- 759 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ÇOK BAŞLI SOYGUN
____Ülke yolsuzluklarının ortaya çıkması ne tesadüfi nede Fetullah hocanın orkestra değneğinin okyanus ötesinden sallamasıyla oluştu...Rusya/dan Kıbrıs üzerine Kıbrıstan Türkiye ayağı dönen ’KİRLİ ve KARA ’ parya İran, Azerbaycan ve Irak kürt petrol parsının yanında ülkenin yeşilinden , mavisine hem Arap-lar/a hemde AKP içerisinde gıda satışı ile palazlanan zenginlere satışı ve satılan bu en güzel yerlerimizin getirisi (rant)ın en üst düzey aslan payının bölüşülmüşlüğünün ’DİN VE MEZHEP’ kümelerinin (rantcılarla) AKP kurmaylarının arasındaki çıkar çelşkilerinin açığa çıkmasıdır..... Ya çıkmasaydı...kesinlikle suyun 99C kaynama süreciydi belki 100C oluşumundaki +1 di Fatullah Gülen ve paralel dedikleri
____Bu krizle oluşacak mali sermayenin bütçe de ki açığı borçların vadesinden önce faizi ile ödenmesi için eperyalizm/in müdehale hakkı oluşacaktır...içinizden ’’yaa vadesi gelmiyen paranın müdehale hakkı mı olur ?’’ diye iç geçirmeyin çünkü emperyalizm borç verdiğinde ilk koşul olarak paranın kalkınmadan çok savunmaya yönelik harcamasını dayar...yani ( tank,top, askeri uçak, gemi , füze gibi ) verilen borçun car-curu veya yolsuzluğun da müdhale hakkı doğar...bu da ileriye iki seçenek sunar açığın yüklü ’ZAM’ lar ve kalkınmaya yönelik hamlenin müdahalesi , kamuya yönelik harcamaların kısıtlanması...hükümet/e dayatılacak iki uçu boklu değneğin seçimden önce AKP/nin yapacağı tek şey (sanayı, tarım ve nakliyenin girdisi sayılan ’AKARYAKIT’ zamları)nı peş peşe gelmesi kaçınılmazlaşacak....seçime kadar dayanırsa hükümet seçimden sonra iğneden ipliğe ’ZAM’ ların geleceğini gökde ki kuşlara bile sorsan bilirler.
___Yolsuzlukların üstünün örtülmesi için yapılan anti demokratik tutum ve davranışlar zamanla hem Anayasa ile çelişeceği hemde devletin ’OLİGARŞİK’ yapılaşmasında ki kurum ve kuruluşlar arasındaki hiyaraşik bağı koparacağı süreci izliyeceyiz ...alttaki kadroların üstüne riayet etmiyeceyini de yazsak yeridir.Yasamanın yürütmeğe ve yargıya müdahalesi...buna kuvvetler arası denge de dedikleri bu durum alttakilerinde ’Rüşvet, yolsuzluk, adam kayırma gibi suclar yasal bir hakmış gibi’ ülkenin geneline yayılacağıda ayrı bir durum hasıl olacaktır.
___İşte krizin derinleşmesi önce ki yazımızda da belirtmiştik Türk lırasının tepe taklak döviz karşısında değer kayıbı faizlerin katlanması ve bütcenin bir türlü dizginlenemiyecek konuma gireceğidir.Ülke kaosa sürüklendi mi kara bulutlar çöker, sisler le bazı dış güçlerin işine gelerek zaten devletin içerisinde var olan CİA+MOSSAD ajanlarına birde AP devletlerinin hatta Rusya, Cin ve İran ajanlarının da bu halkaya ekleneceği, bu münasebetle ülkemiz de bir çirit oynanacağını göreceğiz .....İşte böyle zamanlarda kimin eli kimin cepine girdiğini bilemez kim kimin yerinde olur çözümü zor bir süreç oluşacaktır.
____CHP+MHP =KOALİSYON/u ufukta görünmesi bence zayıf bir ihtimal bu bütce açığı ve yıkımı CHP+MHP hatta dışarıdan AKP küskün ve kaçkınları ile kurulacak böyle bir hükümet AKP/nin bırakacağı yıkım/ı kaldıracak ve böyle bir kaosun altına girmeleri her iki partinin de sonu olur.bunu her iki partide bu konuyu benden daha iyi bilmektedir.Diyelim gelseler, geldiklerinin sabahı KÜRT ULUSALCILARIN anın da silahlı eylemleride böyle bir parçalı hükümetin üstüne tuz biber olur.Sosyalist partiyi geç ne kolu var ne kanatı...nede nefesleri
___İleride kriz derinleşti mi bir daha seçilmeme telaşı...3 sene diskalifiye edilen küskünler birde gemi battığında ambardaki farelerin gemiyi terk sürecini ele alırsak istifalar...yani yeni yeni istifalar getirecektir.....Bence yine AKP içerisinden bazı kan değişimi varsayalım (Abdullah Gülün ) başbakan olarak partinin başına geçmesi küstürülen cemaat/ların yeniden AKP içerisinde kümelenmesine sebep olurmu.?..Buda kanlı bıçaklı Fetullah/cıların işine gelmiyeceği ve’Gülü’ bu işte yıpratmıyacakları kesin gibi görünmektedir...seçimden önce bazı süpriz istifaların olacağı da kesin gibi gözükmekde ...bu süreç bu şekliyle millet vekili seçimine kadar sürdürmesini göreceğiz ve yaşıyacağız...!
