- 744 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AYASOFYA'MI GÖRDÜM RÜYAMDA!!....
Birgün rüyamda Ayasofya’yı gördüm.O gün İstanbuldaydım ve Sultanahmet camisini gezip içerisinde namaz kılmıştım.İşte o günün gecesi rüyamda Ayasofya’nın içindeydim.
Bir kaç defa gezdiğim için her tarafını bildiğim Ayasofyam tam karşımdaydı.Ama Ayasofyam mahzundu,boynunu bükmüş,ezilmiş bir halde bana bakarak ağlıyordu.Nazlı nazlı sanki neden bana yardım etmiyorsun der gibi içli içli ağlıyordu.
Yanına vardım,gözyaşlarını sildim.-Niye ağlıyorsun, Ey Ecdadımın Vakfı Ayasofyam dedim.Derdini söylemeyen derman bulamaz.
Hele bir derdini söyle bir çare varsa olayım.Yeter ki sen ağlama,sen üzülme seni üzgün görmek yüreğimi parçalıyor dedim.
Ayasofyam dile geldi ben onu dilsiz,gözsüz,taştan bir yapı sanırdım.Gözyaşları göz pınarlarından süzülerek bana içini açtı,durumunu izahata çalıştı.’-Ey derdime çare olacağını söyleyen iyi yürekli insan diye başladı sözlerine.
Bende bir zamanlar camiydim,müminlerle her gün dolup taşardım.Padişahlar cuma günleri gelip üzerimde namaz kılarlardı.O günleri özledim bugün.Bir daha olacakmı diye Rabbime yalvardım.
Hani o mesut günlerim,hani o kutlu müminler,nereye gittiler.Yoksa İstanbulu düşman mı işgal etti?Üzerimde pis,iffetsiz,açık ,saçık kafir kadınlar,erkekler,papazlar geziyorlar,o pis ayakları ile abdestsizler basıyor üzerime artık.
Niye buna bir dur diyen yok?.İnanın artık tahammül edemiyorum.Kendimi patlatsamda üzerime basan iffetsizlerle beraber yıkılıp yok olsam diyorum.
Gözlerim hep kapıda,hani o Sultanların girdiği kapıda hep bekler dururum.Bir gün açarlar diye.Üstümde o kutlu insanlar,Rableri kendilerinden razı olmuş müminler namaz kılacaklar diye..Ama heyhat ki heyhat!Beklerim de bir türlü gelmezler.
Nerde o kutlu insanlar niye gelmiyorlar?Yoksa kıyamet mi koptu.Dünyada müslüman kalmadı mı?Osmanlı Torunları mezara mı girdi?Dayanacak gücüm kalmadı..
Çıkartın paslı kılınçları artık kınından.Yeter artık dolaşmayın ortalıkta korkuylan.Batılı olacağız diye bizi Batıya peşkeş çektiğiniz,keferenin altına bir kilim gibi serdiğiniz yetmedi mi?
Siz onların dinine girsenizde sizinle birlikte olmaz onlar.Irak’ta,Mısır’da,Suriye’de,Libya’da olanları görmüyor musunuz?Akan kan hep müslüman kanı bunu niye görmüyor hala niye onların dümen suyunda ilerliyorsunuz.
Bir Fatih Muhammed Hanı bekliyorum gelip yeniden beni açacak inşaallah yakın zamanda.Duymuştum bir yerden
-Ey Ayasofya ! Üzülme bir müddet kapalı kalsanda yine açılacaksın,yine sende namaz kılacaklar,yine sende Kur’an okuyacak müminler,çok değil senin cezan demişlerdi.İşte o günlerin hasretiyle yanıp,tutuşuyorum.
Özledim senin beni çok özlediğini de biliyorum.Her yıl gel,ayda gel,Sultanahmete geldiğin gibi bana da gel.
O pis insanları,kefereyi görmezlikten gel.
Bir köşede namazını kıl,dua et benim açılmam için.Karanlık nurlu sabaha çevrilsin.Benimle beraber tüm müslümanlar sevinsin gülsün.
