- 872 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ey gönlü yüce insan…
Bir alaylı kişiliğin, edebiyattan hiç anlamayan bu değerin(!)sinemden mahzun bir şekilde sökün eden düşüncelerim sizin tarafınızdan, muhayyilesi ve niteliği fevkalade güzide bulunan sizin gibi bir asudenin indinde taltif bulması halimi ne kadar mesrur ediyor bilemezsiniz...
Güne hasret, sinemde zuhur eden kasvet, bir hikmet içinde sarf ediliyor onca gayret...
Siz hissettiklerinizle anlamlı olan bir değersiniz... Kalbin nizamından siz asla habersiz değilsiniz...
Siz düşüncelerinizle gönüllerde kıdem oluşturan enginsiniz... Erdem için gayret eden naifsiniz...
Bu edebe ihtiyaçlı fakir, edebiyat çevrelerinden ve özellikle okur kitlesinden ummadığı kadar değer bulmuştur...
Yazmayı "ne derler kaygısından" beri olarak ve verilen bir hakkı kullanarak, bir âlem olunması münasebetiyle sinesinde mahfuz tuttuğu gözlemleri paylaşım esasıyla satırlara aktarmıştır...
Siz ki gerek tahsiliniz ve gerekse sizinle kaim olan çok önemli nitelikleriniz sebebiyle zaten fevkalade bir değersiniz…
Sizin ön önemli vasfınız hissiyatınızda ki rikkat ölçeğinde ki duyarlılığınızdır… Yoksa perdelerden, mızrabın hareketinden, kalbinizdeki güzelliklerden, sazın sizin muhayyilenizde ki gücünden gönüllere aktarılması hususu o kadar zordur ki oysa…
Damlalar o kadar çok anlamlılardır ki, sineden zuhur edince, kalp onun için ritmettikçe, her yazdığınız, günü ve vakti gelince size yeniden bahtiyarlık yaşatarak dönecektir…
“Kalpte ne varsa O damlar... Damlalar kimliğin kilididir”
Diye bilmek, itminanlık içinde nefes almayı başarmaktır… Akıl bunun için vardır, insan ona muhtaçtır… Kalp ise en önemli olandır… Onu anlamak, bu manada soluklanmak işin aslıdır…
Dilin ucuyla zikredilenler, karnın dibiyle müsavi olmak zorundadır… Takiyyelere talip olanlar muhtaçtır… Arz cihan insan merkezli, insan ise kalp merkezlidir… Onun sahibi de bellidir… Her ne dersek, niyetimizle anlam bulacak, bu manada hesap ortaya çıkacaktır…
Dinmeyen bir hazan olan fakir gönlümde sevginiz ve değeriniz kavidir… Mürebbi kimliğinizde, farklı kulvarlarda ceht etmeniz kalan nefeslerinizi değerlendirmeniz ne kadar yüce bir duygu… Lütfen değerli vaktinizi aldığım için bağışlayınız…
Sevgi ve muhabbetlerimle hürmet ediyor ve selam eğliyorum…
Nisa kimliğiniz size has olan mücerret payeleri edep içinde ne kadar aşikâr… Gecelerde zikredilen yıldızlar misali…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.