- 1714 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
PSİKOLOGLAR ŞUNLARI ORTAYA ÇIKARDILAR:
1) Bir insan her şeye gülüyor ise, hatta aptalca şeylere bile gülüyorsa, ruhsal olarak çok büyük yalnızlık içindedir.
2) Eğer bir insan çok uyuyor ise, üzüntü çekiyordur.
3) Eğer bir insan çok az, fakat çok hızlı konuşuyor ise, sakladığı birçok şeyler vardır.
4) Bir insan ağlayamıyor ise o insan güçsüzdür.
5) Eğer bir insan doğru dürüst yemek yemiyor ise gerilim içindedir.
6) Eğer bir kimse basit şeyler için bile çok gözyaşı döküyor ise, bu şahıs çok sevgi dolu ve büyük bir yüreğe sahiptir.
7 ) Eğer bir kişi basit şeylere bile ekşiyor ise, onun çok sevgiye gereksinimi vardır.
Sonuç: Lütfen çevrenizdeki kişileri, daha iyi anlamaya çaba gösteriniz.
Çeviren: Şaban AKTAŞ
ALINTI KAYNAĞI :/Traenen.Gefuehle
PSİKOLOGLAR ŞUNLARI ORTAYA ÇIKARDILAR: Yazısına Yorum Yap
"PSİKOLOGLAR ŞUNLARI ORTAYA ÇIKARDILAR:" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
13 Ocak 2014 Pazartesi 16:42:47
Şu psikologlara göre normal insan kalmadı demek ki yeryüzünde ! ...:)
Analiz etmek bu kadar basite indirgenebiliyorsa artık onlara da gerek kalmamış demektir :)
Teşekkürler
Saygılarımla
Şaban Aktaş (Homerotik)
@saban-aktas-homerotik
Normalden çok farklı özelliklerin nasıl anlaşıldığına ilişkin vurgu yapıyor bence bu yazı. Siz psikolog musunuz?
Teşekkürler.
Teşekkürler.
İpekyildiz
@ipekyildiz
Eğitim ve Danışmanlık Hizmetleri Proje Geliştirme Direktörü'yüm, zamanımın çoğunu işim dolayısıyla psikoloji üzerine kuramlar ve eğitimlerde geçirdiğim için mecburen ilgi alanım bir de İngiltere ' de sosyoloji eğitimi aldım ...
Bana biraz fazla genel geldi konu , bu kadar kolaya indirgenebilseydi hiç sorunu olan insan kalmazdı ki ... Diye düşünmekteyim...ki artı psikologlar da işsiz kalırdı :)
Saygılarımla
Bana biraz fazla genel geldi konu , bu kadar kolaya indirgenebilseydi hiç sorunu olan insan kalmazdı ki ... Diye düşünmekteyim...ki artı psikologlar da işsiz kalırdı :)
Saygılarımla
Şaban Aktaş (Homerotik)
@saban-aktas-homerotik
Burada bazı sonuçlardan sözediliyor. Bu sonuçlara nasıl ulaşıldığı hakkında bir açıklama yok, ve bu sonuçları elde etmek için pek çok deneysel test yapıldığını düşünebilirim. hHç de kolayca elde edilecek sonuçlar değil bunlar bence. Ben de eğitim psikolojisi ve eğitim sosyolojisi ve turizm psikolojisi ve sosyolojisi okumuş birisi olarak böyle düşünüyorum.
İpekyildiz
@ipekyildiz
Benim babam sizinkini döver işte ! sohbetine dönmeden belirtmeliyim ki Neye göre olduğu yazılıp çizilmeden internette yayınlanan hiçbir dosyaya ya da kurum yazısı ismi altında yayınlanan hiçbir yazı neticesinde onlar bunu yazmıştır veya öyle yapılmıştır diye düşünerek yaklaşamıyorum ben. Bu benim fikrim herkes benim gibi düşünmek zorunda değil...bu tarz olguları topluma direkt sunan topluluklara da çok saygım yok açıkçası, bir sonucu yayınlarken nereden ve nasıl bu sonuca varıldığı da yazılmalı aydınlatmak acısından insanları ...
Saygılarımla
Saygılarımla
Şaban Aktaş (Homerotik)
@saban-aktas-homerotik
Az zamanda hayli mesafe aldık ,güzel...
Ben bu küçük sayfadaki saptamaları, çeviriye değer gördüm ve komuoyunun dikkatine sundum. Okuyanlar da buradan çok farklı sonuç ve değerlendirmelere ulaşacaklardır. Giderek ekranlara yansıyan bir tartışmanın önünü açmış olduk.
Katkılarınız için teşekkürler.
Saygılar.
Ben bu küçük sayfadaki saptamaları, çeviriye değer gördüm ve komuoyunun dikkatine sundum. Okuyanlar da buradan çok farklı sonuç ve değerlendirmelere ulaşacaklardır. Giderek ekranlara yansıyan bir tartışmanın önünü açmış olduk.
Katkılarınız için teşekkürler.
Saygılar.
İpekyildiz
@ipekyildiz
Rica ederim , desteklemek için elimden geleni yaptım bilerek demek ki :))
Reklamın iyisi kötüsü olmaz derler :)) bir kişi bile eğilse konunun üzerine kardır değil mi ? ...:))
Saygılarımla
Reklamın iyisi kötüsü olmaz derler :)) bir kişi bile eğilse konunun üzerine kardır değil mi ? ...:))
Saygılarımla