Müminleri harekete geçir,imza kampanyası düzenleyin,bir şeyler yapın.’Ayasofya’mla birbirimize sarılıp ağlaştık.
Söz verdim ona bir şeyler yapacağıma bu konuda imza kampanyası açacağıma.İstanbula geldiğimde içerisine girip gezeceğime.
***
Tamda o gün bir Devlet yetkilisi, Sayın Bülent Arınç Trabzondaki ve Bursadaki Ayasofya camilerinin açıldığını sırada Büyük Ayasofya’nın açılacağını söyledi.Bu sözleri çok duyduk Devletlülerden.Bir kanun mu var,atılan bir imzamı var bilmiyorum.Devletin ileri gelenleri bu konuda adım atmaktan korkuyorlar.
Biz sizden iktidara geldiğinizde İslam ümmeti olarak ittifakla ecdadımın vakfiyesi olan AYASOFYA’yı cami olarak ibadete açmanızı istemiştik...Hoş bu ümmetin beklentisi yerine getirilmedi zahir. Belli ki onun bir vakti zamanı var..
Bu size nasip olmayacak görünen o !!Onu açacak Devletlülerin Hz.Fatih Sultan Mehemmed Hanım gibi maneviyatlı, dirayetli,secaatli ve dinayetli olmaları gerekdir.
Şimdi size sorum şu:55 kilise/havra/katedral/sinagogu müslüman parasıyla tadil edip 56.’ya tadilat talimatı verip tapınakçılara, musevilere, hristiyanlara, suryanilere teslim etmenizi kim istedi???...
50 tapuyu Suryan’ilere iade etmenizi kim istedi??? 2 Vakfı Ortadokslara vermenizi kim istedi??Kim istedi de 16 seneye sığdırabildiniz??
Eski Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik 2002 lerde Van Kültür Müdürüydü ve Akdamar Kilisesini restore ediyordu.
Nevşehirde bir çok yerde kiliseler ihya ediliyordu!!
Türkiyede bir ara kilise açma rekoru tazeleniyordu!!Hani Htayda Dinler Bahçesi-Üç Hak dinin ibadet yerleri Bilkentteki cami kilise havra-Akdamarda müslüman kızla hristiyan gencin nikahlanması vs.
Ne günlerden geçtik Allahım.İyi ki Fetönün o ihtişamlı günlerinde toptan bozulmadık itikadımızı sarsmadan bu günlere geldik!!
Sizler bu Ümmetin sesisiniz... Eyvallah bundan şüphemiz yok!!!...Ama birazda azınlıkların değil de bizim isteklerimizi yerine getirin artık Müslüman Kardeşim!!!
Zamanı var galiba Ayasofya’nın biz ona layık olabilsek çoktan açılıverirdi.Daha on yıl kadar önce bu ülkede neler yaşandığını,ne talihsizlikler yaşadığımızı herkes biliyor.
Ayasofyam sabret seni açacak Fatih doğdu,eğitimine devam ediyor.Bu Devletin başına o geçtiği zaman sende açılacaksın,bizde mezarımızda rahat edeceğiz.
’’Elleyletü hubla.Geceler gebe.’’Geceler nurlu sabahlara,aydınlık ufuklara gebe.İsterim ki elli bir yaşındayım onun açılacağı gün bende hayatta olayım ve dünya gözüyle onun güldüğünü şu gözlerimle göreyim.
Neden olmasın?Ey duaları kabul eden Rabbim onun açıldığı günü bu abd-i acizede nasip et.
Duadan unutmayın Ecdadın Vakfı Şanlı Ayasofyayı.
Türkiyemizin selameti,rahatlığı Ayasofyanın açılmasına bağlıdır.Ayasofyanın açıldığı gün Türkiye başka bir Türkiye olacaktır buna gönülden inanın...
17.11.2013//KIRIKKALE
HİDAYET DOĞAN OSMANOĞLU***
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.