- 2944 Okunma
- 4 Yorum
- 2 Beğeni
Tamiri asla sevmez deli kadınlar, kırılan bir şey oldu mu direkt atarlar.
"Akıllı kadın değil deli bir kadın tercih etmeli"
çünkü ; içi dışı birdir, yalanla dolanla işi olmaz. Herşeyi ap açık söyler. Gizlemesini de iyi bilir.
Mesela, acısını hiç belli etmez, kimseye kendisini acındırmaz, adam gibi güçlüdür, adam gibi sevmesini bilir deli kadın.
Akşam biryere mi gidecek baktı ruju mu bitmiş hiç aldırış etmez , ben böyle de güzelim der , kendini beğenme değildir bu kendine güvenmedir.
Deli kadın böyledir ışte , kendini düşündüğü kadar da karşısındakini düşünür. Asla kin tutmaz, sadece sevdiğinin elinden tutar. Hiç bırakmamakcasına. Öyle büyük sever ki , öyle değer verir ki , bu cesaretinden dolayı arkadaş çevresi ;"ne yapıyorsun sen böyle, deli misin ?" derler. İşte bundan deli kadın olmak.
Yeri gelir adam gibi adam olurlar , sevgileriyle erkeğin aklını alırlar, ışte böyledir deli kadınlar.
Arkasına bakmaz, geçmişiyle pişman olmaz deli kadınlar,
ileri de pişman olacağı şeyi de asla yazmaz deli kadınlar.
Yeri gelir bir gece vakti yolda yalnız başına yürürler, namus bekçilerine asla gerek duymazlar,
kendisini korumasını bilir deli kadınlar.
Aşk’ı arkadaşlığı ayırt edebilir deli kadınlar. Asla duygularından emin olmadan kimseye umut vermez, "umut" verdiği insana da "unut" demez deli kadınlar.
Yeri gelir öyle bir topuklu ayakkabı giyer ki yürümek mucizedir, Ama mucizenin adıdır, deli kadınlar.
bir erkeği ayakkabı gibi sever deli kadınlar, her ne kadar da ayağını arkadan vursa, kendisine acı verse ,hoşuna gitti mi , sevdi mi o ayakkabıyı tüm acıyı kenara atarlar.
Tamiri asla sevmez deli kadınlar, kırılan birşey oldu mu direkt atarlar. Tıpkı kendilerini kıranı olduğu gibi. İşte böyledir deli kadınlar,
yalansız, cesur ve biraz da mert asla tahammulleri yoktur , kalplerine almazlar na’mert.
Içi dışı bir oldukları için bazen yanlış anlaşılsalar da , hiç takmazlar . Çünkü , zamanla kaybetmekten aldıkları cesaretle cesur olmuşlardır deli kadınlar... ♥*♥
Tan nalbant..
YORUMLAR
bir erkeği ayakkabı gibi sever deli kadınlar, her ne kadar da ayağını arkadan vursa, kendisine acı verse ,hoşuna gitti mi , sevdi mi o ayakkabıyı tüm acıyı kenara atarlar. :)) "sevdim bu kısmı"
Az uçarı. yeri gelince masum.kendini koruma altına alınca Aslan.
vs. çok şey barındırıyor. içi,dışı bir.oluyorlar ..
kendimi test ettim bende bir deliyim. bu yazıya göre:)
Tşkler paylaşıma