'Allahtan en çok alimler korkar '
***’Allahtan en çok âlimler korkar ’
’
Azizim; İhtilaçlarım sıklaştı... Bu sadece bize (zikir ehline) mi mahsus yoksa Allah tea her kuluna olacakları olmadan önce haber verir mi demişsiniz.
Cevap olarak şunları yazmak nasip oldu..
İnşaallah size ve okuyanlara küçük bir ışık olur... Her şeyin yaratanı mevlam bu sorunuzdan yola çıkarak bu fakir kulundan hayırlara vesile olacak şeyler söyletir... Razı olduğundan hesapsız sevap yazar, sakıncalı olanlarını da affedip yokluğa gönderir.
Azizim;
Allah teala habir sıfatı ile evrenin her noktasına, her an her şeyi aralıksız iletir.
Antenleri açık olanlarla, aldığı vahyin ne anlama geldiğini bilenler, bu haberlere göre tavır, davranışlarını şekillendirir, dualarını, zikirlerini ona göre yaparlar. Gelen haberlere, algılarına göre tepki verirler. Şükrederler, korunmak için istiğfar ederler yahut niyazda bulunurlar.
Bu haberler meleki âlemde oluşacak her bir yeni tecelli için hükmedilen,
karara bağlanıp olur verilen her şeyi ama her şeyi kapsar.
Zikirleriyle Allah’a yakınlaşmaya başlayanlara bu haberler yakınlık derecesine göre sürekli ve daha da ayrıntılı verilir. Rüyalar, nur görmeler, atıftan ses duymalar, doğrudan melek görmeler, hızır görme, hızır gibi yetişen insanlardan haber almalar, kuşdilinden anlamalar ve ısrarcı kalbi tavırlar, ilhamlar vs.
Allah yolunun yolcuları ilk başlarda hayretten bu haberlerin ne anlama geldiğini çoğunlukla bilemezler... O nedenle rehbersiz gidenler çok çileli yol alır, büyük çoğunluğu celalullah’ın tuzağında yok olur yahut yolda kalırlar.
Biz; yüzyılların usaresi, tecrübe ile aydınlanmış her biri cankurtaran mesajları’ İHTİLAÇNAME ’ olarak ilk defa sayfalarımızda yayınladık...
Marifetname’de ihtilaçname adında nispeten bilgiler varsa da tek kişinin keşifleri olduğundan olsa gerek verilenlerin çoğunda isabet zayıflığı hatta yanılgılar, tam ters bilgiler var...
Bizim verdiğimizi takip edebilirseniz hemen hemen hepsinin doğru tanımlandığını sınayarak göreceksiniz.
Üstelik olumsuz haberlerden nasıl korunacağını da hikmet efalleri ile ve asmalarıyla birlikte yazdık... Felaketin gelmekte olduğunu haber alıp bilmek neye yarar, korunamayacaksak...
Değil mi?
Biz, ihtilaç name içinde o korunmayı nasıl yapacağınızı da verdik...
Aynı zamanda kaza kader değişir mi, tartışmalarına da kesin hükümle ’evet değişir’.
Değişmeyecek olsa Allah sana o haberi vermezdi.
Peygamber göndermez, kitaplar dolusu bilgiyi hizmetimize sunmazdı.
Dua edip sakınınlardan o kazayı kaldırmazdı, aksi halde duanın bir anlamı kalmazdı;
’Dualarınız olmasa ne işe yaradınız’ ilahi cümlesiyle ölü gönülleri dirilten soru sorulmazdı...
’Dua edin icabet edelim’ müjdesi verilmezdi.
Şimdi Azizim;
İşte soruna cevabım.
Önce istiğfarla kendini affettir.
Sonra da yoluna ihlâsla
Üstün irade sıkı azimle çalışarak devam et.
Giderek göreceksin ki, yol kesiciler çok
Ancak, bu uğurda yardım ediciler daha çok.
Sevdiğin kadar seviliyorsun,
Övdüğün kadar övülüyorsun,
Usul kaide ezelden belirlenmiş
Dövdüğün kadar dövülüyorsun...
Ne ekersen bitiyor,
Vakti gelince biçiyorsun...
Kimi çağırırsan cevap veriyor,
Muradına kavuşuyorsun...
Neyi bitirmeyi dilersen o bitiyor
Hiç doğmamış gibi yokluğa gidiyor.
Hülasa
Ol dediğin oluveriyor,
Öl dediğin ölüveriyor.
Ancak yaşayarak biliyorsun
ki ...............................
ol dediğinle sen de oluyorsun,
öl dediğinle sen de ölüyorsun...
Keskin yalın kılıç olmuşsun,
Kılıç ta sensin kılıf da sen...
Kesen de sen kesilen de sen
Her yaptığından sorumlusun...
Her mekân senin
Her zaman senin
Derken bir anda
İlli iken ilsiz,
Dilli iken dilsiz oluyorsun,
Yakin arttıkça kelimelerden korkuyorsun...
’Allahtan en çok âlimler korkar ’
Uykuda bile capcanlı yaşıyorsun
Anlık gafletin dilencisi oluyorsun
O’nda fena bulmak
O olmak değil miydi
Aziz dostum.
Ne istediğini biliyor musun?
O’nda yok olmuşken
Yeniden,
’de ki; ben de sizin gibi bir beşerim’
Emriyle uyandırılıyorsun
Yetkili / etkili beşeriyetin anlamını
Allah aşkına hiç düşündün mü biliyor musun?
Ve
’Emrolunduğun gibi dosdoğru ol’
Emrinin sorumluluğunu
Beşer tabutunun içindeyken nasıl yerine getireceğini aklediyor musun?
Demem o ki aziz dostum;
Bu yola can-ı/baş-ı koymayanlar,
Dünyadan vü ukbadan geçmeyenler,
Â’yârê ulaşmayı akıllarından bile geçirmesinler.
05.11.2*13 Alanya
’