- 534 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
NOEL BABA AĞLIYOR..
Hayatınıza yer açmalısınız..
Yeni yıl; yaşlandığımızın ,ölüme doğru süren yolculuğun, bir gecede, ertesi gün aniden, bizi sona doğru iten tek bir gece.. Kutlamak niye? Kararsız kaldığımız zamanlarda dahi ’’ucunda ölüm mü var? ’’Demez miyiz? O halde ölüme yaklaşmayı kutlamak öyle mi? Hristiyan alemi İsa Mesih’in doğumunu kutlar,o da aralık ayının 25. gününe tekabül eder. Artık gelişmeliyiz ama . Beynimizi,zihniyetimizi değiştirmeliyiz. Elimizde toplu bir terör silahı, Rus Ruleti misali her aralık ayının son gecesinde başımıza doğru yapılan bir deneme..
Kutlamak gibi fantezileri bir kenara atıp hayatınıza yer açmalısınız..Sarhoş olup ertesi gün ayılacak çorbacılar arayacak vaziyetler rahatlık zamanlarımızda kalmış olmalı . Noel Baba bile yalancı,sormaz mı buna karısı her yıl aynı gece ortadan kaybolmak niye? O da mı sarhoş döner acep evine?
Hayatımıza yeni yerler açmanın yolu ertesi günü ayılmak çarelerinden geçmiyor.İnsanlar açlık sınırında,bir tabak işkembe kaç tl ? HAYDİ UYANALIM,GELEN HER YENİ YIL YENİ BENCİLLİKLERİ,YENİ ALDATMALARI,YENİ YALANCI AŞKLARI GELİYOR.. TAHAMMÜLÜ KALANLARI KUCAKLAMALI! Sağlıkla..
ALMILA ERDEM
YORUMLAR
yeni yıl, şu günü, bu günü... hediyeler, kutlamalar, verilen emek, yapılan yemekler... ne güzel anlatmişsınız bunun ne müslümanlıkta ne de Türklükte yeri var. Onların değerlerini ne de kolay benimsiyor, onlardan daha çok nasıl da önemseyebiliyoruz, üzücü, şaşırtıcı ve tuhaf.
Yeni bir yıl geliyor kutlamalıyız diyorlar,
Oysa ki ömrümüzden giden bir yıl için hüzünlenmiyorlar.
Zevk almalı insan hayattan,her gününden,her anından.
Arkasınada dönüp bakmalı insan.
Yeni yıl;yeni umutlar,yeni heyecanlar,yeni hayal kırıklıkları....
Sağlıklı mutlu yeni yıllar