- 2272 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YARALI KARTAL
___Ben ;Her kimse kendisini hangi milliyetten hisediyorsa değil,hangi milliyetin öz ana-ata kimliğinin uzantısındaki kimliğini savunuyor ondanım diyorsa onu seviyor sayıyorum.Irak, Mısır,ve onlarca devlet Arap dilinden konuşur ama hiç biri kalkıp ben Sudii-Arabistanlıyım demez Mısırlı mısırlıyım der Pakistanlı Pakistanlıyım...Suriyeli Suriyeliyim dediği gibi....Bu kural bazı aslını güçlü devletlere göre ayarlıyan bazı asılsızlar var sözüm de onlara...biraz dil benzerliği oldu diye Azerbaycanlı (yani benim halkımdan bazı asılsızlar ben Azerbaycanlıyım yerine TÜRKÜM dediği gibi ....Birde devrişme Türkler var onlarda yok Gürcu, Rum veya Boşnak..Arnavut, Cerkez dönme de diyeceyimiz yeri geldiğin de kraldan kralcı TÜRKLER.....Ben kendi kimliğine sahip çıkanı severim herkim ki Çingene ise bu kimliğini gizleten değil göysünü gererek ’BEN ÇİNGENEYİM’ diyenini...Kürtse Kürtlüğünü....yani !
___Hava kış soğuk, ayaz, kar, tipi...ama kiminin kirli, kara parası koltuk altında bu kış kıyamet de adamı terlettirir desem abartmamış sayılırım .Ankaranın ayazında ki Köşkde klimanın bahar havası ve kristal avizlelerin loşlu alafrangalı ışşığı ile bütünleşince...yaldızlama cin fikirlerin fantaziliyine diyecek olmaz
___YA BU GİRİŞİN BŞK İLE NE ALAKASI VAR ?
___Var...! var..!
___Ankaranın şatosundan İstanbulun boğaz yalısına uzanan ince bir yol var biri Başbakan Tayyip Erdoğan diğeri eski AKP içişleri Diyarbakır millet vekili ve en uzun içişleri bakanlığı yapmış onun zamanında ’FAİL-İ MECHUL CİNAYETLER ’ alıp başını giderken onunla aynı görevi paylaşan Genarallar içerideyken o paşa paşa dışarıdaki vicdanları sızlatan sayın A.Kadir AKSU hazretleri....Biri Ankara da Köşkdeki alafrangalı lüx yaşam eyyamı diğer Boğazda/ki yalıdan esen bahar havasının ortaklılığı bu kadar/la bitse bari....!
___Sayın başbakanın Gürcü asıllı vede OSTEYALI dedesi Tayyup un dağdaki maceracılığını tarihcilere bırakarak biz sayın Abdul Kadir Aksuya bir göz atalım.Aksunun dedesinin Osmanlı zamanında yaptığı maceralığının yüzünden Trakyadan Diyarbakıra sürgün edilen ARNAVUT asıllı bir ailenin çocuğudur...Torunlara bakalım;Sayın diyemiyeceyim....Abdul Kadirden olma MURAT AKSU ’WikiLeakis’e göre 05 ANKARA 3199 gizli bir ibre ile sabıkalı bu genç Arnavut torunu genç kızlara düşkünlüğü ile bilinen bir Mafya bozuntusudur bu zad ’EROİN’ kaçakcısıdır. Bu kara-para ve kirlenmiş bu kirli eli ile adı BJK â başkan yardımcısı olarak danışıklı hatta ileri de başkan adayı olmak için iştahlı pastadan hem payını kapmak hem kirli paralarını aklamak telaşı ile adı önceden şikeye karışmış kendisi gibi kara kara vicdanlı zad/larla BJK yönetim kuruluna sayın Orman/a karşı aday olmuşlardı...tam seçime gideceklerken şikeden iplikleri pazara çıkınca istifa etmek mecburiyetinde kalmıştılar.
___Ee Gürcü asıllı Tayyubun torununa gelelim;Yolsuzluk , adam kayırma, Fener-davası,yaa say ki say bir kaç dosyası beklese bile bir kaçını Raşhan Ecevit afından yırtan bu zadın bugün %34 oyla dünyanın en diktatör/ü seçildiğinin bu tutumunun ’ULUSALCILAR’a vurduğu ağır darbenin bir hoşnutsuzluklarının dışa taşması yani ’ Gezi ’ olayları ile patlak verdiğini hepimiz bilmekteyiz....Gezi-Parkı olaylarının kaç ölü kaç yaralı ile son bulurken BJK grubu içerisinde duyarlı ÇARŞI grubu tekrar bu isyan fitilini ateşlemez mi ?...onun yanlış ve doğrusuda ayrı bir tartışılır...Bazıları direniş siyasi ise sen spor klübünü karıştırmaksızın arkadaş kendin kişisel olarak ya bir örgüt kurar veya kurulan örgütler içerisin de yer alır orda mücadeleni verirsin spor klübünü karıştırman yersiz diyenler var...bana bakma ben siyasi olmuyan birşey yoktur bizim ülkemizde selamın verilşinden siyası rant ve ayrışım yapılıyor/sa o ülkede siyasi olmuyan hiç bir şey olmaz veya olamaz derim.
___Şimdi bu iki zadın üstlendikleri aktif rolun ikisinin de rengi QARA ve FEODAL bir yapılaşma bağlantılı olduklarından biri çıkar peşinde yarım kalan hevesini diğeri KISSASA KISSAS KAN DAVALIĞININ ortak sentezi ve her ikisinin de AKP li oluşu....BJK değil asıl amac yönetimi dağıtmak bu QARA/ların gelmesi ile AKP lileşecek olan BJK savaşının gizli muharebesidir.Eğer bu yanlış devam ederse bu vebalın altında başta
a) Spor bakanı
b)TFF Türkiye futbol federesyonu
c)MHK merkez hakem kurulu sorumludur.
____Birde olaylara mal olan dünkü mac/a bakalım;Barış şimşek macın DONK’un oyun alanındaki iki toptan birini dışarıya vuracağı yerde eline almasını hakem Barış Şimşek kendi ağzı ile Donk/un topu aldığını gördüm diyor...neden düdük çalıp sarı kartı vererek oyunu yeniden hava atışı ile başlatmadın sayın Şimşek misin yıldırımmısın ? devamına bakalım DONK’un elinde top ve Almeida ceza alanına giriyor çaprazdan bariz gol şansı tam vuracak şimdiye kadar çocuk yakan topu gibi sahip olan DONK elindeki yakan topu Almeidanın önüne atıyor gol vuruşunu engelliyor.Hem penaltı hem ikinçi sarı karttan kırmızı kart gerekmez mi ?
___Saha ihlalını yapan taraftar nereli BİNGÖLLÜ ...Murat Aksu rüzgarı itmesin onu ora ya ?
___Valla BJK işinin çok zor olduğunu herkes çok iyi biliyor..yakında sokaklar ısınmasın ey spor bakanı...bu XINGİZAR küçük ayak oyunlarınız iyice koxdu biliyin mi leeen..!
Kadir Haktan TÜRKELİ