Sana biraz Geri dönmeliyiM ..
Sana biraz geri dönmeliyim.. yılların hayatın içinde kayboldum yine yalanların içinde kayboldum . Gözlerindeki o deli sevdayı yalancı yüzlerde ararken kayboldum.ben yine...
Bu kayboluşu en başında seçtim biliyorum yalanların ta kendisi olan hayatıma seni koyarken seçtim.Şimdi ise bu yalan denizinde yüzüyorum.Senden sonra ağlamaya alıştım biliyor musun? Gözyaşlarımı sevdim ilk defa.. bn? hani hiç ağlamayan ağlayamayan hani hiç tanımadğın ? ben ...her yana dağılsın istedim dağılsın ama acıtmasın sana duyduğum sevgi gibi taze kalsın istedim ben senin gözlerini istedim hep..hep öyle bakmalarını istedim saatlerce...kaybolmalarından korktum .. ben seni içime istedim sevgili ..Ne kadarda aptalmışım aslımın sen oldğunu farkedememişim uzun zamandır. Meğer ondan ruhum hep kayboluyormuş..Aslımı kaybettiğim için gözlerim hep umutlarda arar olmuş seni uzaklarda sonsuzlarda arar olmuş .Aslımı inkar edip hep sen olmuşum uzun yıllardır .Hayattaki en büyük kaybım buymuş meğer...
Sana biras Geri dönmeliyiM..
kalabalıklarda susuyorum yine .Kalabalık gecelerde karanlıklarda susuyorum.Günün en sevdiğim yanı karanlıklarda seni hayallerime sunan karanlıklarda .O günlerin gecelerini sevdim hep..Seni bana sunan gecelerini ...Aydınlıktan bukadar çaresiz düştüm ilk defa.Oturup birköşede saatlerce benim olmalarını bekledim..GÖZLERİNİN.Sadece bekledim
Göz yaşları .. bir kere daha dokunmak istiyordu kalbime.Ümitsizdim.Tanıyabildiğim tek yanın .. gözlerin... içime istedim hep. Bedenim ve ruhum arasındaki tek savaştı bu geri çekilmeyi bukadar isterken ben bana sunulan tek şey sevgindi.Kayıtsızca ve kaçınılmazca sevgin...Ruhum sahip olduğu bu bedene bunu nasıl yapabilirdi? Küçüktüm ..küçülmüştüm...
zamanın hüküm süremediği koca bir yalnızdım artık...
Sana biraz Geri dönmeliyiM...
Artık birtek orda kabul gördüğüm ruhuma aslı içimdeki sen olan ruhuma..Bedenime haykırışlarıma ..Yaşantıma
Sana biras geri dönmeliyim . . .
şimdi penceremden bakıyorum benim küçük mağrur köhne pencerem..
Gün batmak üzre..güneş kızıllığını yine başka zamanlara bırakıyor.O dakikaları geri veriyor şimdi.Herzaman olduğu gibi .Seni yaşatan uzun geceleri getiriyor bir gün daha hayatıma...
1 gün ,1 saat,1 dakika getiriyor işte...
Caddeye vuran ışığı görüyorum .Küstahça seviniyorum bu aydınlığa .Bu güzel günün terkedilişine herkes üzülürken ben seviniyorum .Karanlığı fısıldayan bu ışığa.. bana geceleri müjdeleyen bu aydınlığa ...bana biraz daha seni verecekler diye.
Sana biraz geri dönmeliyim...
evet...geri dönmeliyim.
içimdeki yalnızlığın küstah sessizliğinide arkamda bırakıp geldim.
ellerimde yine bir parça kağıt .. belki biraz daha seni anlatmak ,anlatabilmek için.
evet sana geri dönmeliyim.
herzaman olduğu gibi ,her an olduğu gibi...
GERİ DÖNMELİYİM
GERİ DÖNMELİYİM...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.