___Sıra geldi sokaklara
___Sosyalist,İşçi partisi, veya sınıf savaşımın da ortak karar alan sol örgütler( DEVRİMCİ ÖRGÜTLER)12 eylülün bölünülmüşlüğünü ne yazık ki halen üzerlerinden atamamışlardır.Kürt ulusal savaşının da bunlara 10 senedir kadro elamanını bulmasın da engel teşkil etmiş...ses getirecek siyasi eylem yapacak düzeyde değiller vede kitlelerin arzu ettiği eylemleri bir türlü gerçekleştiremediler...sadece hoşnutsuzluğun sokağa fırlamasında örgütsüz kitlede diğeceğimiz gençliğe sahiplenmeleridir.Bunlar kitlelere yol göstericiliği ve eylem stratejisinde doğru yapılanma sergiler ve tek catı altında ’ANT-İ FAŞİST CEPHE’ kurabilirlerse bir fırsat doğmuş olunur.
____Sadece şunu söylüyeğim ki ben 62 yaşına girdim ( bugün ) 42 seneye yakın bir sürecdir siyasi olayların aktif olarak içerisindeyim.Oligarşik devlet yapılanmasında bu kadar çürümüşlük bu kadar rezillik ne gördüm nede (Afrika ülkeleri hariç) duydum...faturası ağır bir vebaldır...üstü kapatılamıyacak kadar vahim...Bunlar dini inançı olan temiz insanları da tohmet altında burakmakdadırlar...Hele bu işin uluslar arası boyutu ortaya çıktığında DEPREM işte o zaman olacak, dama taşları o zaman yerinden oynuyacaktır.
____Çok değil rejime ve T.C ye yakın gazeteler daha düne kadar ’PKK’ elamanlarını güneydoğu anadolunun bir çok yerinde ’ÖZERİKLİK’ gelmeden PKK/nin kendi polisini kurduklarını her önüne geleni kontrol ettiğini hatta Cumhurıyet savcısını bile kontrola tabi tutuklarını hepimiz bilmekteyidik...buna ’BARIŞ SÜRECİ’ diye AKP ve kurmaylarından emir alan ’EMİR-KOMUTA’ zinciri bu duruma göz yumması ve görmemezlikten gelmesinide bilmiğen yoktu herhalde ?
____Peki şimdi ne oldu da birden her an PKK/lılarla sıcak catışmaya girdi girecek duruma gelindi ?
___İsterseniz kendi soruma kendim cevap vereyim
___AKP oy olarak korkunç erimeğe başladı..ve çorap söküğü gibi çözülmeğe başlaması...şimdiye kadar ’SUNİ GÜNDEM’ yaratarak buraya kadar gelmesini bir alışkanlık haline getiren AKP ve kurmayları..yine oy erimesi ve çözülmeği durdurmak için böyle bir seneryonun hayata geçirileceğini adım gibi bilmekteğim....bu kanla beslenen zihniyetcilerin iştahını yeniden kabartacak hem,tutarsız ’İKİ ARA BİR DEREDE’ kalan Türk milliyetci oylarının tekrar AKP/ye kazandırılması hem çözülmenin önüne geçilmesi amaclanmaktadır,
___Buna mükabil bir taşla iki kuş vurmak için hem BDP oy patlaması yapacağından AKP bu durumu kendi lehine çevirmye yönelik hamlenin hayata geçirilmesi.hem de ’KÜRT SORUNUNU’ yanı ’BARIŞ’ sürecini askıya almanın zemini yaratılmaktadır.(AKP olmadan ’BARIŞ ’olmaz imajı ile seçimi yeniden kazanmanın peşindeler...Bundan dolayı bu işte PİYON durumuna getirilen askerlerimizi gözünü kırpmadan ölüme süreceğe benziyor.veya böyle bir plan-ı uygulamaya koymak istenilmetedir. Bu sinsice oyuna ve çatışma zeminine meyil vermemesini hem halklar hem de Kürt ulusalcıları sağ duyuya çağırarak uyanık olmasını ve bu oyuna gelmemesini öneririm. Saygılarımla....
..iyi geceler Halkım iyi uykular iyi mışıllar...
Kadir Haktan TÜRKELİ
YORUMLAR
Kadir hocam yazdıklarını takip ediyorum daha önce yazdıkların bir bir gerçekleşti
korkarım bu yazdıkların da gerçekleşecek Allah hepimizin yardımcısı olsun,selamlar.