- 3253 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ANADOLU AŞIKLARI ANTOLOJİSİ-1
ANADOLU AŞIKLARI ANTOLOJİSİ -1-
Antoloji.com sitesindeki Anadolu Aşıkları Grubundan iddialı bir çalışma.
A-AMAÇ : 2007 yılının en güzel en edebi antolojisini ortaya koymak.Usta kalemleri, usta aşıkları bir araya getirmek. Bu çalışmayla Türk Halk Kültürünü ve Halk Şiirini güçlü kılmak.
B-KAPSAM : Bu çalışma bütün sitelerdeki Anadolu Sevdalısı şairlerimize açık olup özellikle Halk şiiri -Hece şiiri- ne gönül vermişler tercih edilir.
C-DEĞERLENDİRME: Müracaatlar, Değerlendirme kurulunca -SEÇİCİ KURUL -değerlendirilir. Kısacası her müracaat eden katılımcı şair ANADOLU AŞIKLARI ANTOLOJİSİ`ne alınmayabilir.
Değerlendirme Kurulu Dr.Barış Doğan, Hikmet Elitaş ve Şahin Yılmaz`dan oluşmuştur. Kurul görüşme sonrası katılmcı hakkındaki kararını açıklar.
D-S Ü R E : Anodolu Aşıkları Antolojisi-1`e katılım için müracaat süresi en son 12 Ocak 2007 tarihidir.
E-ŞARTLAR :
1- Katılımcı üyeler, özgeçmişlerini ve kendi seçtikleri 10 eseri değerlendirilmesi amacıyla anadoluasiklari@ve teyit amaçlı drbarisdogan@ve sair.70@adreslerine göndereceklerdir.
2- Şiir standardının belli seviyenin altına düşürülmemesi maksadıyla katılımcılar kendilerinin de onayı alınması koşuluyla her tür düzeltme hakkını seçici kurula bırakacaklardır.
3- Eser seçimlerinde mukaddesata aykırı eserlere itibar edilmeyeceği gibi hamaset dozu yüksek ve siyasi içerik taşıyan şiirler de değerlendirme harici tutulacaktır.
4- Katılımcı üyeye 3 veya 4 sayfa yer ayrılmış olup, ilk sayfa özgeçmiş ve gerekirse sunuş şiirinden oluşacak, diğer sayfalarda ise katılımcı şairin değerlendirme kuruluna gönderdiği şiirlere yer verilecektir.
5- Katılımcı şair sıralaması soy isim olarak alfabetik sıraya göre yapılacak ve baskı dizayna öyle verilecektir.
6- Eser, baskıya verilmeden evvel seçici kurulun katılımcı üyenin hangi şiir/lerini seçtiği yine bizzat üyenin kendisine bildirilecek, ayrıca bir liste halinde de grup üzerinden duyurulacaktır.
7- Mutabakat sağlanması halinde yakın zamana damga vurmuş büyük ustalara eserde ayrıca yer verilecektir. şu andaki düşüncemiz Aşık Şenlik Baba, Sümmani Baba, Aşık Veysel, Aşık Reyhani ve Murat Çobanoğlu’na eserde 1.Bölümde yer vermek doğrultusundadır
8- Ücretlendirme hususu ileriki günlerde ayrıca görüşülecek olup, fiyatın asgari 40 katılımcı üye ile 40 YTL yi aşmaması hedeflenmektedir.
9- Dağıtım, katılımcı üyelere kargo ücretlendirmesi alıcıya ait olmak üzere 20 şer adet kitap gönderilmesi üzerinden yapılacaktır.
10-Antoloji ilk aşamada 1000 adet basılacak. Sponsor çalışmaları sürmektedir. Karaman`daki herhangi bir firma kitabı üstlenirse aynı baskıdan 5.000 veya 10.000 adet yapılmasını Seciçi Kurulu değerlendirir.
F-ANTOLOJİ ÖZELLİKLERİ : 14 X 21 EBATLI, Kapak renkli baskı üstü selefon kaplama,kağıt 1.sınıf kitap kağıdı özelliklerinde olacak.
ANADOLU AŞIKLARI ANTOLOJİSİ -1-
1- Barış DOĞAN
2- Hikmet ELİTAŞ
3- Şahin YILMAZ
4- Şemsettin AĞAR - Dervişoğlu
5- Mehmet IŞIKOĞLU
6- Hasan ULUSOY
7- Mehmet EREN
8- Nuray ALPER
9- Kamil DURMUŞOĞLU
10- Dursun ELMAS
11- Selçuk BEKAR
12- Erhan GÜL
13- Muzaffer PARLAK
14- Sevim YAKICI
15- Seyit KILIÇ
16- Ali Rıza MALKOÇ
17- Ömer Ekinci MİCİNGİRT
18- Ozan Sentezi
19- Burhanettin AKDAĞ
20- Esat ANIK
21- Hacer ALİOĞLU
22- Zülfikar Yapar KALELİ
23- Tarkan KÖKSOY
24- Ali ALTINLI
25- Hakan İlhan KURT
26- Köksal AKAR
27- Mustafa CEYLAN
28- Ekrem ŞAMA
29- Mustafa ERKENEKLİ
30- Mehmet NACAR
31- Ahmet AYAZ
32- Durmuş KAYA
33- İsmail SIKICIKLIOĞLU
34- Temel ATA
35- Ahmet Sefer KOÇER
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.