Muhtere'e mektuplar -4 / gözyaşı istek ve dua..
kul ( 11/25/2013 )
---------------------------------------------
Hocam çok kötüyüm çok kötüyüm hemde.Bana bir ilac verin.derman olun nolur. Gozyaslarima engel olun.yuregim yanıyor hocam yüreğim yanıyor.
Hayatimda olan kişiyi hayatımdan çıkardım hocam.Babam okulum bitmeden evlendirmeyecegini söyledi.Beni okulum bitmeden evlendirmicekmis.Yapmicakmis bunu.Bende onu çıkardım hayatimdan.vicdanim el vermedi hayatimda olmasına.Elini tutmam bile gunahken nasil olurdu bu.Yapamadim hocam.gitmesin kalsın diyemedim kendime.yanima yaklassa bile gunahken gitmesin diyemedim nefsime.yapamadim hocam olmadı.Allah biliyor kalbimi ve onu nasil sevdiğimi ama ben kendim için feda ettim dimi onu hocam.Rabbime olan tovbemde sadık kalabilmem için onu feda ettim dimi hocam.Yaptim hocam yaptim.dindiremiyorum icimdeki acıyı.napicam hocam ben.babama laf anlatamiyoruz.ve boyle oldukcada günaha girmek istemiyorum. Kac gündür görüşmuyorum zaten ve demin kopardım herseyi.nasil yaptim bilmiyorum hocam ama yaptım ben bunu.icim yanıyor ama yaptım hocam.geri dönemem.yapamam bunu.ben napicam hocam.napicam.ahiretimi bile onunla kurmak isterken şimdi çıkardım hayatimdan.insan sevdigiyle beraber olur dimi hocam.sevdigiyle olur.ahirette olurum inşallah onunla dimi hocam.Rabbim ebediyette kavusturur dimi bizi.Sonsuzlukta bizi bir eder dimi.yuregimdeki acıyı gozumdeki yaşı dindirir o zaman dimi.bana haram olanı ebediyette bana helal edermi hocam Rabbim.Yaninda olmama izin verirmi.kendimi ve oni daha fazla karartamam hocam.ahiretimizi mahfedemem daha fazla.kendimi kurtaramazken bide onu surukleyemem peşime.Kendi gunahlarimin altinda ezilirken bide onu günahın altına sokamam hocam.yapamam bunu.Allah im bana nasıl sevdirdi onu.Nasil istedim cenette onunla olmak.sonsuzlukta Rabbimin rizasiyla onunla olmak.nasil istedim hocam.Allah şahidim olsun bunu öyle çok istedimki.dunya hayatimda yaninda helal bir sekilde olamıyorum şuan.engeller izin vermiyor ve ben böyle devam edemiyorum.agir geliyor hocam.suan dahada ağır yaşadıklarım.pismanligim ama Allah sabrini verir.dindirir acımı ve gozyaslarimı.Ben onu Rabbime emanet ettim hocam.Tek istegim beni sevmesi.Cennet nasip olursa benimle olmak istemesi.tek isteğim bu.Olur dimi hocam.Rabbim kavusturur dimi hocam..duyuyor beni Rabbim.goruyor akan gozyaslarimi.gunahlarimla olan pismanligim ve bu acı nasıl bir harman oldu anlatamam size.snki gozyaslarim yakıyor yüzümü.sanki donduruyor bazende.bu nasıl birsey hocam.bir ısıtır bir üşütür bu nasıl bisey hocam.
O bana ben seni ahiretime yazdım Allah a sığındım ve dua ediyorum derken içimden birşey söküldü sanki.simdi ona hic birsey diyemiyorum.icimde helali olabilmek icin nasıl bir istek var ama tek kelime edemiyorum suan.gitme diyemiyorum.kal diyemiyorum. Beni bu sinavimda yalnız birakma diyemiyorum.dilim tutuldu soyleyemiyorum.sadece gozyaslarim icimdekileri döküyor bir bir ama tek kelime edemiyorum..
Allahim ona sabır versin.onu uzdugum icin beni affetsin.o keder görmesin.Ben yeterince ezildim kendi yükümün altında onun icinde ezilirim.yeterki Rabbim kabul buyursun dualarimi.yeterki Rabbim onu bana ebediyette eş eylesin.En büyük hayalimiz olan birlikte namaz kilmayi bu dünyada goremeyiz belki ama Rabbim ebediyyette nasip eder dimi.Birlikte umreye gidemedik ama bizi Ahirette o mutluluğa eristirir dimi.Evlendigimizde sabah namazina birbirimizi kaldirmak için yüzümüze su serpmek nasip olmadı belki ama bu inancı ahirette kalbimize verir dimi.Rabbime olan utancim öyle çok ki kaldiramadim en ufak şeyi bile.Rabbim biliyor.Duyar yuregimdekini.
Allah im sen beni affeyle.Sen bana sabır ver.Sen bana iman ver kuvvet ver.Bagisla beni Rabbim bağışla.Nolursun bağışla.Sen benim Rabbimsin ben senin aciz bir kulun.Ne verirsen hayirlisini verirsin.Bundada vardır bir hayrın.Bundanda vardır bir lütfun.Sen kimseye kaldiramayacagi yük yuklemezsin Rabbim.Bunada şükür Rabbim.Bunada şükür.Ben seni herseyden herkesten çok seviyorum Rabbim. Senin rizan herseyin üstünde. Senin sevgin herseyden başka. Affet beni Rabbim.Affet...
