Muhterem 'e mektuplar 2 / HAYATI GÖZDEN GEÇİRİŞ..
HAYAT VE GÖZDEN GEÇİRİŞ...
kul ( 11/17/2013 )
---------------------------------------------
Yurdumun çatı katında oturuyorum suan.hersey guzel gözüküyor burdan.Ama sadece burdan.
Üniversite ye geldiğim ilk günü hatırlıyorum suan.Ne çok aglamistim.Belkide bedenim gözlerim şuanki halime ağlıyordu o zamanlar.Bunca gözyaşı niye..Geri donmeliydim.Yapamadim.olmadi.Bana baglanan hayaller vardı.geri donemezdim.Donmedimde..Üniversite dedim ya.Alli pullu giymis bir elbise kucak açıyor gelenlerine.Şuursuz gencler olarak atliyoruz kucağına düşünmeden. Yapmayin..Ben yaptim siz yapmayin..Keske yanimda olsaydi ailem.Annem babam kucaklasaydi beni.Babam okuldan almaya gelseydi 18 yaşındaki kızın . Annem dışarı cikmama izin vermeseydi.Kitleseydi odaya.inat ettiğimde dovseydi.kirsaydi kemiklerimi.Keske..
Üniversite. .Özgürlüğün doruk noktası.Cehaletin bilincsizligin pervasizligin altinda yetişen nesil.Seytanin ele geçirdiği gençlik.Burayi çokmu temiz saniyorsunuz.Hocasiyla dersi geçmek için yatan, kendini satan, koyunda koyuna dolaşan bedenler,aldatilan, iftiraya ugrayan ve öldürülen. ..
Evt bunlar Üniversitestede oluyor.ilim yuvasında.Oluyor işte.Herbiri oluyor.Seytan fırsat kolluyor ve düşürüyor ağına.yapiyor bunu.
Bende düştüm.Hatta yere gömüldüm.Herkes severdi beni.abarttiklari guzelligimi herkes overdi.Olmaz olaydi.Bu guzellik bir sınavdi ve ben en kötü şekilde verdim sinavimi Yaradanima.Bu nasil bir vicdansizlik.bu nasil bir emanete hiyanet şekli.Kirlenen vucuduma ruhuma nasıl bir zulüm..
şeytan haramı günahı öyle bir allayip pullayip koyuyorki önümüze.Vay bizim gencligimize..Yazık ettigimiz imanimiza..
Bi sekilde çıktım hepsinin içinden.Zor oldu ama Rabbim nasip etti.iki yıl kadar sonra beni tövbe kapısına yaklastiranla tanismayi nasip etti.Ahlakı edebi temizliği titizligi..Haketmiyordum onu.Hic bir şekilde.Bir cok kez gitmesini istedim.Agladim yalvardim vicdan azabindan ölüyordum.Gitmedi..Hic birinde gitmedi.Ne olursa olsun ne yasarsan yasa birakmicam seni dedi.Helalim olucaksin dedi.Nasil sahiplendi.Kendimden igrendim her geçen gün.Namaza başladık beraber duzenli kilamasakta.Sohbetler ettik.Neler öğrendim ondan.Neler öğrendim..Her geçen gün bastirmaya çalıştığım vicdanim beni allak bullah etmeye başladı.ne yapmalıyım dedim hep.Bi yerden başlamıştım ama bu değildi.Bu kadar kolay olmamaliydi afolmak.Rahmeti sonsuz olan Rabbimin azabida büyüktü.Bu kadar kolay olmamaliydi.Icimdeki yangın arttıkça ben daha beter oldum.Bu vicdan azabı zulüm gibi.Sonunda Tövbeyle buluştum.okudukca okudum.Ogrendikce ağladım.Ben neler yapmışım..Böyle bir umutsuzluk yoktu dünya üzerinde.Ama -bir mumin umutsuz olmaz-.Hersyin ilacini verdiği gibi Rabbim günahında ilacını vermişti Tövbe..Bunuda öğrenmem uzun zamanımı almadı.Ama öyle açtımki.Maneviyatim öyle boştuki.Yazik..
öğrendikce keyif aldım dinimden.Rabbimin gazabindan yine Rabbimin merhametine sığındım.Basladim biyerden.Rabbim affedilmeyi nasip etsin.Su ruhumu almadan önce beni ve benim gibileri tertemiz etsin inşallah.
Şimdi Rabbim heran aklımda. Ölüm heran kapimda sanki.Zamanim bitti sanki.gene cirpiniyorum ama O nun rızasını kazanmak için. Beni sevmesi için. Ben Yaradanimi ve Peygamberi çok seviyorum.Beni sevmeleri için didiniyorum.Beni kabul etmeleri için. OYsa ne çok isterdim Rabbim uğruna bitirim ömrümün her zerresini.Ne çok isterdim.Yapamadim olmadi.
Simdi hic bir şeyden zevk almıyorum.Dunya mi..Oyle boşki.Okulmu umrumda değil.Tek derdim ibadetim.Allah imin kabul buyurmasi.Tek düşüncem bu.
Sabaha kadar oturuyorum.Namazimi kaçırmak istemiyorum.Gene böyle bir gün-bir hafta kadar önce-.İmsak vaktini beklerken uyuya kalıyordum azdaha.Azdaha diyorum çünkü resmen uyandirildigimi hissettim.Sanki biri beni uyumamam için irkti.Bi dürttü sanki.Korktum önce ama sevindim sonra.Namazini kıl hadi kalk denildi sanki.Namaz uykudan hayırlıdır.Namazimi kıldım ve yattım.Bunu anlatmamin sebebi yeterki isteyin birseyleri.Rabbim kuvvetinide veriyor azminide.Yeterki inanın.Mukemmel değilim.Olmadim.Olamamda.Rabbimden tek dileğim bana kendimi affettirmem için bir fırsat vermesi.
Aklimin ucundan tövbe gecmezken şuan bu haldeyim
İnSan bilmedigini dusunemez bile ama Rabbim çıkarıyor karşısına insanin.Ac olan karnimi bile hissetmiyorum.Neden bilmiyorum ama doyuyorum
Nefsimize uymaktan Allah a sığınalım.Rabbim hepimizi kurtarsin inşallah.Hepimize cennet bahçelerinde birlikte olmayı nasip etsin inşallah.Rabbimin koruduğu kullardan olmak nasip olsun inşallah.(AMİN)
Tarih:18 Kasım 2013 Pazartesi 00:41:45
RE:
****************
okulunu önemseyeceksin,Muhterem hanım...kendin,ailen ve milletin için okulunu önemseyeceksin..hatta akademik kariyer hedefleyeceksin...yeniden yazacağım..şartlarım uygun değil..selam es selame