- 1276 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
29 EKİM 1923-YÜREĞİM BURUK, GÖZLERİM NEMLİ...
İçimde hüzün, beynimde uçuşan binlerce soru, bu mu olmalıydı bu milletin makus kaderi?
Başımız dik, gurur ve onurla vatan-millet- bayrak sevgisi yüreğimizde, binbir umutla bakarken geleceğimize, ülkemizin geldiği son nokta cevapsız sorular bırakıyor her geçen gün beyinlerde…
Tasasız, dertsiz Cumhuriyetimizin Kuruluş Yıldönümünü kutlamak, Yüce Türk Milletinin en doğal hakkı ancak, ne yazık ki içimiz buruk karşılıyoruz öksüz bırakılmış Cumhuriyet Bayramımızı…
İçimde bir başkaldırış var, feryadı göklerin en yüksek katına ulaşan..Herhalükârda yine Yüce Allah’dan medet uman, ona sığınan, ülkemizi içine düştüğü kaosdan hayırlısıyla kurtarmasını dileyen…Rabbim, güzel ülkemizi, milletimizi sıkıntılarında yalnız bırakmasın inşallah. Ve milletimizin yar ve yardımcısı olsun, güzelliklere doğru yürüyeceğimiz yolda rehberimiz olsun, yolumuzu açsın, bize kolaylıklar sağlasın, güç-kuvvet –sabır versin inşallah.
CUMHURİYET BAYRAMIMIZIN 90.YILDÖNÜMÜ YÜCE TÜRK MİLLETİNE KUTLU OLSUN. NİCE BAYRAMLARA SAĞLIK VE HUZURLA ÇIKMAK DİLEĞİYLE…
SONSUZ SEVGİ VE SAYGILARIMLA…
“TÜRKLÜK, BİR IRKIN ADI DEĞİLDİR. TÜRKİYE CUMHURİYETİ TOPRAKLARI ÜZERİNDE YAŞAYAN HER ETNİK KÖKENİ İÇİNE ALAN BİR MİLLETİN ADIDIR”
Perihan METİN