- 502 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YENİ BİR YILA GİRERKEN
“Yeni bir dünya düzeni” kurmaya çalışan egemen güçler, nedense hep İslam Ülkeleri ve Müslüman İnsanlar’la uğraşıyor.Güçlüler her devirde olduğu gibi zayıfları eziyor, kendi düşüncelerine göre yeni bir düzen kuruyor.
Ve bu düzen, zenginlerin fakirleri ezdiği bir dünya düzeni!..
Orta Doğu’da savaş, almış başına gidiyor.Binlerce insan,büyük-küçük,yaşlı-genç,kadın-çocuk demeden can veriyor.Top,tüfek,kimyasal silahlar insanlara kan kusturuyor.Orta Doğu coğrafyasına yeniden bir şekil verilmeye çelışılıyor. Hem de tam İsrail’in istediği biçimde..
Benim bir Türk ve Müslüman olarak aklımın almadığı;
Öldürende “Allah-u ekber!”diyor,
Ölende “Allah-u ekber!”diyor!..
İki çarpışan gurupta Müslüman.Vatanlarını korumak ve kurtarmak için çarpışıyor.Ölürken iki düşman gurupta “Şehadet” getiriyor ve “Şehit”olduklarına inanıyorlar.
Bu nasıl bir savaş?
Bu nasıl bir gözyaşı?...
Anlıyamıyorum!..Anlamakta zorlanıyorum!
Gözler kör,kulaklar sağır,kalpler taş olmuş.Kimse önünü ve geleceğini görmüyor,duymuyor, Allah aşkıyla çarpan kalpler bir nebze olsun yumuşamıyor!
Bu nedir hey Allahım?..Neden hep Müslümanın anası ağlıyor?Neden başkalarının anaları zevk-ü sefa içinde?
Aslında yazılacak daha o kadar çok söz var ki?Çoğunu yazmaktan haya ediyorum ve yazamıyorum.
Yeni bir yıla girerken dünya coğrafyasında çok olaylar oluyor ve bizler sadece dua ederek katıla biliyoruz.Allah’ım bütün inanan ve inanmayan herkese sağlık,sıhhat,huzur ve neşe versin.Mutlu bir yıl geçirmelerini nasip etsin.
Bizim elimizden ve dilimizden bunlar geliyor.Dilerim bu duygu ve düşüncelerimize herkes katılır.
Yeni yılınız,kutlu olsun!Herkese sağlık ve başarılı,bol kazançlı,bereketli bir yıl dilerim.
Kemal DOĞANAY
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.