- 492 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BEYAZ KUĞU UÇUYOR Bölüm-6
Bölüm 6
Hoşça Kal Dünya bu bir gidiştir
dönüşü olmayan
Bil söylenmemiş o kadar
Çok şey var ki söylenemeyecek
Mühür vurdum ağzıma giderayak
Benim konuşacağım yerde
Ne sen varsın ne de başkası
Adın dahi anılmayacak,
Dillerde dolaşan
Depremler yaratmayacak
Bakışların gözlerimde.
Artık hiçbir satırımda
Ah be canımın içi demeyeceğim
Gidiyorum işte dönüşüm yok
Verecek hesabım mı kalmış ona buna
Bir tek seninle Veda’laşmaktan başka
_______________________________
Ah be canımın içi ah
Ateş bu yanıyorKavurup ta yakıyor.
25
Koltuğumun altındaki tablo ile geri dönerken
Adeta sersemlemiştim. Açıkçası sürpriz derken böyle bir şey beklemiyordum. Pasaja geldim dükkâna girdikten sonra tabloyu yeniden açıp bir daha baktım. Eğer Şükrü Baba bu resmi görseydi mutlaka birkaç şiir daha yazardı. Bu tabloyu nereye asacağımı gayet iyi biliyorum. Ha size yazmayı unuttum. Şükrü Babanın son yıllarını yaşadığı daireyi bırakmadım tutmaya devam ettim. Kalbinin üzerinde taşıdığı Vedanın vesikalık resmi tablonun sol alt köşesine Şükrü Babanın vesikalık resmini de sağ alt köşesine iliştirip duvara asacağım. Sonsuza kadar beraber yaşayacaklar. Ben sağ olduğum müddetçe onları kimse ayıramayacak. Ve ben sizi daima yan yana birbirinize bakarken göreceğim.
Hoşça kal Veda Arasıl Kartal
Hoşça kal Şükrü Baba.
Tuğrul Ahmet Pekel Kemal Sağın
Son bir not: Orhan usta ayrılmadan evvel bana çok büyük bir sır verdi. Bende bu sırrı sizlerle paylaşmak istiyorum.
Orhan Usta:
_ Aslında senin bilmediğin çok önemli bir şey var. Tuğrul Ahmet’in yazdığı kitaplardaki yazar karakterine Şükrü Baba ismini verdi. Şükrü Baba ise romanlarında yarattığı erkek karakterine Hasan Cevat ismini verdi kadın karakterine ise Veda Arasıl Kartal ismini verdi. Galiba biraz aklın karıştı ama aslında çok basitti. Özellikle Tuğrul Ahmet böyle olmasını istedi. Tuğrul Ahmet adı belki sana bir şey ifade etmeyebilir ama Onunda hiçbir zaman sahip olamayacağını bildiği bir Vedası vardı. O Veda yüreğine öyle bir oturmuştu ki ölünceye kadar hiç çıkmayacaktı ve onunla beraber mezara girecekti.
09.10.2012.Salı / Haznedar
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.