Tarih:25 Kasım 2013 Pazartesi 03:34:14
Selam üzerinize olsun Muhterem...acılarınla acılandım bilesin...
’Üzülme...
Görebiliyorsan, dokunabiliyorsan, nefes alabiliyorsan, ne mutlu sana!
Elinde olmayanları söyleme bana. Elinde olanlardan bahset can!
Geceler hep kimsesiz mi geçecek? Gidenler dönmeyecek mi?
Yitirdiğin; bir bakarsın yağmurlu bir gecede Veya bir bahar sabahında karşına çıkmış. Bil ki güzellikler de var bu hayatta.
Gel Git’lerin olmadığı bir hayat düşünebilir misin?
Hüzün olgunlaştırır, Kaybetmek sabrı öğretir.’
Hz. Mevlana
Bu yaşımda gecenin üçünde sevenler için ağladım..birzaman yazacak kelime bulamadım...Bir müddet sabırla kılavye önünde ekranı seyrettim..boş boş bakışlarla ve sızlayan vicdanımla.. .
sabır bu anlar için lazım değilmi,dedim kendime ve sana...nefsin arzularına allah teala için dur demek değil mi takva...her nimet el altında iken yiyip içmemek değil mi oruç...Şeytan göz kapaklarına binmişken gece namazına kalkmak değil mi kulluk...ciğerinden bir parça olduğu halde yıllar yılı gül goncası gibi sakladığımız kızlarımızı oğullarımızı kendimizce hoyrat birisine,mademki evladımız sevmiş deyip ciğerlerimizi dağlayarak gelin / güvey etmek değil mi babalık,annelik,kulluk..
Allah’ın çizdiği sınırlar canımızı yakar ya bazen,ara sıra yahut sık sık,cehennemde yanmıyalım diyedir..Geleceğimiz kararmasın diyedir..Ondört saat güneş altında ovanın yüzünde çapa yapmak,kimyon yolmak,kışta kıyamette binbir zor işlerde çalışmak allah için,helal için,kulluk için değil mi..Savaş meydanlarında şehit düşmek,gazi olmak allah için,cennet için değil mi.hayatın her alanı imtihanlarla tıka basa dolu...
dar ve zor geçitlerin,köprülerin öte yanıdır cennet..
kolay,hemen kavuşulanlardadır zillet..zoru sev kendi geleceğin için...
korkma zoru başarmak,değerliye ulaşmaktır..cenneti haketmektir..
sakın acı çekmekten şikayet etme...bilmez misin ilaçların çoğu acıdır..O acılardan şifayap olup iyileşmek ise kurtuluş...acılarla Büyümek,yavaş yavaş olgunlaşıp tükenmektir hayat..çektiğim acılar bana çok genç yaşımda şu mısraları yazdırmıştı...
’Hayatı sade zevk sanma yaşanacak,
O bir yüktür aynı zamanda taşınacak’...
’Geçmişteki hataların çaresini bulur muydum,
Acıları çekmeseydim bugünkü ben olur muydum.’
selam es selame
Tarih:25 Kasım 2013 Pazartesi 10:24:10
RE:
Günaydın hocam..
kul ( 11/25/2013 )
---------------------------------------------
Hakkinizi helal edin hocam.sizide üzdüm
Ama beni anladığınızı biliyorum.hemde bundan hiç şüphe etmiyorum.Sizden başka kendimi anlatabilecegim kimsem kalmadi.sizden başka derdime dermani soracağım ve konuştukça nefes alacağım kimsem kalmadı. Ailem var çok şükür ama onlara mutlu gözükmek zorundayım. Burda yerle bir olsamda onlara ayakta olduğumu soylemek zorundayim.
O yüzden diyorum ya kimsem kalmadı sizden başka acımı pişmanlığımı gozyasimi paylasacagim.Varsin yalniz olayim.yeterki doğru bir yolda ilerliyeyim.bugun 4. Günüm ve ben sanki 40 yıl gecirdim hocam 4 günde. Neden bilmiyorum. Zaman geçmiyor. Gözüm kalbim hep bi umutta ama kendime diyorumki sabret.daha yeni başladın.ne bu acele ne bu..
Tekrar hakkinizi helal edin.sizi uzmek annemi babami uzmek gibi artık bana . Öyle acır içim.
Simdi izninizle Rabbimin huzuruna çıkıyorum namaz ile
Allah razı olsun sizden her daim..
25 Kasım 2013 Pazartesi
Helal olsun Mukadder..
benimkisi gönüllü beraberlik..Unuttun mu ben ÖĞRETMENİM...dünyanın bütün çocukları benim çocuklarım..Yaşları ne olursa olsun..onlar ’’öğretmenim’’ derdemez damarlarım gerilir,beynime daha çok kan gider,kalbim bir başka atmaya başlar..sanki ellerinden tutarak cennete taşıyormusşum gibi gayrete gelirim.Ve bunu sadece sevgiyle,gönülden,allah için yaparım..O nedenle bedel ummam,teşekkür bile beklemem..vicdanımdan alırım gücümü, kudretimi ve rabbimden beklerim ecrini..sen iyi ol da sevindir beni..yeterki gönlünde, gözünde yaşama sevinci belirsin,rabbimize ihlasla yönel,emeğim bir canda daha neşvi nema bulsun,meyveye dönüşsün yeter..selam es selame