ZİHNİYET FARKININ OLAYLARA YANSIMASI
Evet canlarım aynen dediğim gibi. Zihniyet farkı hepsi. Tüm kurumlar ve devlet otoriteleri malesef siyasileşmektedir. Bu siyasileşme elbet olacak diyenler olabilir çünkü siyasiler yönetiyor bu ülkeyi diyebilirsiniz. Yönettiği kişiler kendilerine sandıkta oy veren kişiler değil mi. İşte bu siyasileşme protokol sırasına göre aşağı doğru yayılırken de hiç hoş olmayan manzaralar ortaya çıkıyor. İşte en yakın örneğimiz 1 Mayıs olayları .Hitlerin Almanya’sı gibi gaz odalarımız oldu bizimde artık bakın. Açık havada bile gaz odası yaratmayı başardı siyasileşen otorite. Orantılı bir şekilde pankartların ve söylemlerin üzerine ,haydar denen joplar yetmez gibi tekmeler konduruldu emekçi halkın suratlarının üstünde. Gül yüzleri çabuk açsın,güle benzesin diye. İlaçlama yapıldı emekçi halkımın hırkasına yuva yapan böcekleri öldürmek için .Bu kadar güzellikleri bir arada yapan orantılı güç timsali otorite nedense kolarındaki tüm sicil numaralarını sökerek yapmıştı bu muameleyi. Anlaşılan plakalarının alınarak evlerine bir buket teşekkür çiçeği gönderilmesini istememişlerdi.
Neyse konuyu fazla kaşırsak sanırım malumun ilanından başka bir anlam taşımayacak.
"Söz konusu vatan sa ,gerisi teferruat" değil mi zaten.
Saygılarımla.
YORUMLAR
Halkını "ayak takımı" olarak nitelendiren bir hükümetin görevlisinden başka türlü muamele beklenemez zaten.
Ama "ÖLÜM TOPLASA DA ÇİÇEKLERİ,ÇİÇEKTE TOHUM BİTER Mİ?"
1 Mayıs geliyor,işçi Taksime gideceğini söylüyor valilik inadına başka yer gösteriyor.E be akıllı,sen de biliyorsun ki bu insanlar haklı olarak oraya yürüyecekler,neden illa da kargaşa ortamı yaratıyorsun?Ben söyleyeyim:Valilik işçiye 3 farklı mekan sundu işçi beğenmeyip inat etti.Bütün suç işçide,valilik elinden geleni yaptı değil mi?Gözü bağlı olanlar çok ve bu durumu bu şekilde yorumlayanlar da çok olacak.
1 mayıs akşamıydı.televizyonlara bakıyorum,polis insanarı dövüyor jopluyor.zap yaptım kanal değişti ama görüntüler değişmedi.bir kaç insan kadınlı erkekli yerlerde.polis jopula tepesince.bu polisin yaptığı iş değil!nedir yani bu eziyet dedim.yatmadan önce hiç izlemediğim kanallardan birini açtim.aman allahım!bu sefer de bir kaç insan polisi ortalarına almış dövüyorlar.bi yanlışlık var dedim,gerçekten şaşırdım izlemeye devam ettim.polislerin üzrine molotof koteyli attılar.hem de kızlı erkekli.sonra aralara kaçışmaya başladılar.ama ilginç olan şuydu:her iki ayrı haber kanalları da işlerine gelmeyen görüntüleri vermediler...yanlı oldukça, biziim mahallenin çocuğu deyip korudukça bir adım ileri gidemeyiz bence.
Görüşlerinize sonuna kadar katılıyorum Cemil Bey eleştirilerinizde ve hiciv yoluyla lanse ettiğiniz düşüncelerinizde son derece haklısınız.Yazınızda bahsettiğiniz üzücü olayları tv.lerde malesef içimiz sızlayarak izledik.Şu plaka ve çiçek olayında da çok haklısınız.Eeeeeee Tescillenmek kolay değil.
Bugünlerde geçer elbet geçecekte.Mahkeme kadıya mülk olmamış ki ;vatan........olsun demi.
Kutluyorum efendim.Bu derece hassas ve önemli bir konuyu paylaşıma açtığınız için teşekkür ediyor cesaretinizden dolayıda tebriklerimle birlikte saygılarımı sunuyorum.
Değerli görüşlerinize ve hicivlerinize katılmamak mümkün değil.
Umarım bu ülkede herkes varlık nedenini ve asli görevini iyi anlar da; böyle halkı döverek iktidar, polis, vali, memur, işçi v.s v.s olunmayacağını herkes içine sindirierek görev yapar...
Herkese Svg&Syg