- 898 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Fettullah-İktidar kavgası
Türkiye siyaseti her dönem olduğu gibi yine,yeniden entrika ve ayak oyunlarına sahne oluyor.
1960-2000 yılları arasında bu ülkede iktidarları alaşağı etme yöntemi darbe,muhtıra gibi askeri vesayetin argümanları oldu.
Türkiye’nin modernleşmesi lobilerinde taktiklerini değiştirmesine ve yeni argümanlar geliştirmesine neden oldu.
Komünizm tehlikesine karşın Türkiye’ye yerleşen NATO’nun yerleşmesi ile sistemimize dahil olan ve Gladio teşkilatı askeriyedeki yükselme arzusu olan ve çıkar ilişkilerine giren kişilerle bu vatanın koruyucusu olan orduyu,ülkeyi istedikleri gibi dizayn etmek için kullanmaya başladılar.
Belirli bir zaman sonra üçüncü dünya ülkeleri hariç darbe döneminin sona ermesi ve Gladio’ya hizmet edenlerin kişisel çıkarlarını ön planda tutması nedeniyle Amerika tarafından tasfiye edilmeye başlandı ve bu tasfiyenin adı ergenekon oldu..
Ergenekon’un tasfiyesi bu vatan içinde önemliydi fakat.
Tasfiyeyi yapan amerika alternatifi olan cemaat’i aktif rol oynaması için devreye soktu!
Tayyip ERDOĞAN iktidara gelmeden kendi medya güçü olmadığı için fettullah gülen’e güvendi ve bir anlaşma yaptılar.
Ordudaki kliklerin tekrar dış güdüm altına girme tehdidine karşı emniyet teşkilatını dizayn için cemaat’e veridi. dahası milli eğitim ve vakıflar gibi bir çok kurumda söz sahibi oldu cemaat.
Fakat bir noktada kırılma yaşandı, HAKAN FİDAN
Cemaat MİT’in dizaynı için hakan fidan yerine kendi adamlarını getirmek istedi.
Hükümet bu noktada cemaat’le ilk kez karşı karşıya geldi.Başbakanın hakan fidan’a güveni tam idi.
MİT’ile patlak veren olaylar,Fetullah gülen ve ortakları tarafından gezi olaylarının tertiplenmesi ile başladı.
Fettullah Gülen herkesin bildiği gibi islamiyet ve müslümanlık adına hiç bir eylem gerçekleştirmemiştir.
Mavi marmara baskınında vatandaşlarımızın uluslar arası sularda öldürülmesinin akabinde
’’Otoriden izin alınmalıydı’’ şeklinde bir açıklamada bulunmuştu.
Milliyetçilik ve islamiyet adına ortaya koyduğu birşey yoktur.
Ayrıca Cemaat’e bağlı televizyon kanallarında İllünınati’nin izlerini raslamak mümküdür.
Yayınlarda ’’Subliminal mesajlar’’ olarak adlandırılan Bilinç altı tekniği kullanılmaktadır.
Cem uzan’ın Villasında bulunan kasetler emniyetten cemaatin eline geçmiş ve iktidarı yıpratmak adına belirli peryodlarda servil edilecektir.
Yolsuzluk yapılmış yada yapılmamış bunu bilemeyiz.Bunu adli süreç gösterecektir.
Adli süreç işlemelidir.
Ama 2 dalga olarak adlandırılan operasyon dosyası elinden alınan Savcı Muammer Akkaş’ın
hukuka tamamen aykırı hareketleri gözlerden kaçmamalıdır.
Vatanı kurtarmak adı altında vatandaşın çebindeki parayı sömüren kişiler en sert cevabı bu milletten alacaktır.
Halk bankasına yapılan operasyon tamamen usulsüz ve milli menfaatlerden uzaktır.
Bankanın orta doğuda oynadığı kilit rolü görmezden gelmek ahmaklıktır.
Bankaya operasyon yapılmadan SPDK bilgilendirilerek Halk bank hisseleri kapatılabilir ve zarar engellenebilirdi fakat yapılan milleti korumak değil sömürmekdi.
Sözü geçen rüşvet iddiaları gerçek olarak kabul etsek dahi borsadan yapılan para kayıpları bu meblaları çerez parası konumuna düşürmektedir.
Dediğim gibi gerçek olduklarını var sayarsak.
Amaç yolsuzlukları ortaya çıkarmak değil!
Faiz lobisinin türkiye’den yaptığı kayıpları telafi etmek için kılıf hazırlamak ve ülkenin belini büküp 2000 öncesi ufak krizlerle bel büken bir ülke haline getirmek.
Hukuk milletin vicdanıdır.eğer milletin vicdanını acıtan kararlar alınıyorsa hukuk’un üstünlüğünden bahsedilemez.
Bu millet ilk kez Reis-i Cumhur’unu kendi seçecektir.
Bu millet ilk kez kendi istekleri doğrultusunda sivil anayasasını yazacaktır.
Bu millet dünyaya hükmetmiş bir millettir ve yine hükmedecektir.
Bu hedeflerin önüne geçmek isteyen Yobazlara Millet en sert cevabı verecektir.
Milletin iradesini yok sayanlar ve milleti koyun olarak görenler milletin iradesinin tecellisinden kurtulamayacaktır.
YORUMLAR
Başbakanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın bu günkü konuşmasından:
Bu ülkede, devletin içinde, hizmeti kalkıp da istismar etmek suretiyle, cemaat istismar etmek suretiyle, tertemiz kardeşlerimizi maalesef bu ülkede bölmeye gayret etmek suretiyle, onlar üzerinden rant elde etmek suretiyle bilsinler ki karşılarında bizi bulacaklardır. Çünkü bu ülke, 76 milyonun ve biz 76 milyonun hükümetiyiz. Bu ülkeyi, bölmeyi parçalamaya kimse cüret edemez. Kimsenin de buna hakkı yok. Herkes yerini bilecek.
Hepimiz iyiye doğru yarış içinde olacağız. Bazıları Fettullah demeyecek...
Bazıları komplo teorileri kadar kalbine de bakacak ve kardeşlik türküsünü duyacak...
Son günlerde hep belaltı vuran office boylar da avucunu yalayacak vessela...