- 442 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
5 ARALIK
5 ARALIK
Otuz yıl evvel ikinci bebeğimi kucağıma aldığım gün. Daha önce ilk çocuğumda muayene için sıraya girdiğim ki o zaman yirmi iki yaşındaydım.Benden yaşlıca bir kadın üçüncüye hamile kocaman karnı var en az altı aylık bana döndü kaç aylık dedi. Son aydayım diye yanıtladım boş bulundum seninki kaç aylık diye sordum aynen -Bilmen dohtor söyleycek -deyince sıradan ayrıldım evime koştum ,ben orada onlarla doğum yapmam diye ama ikinci de yine aynı hastanedeyim.
Bu insanları küçümsemek değil. Beyinsizliğe tahammülüm yok. Cahilliği sevmiyorum. O özel lüks hastanelere de gitmem,şımarıklık diz boyu sanki yalnız kendileri doğuruyor.bir naz bir naz sormayın gitsin.
5 Aralık Kadın Hakları Günü..... Biz böyle cahil,şımarık,erkekler dünyasının açık ya da kapalı seks oyuncağı olursak bilmem kaç mart kadınlar günü, sonra kadınları koruma adına Hz.Peygamberimizin hadisleri... vs.vs.
Hayvanları koruma günü,çevre günü....
Böyle günler haftalar güçsüze moral vermek onlara destek olmak içindir. Dilenciye sadaka verip maneviyatımızı yükseltmek gibi...
Bir arkadaşım tek askılı bluzu ile oy vermeye gidiyordu. Kendince çağdaş ya... Başka bir arkadaşım da saçı açık kadına cehennemde saçlarının yılan çıyan olduğunu anlatıyordu.Başındaki bezle müslümanlığın zirvesinde olduğunu sanıyor ya.
Ağaç ağaçtır.Kaya kaya ,kedi kedi.. İnsanda insan doğa kanunları içinde ayrı ayrı görevleri olan varlıklarız.günlere gerek yok.Haklara gerek yok. Beyinler çalışırsa ’’İşleyen demir Işıldarsa’ zaten o haklar kendiliğinden oluşur,bazıl tamamlanır
Sağlıcakla kalın...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.