DİNLE AHMAK!...
Öyle bir inat işte benimki...Pis bir inat denmez.Neden pis olsun ki.Kendini zorla saydırmaya çalışanlara az bile.
Zorla otorite kurulamaz .Sayılmak için sevilmek lazım.Sevgiyi elde edememiş insanların işi bu.Çok bekle kazanırsın, ben senden daha inatçıyım .Haksızlığa karşı zorluyumdur ,istersen dene.Sonunda psikolojim bozuldu diye günlerce yatmak yok ama.En çok yaptığın iş.Yenildiğini anlayınca yorgana sarılmak
Umurumda değilsin !..
Ben her zaman kazanırım biliyorsun.Hem ben sevdiğim insana bile düşünceleri bana uymuyorsa söyleyen biriyim.Kırıcı biri değilim ama uygun bir dille söylerim .Sevgi kafamı bulandırmaz benim .
Şimdi kabul etmezsin belki ama bu böyle.Biliyorum eski bir masal bu , sen bunalım takılınca, sana acıyıp tamam gel konuşalım diyeceğim ,sen nazlanacaksın.Şu an konuşacak durumda değilim diyeceksin.Bana yaptıklarından kendin yataklara düşeceksin .Benim sana yenilgim veya sevgimden değil bu.Sadece acıma.Bu kaybetmek değil .Savaş açıp savaşamayan sana olan merhametim.Zaten ne geldiyse başıma merhametimden geldi.Vakıf olmayı kim öğretti bana ?
Herkesi idare etmek istemiyorum!..
İnsanlar çok garip.Hep ilahlık iddialarındalar.Umurumda değil.
Sen aynaya bak ve ben bir taneyim de,ben akıllıyım de ,ben anlarım de ahmak!..
Kendine iltifat eden de inanan da sensin .Ben zorla otorite kurmak isteyenlere yenilmem.Keçi gibiyimdir hatta daha beter.
İnsan istediği şeyi neden istediğini anlatmalı ve ispat etmeli.Yinede doğru bulmayabilirim,kabul etmek zorunda değilim.Ben ayrı bir insanım farkında mısın?
Senin düşündüğün gibi düşünmek zorunda değilim.Senin buna sabrın ve tahammülün olmadıkça benimde sana saygım olmayacak.
Sen o aynaya bakıp kendine iltifatlar etmeye devam et .Buna tek inanan sensin.İstersen kendin gibi inananları da çağır.
Umurumda değilsin!..
Sen Tanrı değilsin .Boş yere ilahlığını ilan etme, çünkü sana secde eden bir kul bulamayacaksın.
YORUMLAR
''sen birde suratımı gör :)) Adamı kanser edersin diyorlar :))''
Kim diyorsa çok doğru diyor..Sen gerçekten de insanı kanser edersin. Kime celallendin yine kim bilir))))))))))))))))
Şaka ediyorum..Yazı güzeldi...Fena giydirmişsin vatandaşın birine. Kime bilmiyorum ama çok fena giydirmişsi,n.
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları tarafından 12/29/2013 9:04:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları tarafından 12/29/2013 9:06:11 PM zamanında düzenlenmiştir.