlerime Yapılan Yorumlar.
Bugüne kadar yaklaşık üç aydan daha fazla bir zamandır,Edebiyat Defteri sitesine yetmişden fazla şiir yazıp,yayınladım.Zaman zaman sevgili şiir yazarı arkadaşlarımdan şiir’im hakkında olumlu veya olumsuz olarak çeşitli yorumlar ve kutlamalar tebrikler aldım.
Şiirlerime yorum yapan,yapmayan ve okuyan,okumayan herkese candan teşekkürlerimi sunuyorum.Herkesin duygu ve düşüncelerine hitap edebilmek,bu konuda yorumlar almak,benim için güzel ve çok değişik bir duygu.Bir yerde emeklerinizin karşılığını mutlaka alıyorsunuz.Ben bu yüzdende çok sevinçliyim.
Yalnız benim merak ettiğim önemli bir konu var.Şiirleri genellikle erkekler yazar,erkekler okur ve söyler..Kadınlar da ya dinler,ya da okurlar.Benim yazdığım şiirlerime yapılan yorumlar,genellikle hep erkek arkadaşlarımdan ve okuyucularımdan geliyor.Acaba diyorum,bayan arkadaşlarıma ve okuyucularıma bu yazdığım şiirlerim,onlara hitap etmiyorlar mı?
Onların ve güzel insanların duygularına ve kalplerine hitap edemiyor muyum diye kendime bu soruyu çok fazla sordum.Ancak kendimce bir cevap bulamadım.Ya gerçekten benim şiirlerim,kızlar ve kadınlar tarafınca beğenilmiyor ve onlara hitap edemiyorum diye kendime çok kızıyorum vebu konuda kendimi çok yetersiz ve çaresiz hissetmeye başladım.
Neden bayan okuyucularım,benim sayfama bir yorum yazmıyorlar,tebrik kutlama göndermiyorlar ve düşüncelerini yazmıyorlar.Erkekler genelde şiirlerini,duygu ve düşüncelerini yansıtarak yazarlar.Daha çok bayanların okumasını ve beğenmesini isterler.Bende aslında böyle düşünüyorum.Çünkü bayanların,bildiğim kadarıyla romantik ortamı,müziği,yemeği,şiir ve şarkıları seven çok duygulu ve düşünceli kişler olduklarına eminim.Yoksa ben mi yanlış düşünüyorum.Ama beğenseler dahi veya beğenmeseler dahi,bir kutlama,tebriği ve küçük bir yorum ve düşünceyi şiir’i yazan şair kimseyle bir paylaşma gereğini ve önemini bilmiyorlar veya korkuyorlar diye düşünüyorum.
Ama herkes şunu çok iyi bilmeli ki; Bir ressam,heykeltraş eserlerinin satılmasını ve sergilenmesini ister.Bir yazar ve şair’de roman,hikaye ve şiirlerinin çok okunmasını,kutlanmasını ve yorumlar ve düşüncelerin paylaşılmasını ister.Bu halk tarafından sanatçılara gösterilen bir kucaklama,sahip çıkma ve eserlerine değer verme niteliğini taşır.Bu sanatçılar için gerçek halk tarafından verilen bir ödüle sahip olma gibi bir şeydir.Saygılar ve sevgiler sunuyorum.Ali Uydurucu.14.01.2014.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.