YENİ HAYATLAR KÜTÜPHANESİ
Sonra ne mi oldu?
Biz bittik..
Sen bitmedin belki ama ben bittim be çocuk. Soyadımın YILMAZ olduğuna bakma,kaldıramıyor işte insan bir süre sonra bazı şeyleri. Özlüyor,görmek istiyor,dokunmak istiyor,belki de ne önemlisi geçmişi istiyor.Özetle;imkansızı..
Sonra duruyor,ağlıyor,bırak gitsin diyor. Her şey akışında devam etsin..
Ediyor mu peki? İşte hayatın en büyük cilvesi de burda ya; her şey yolunda gibi gözükür ama hiçbir şey gitmez istendiği gibi,gidemez..
Sen yine de içindeki polyannayla devam edersin. Gülersin,neşeli derler.. Eğlenirsin,mutlu. Sen içten içe ölürsün;hissetmezler. İşte bu koyar;ve bırak tek başıma yaşayayım dersin şu lanet olası hayatı. Sen tek de olsa yaşamanın hayalini kurarsın ama bilmezsin içine attığın polyanna seni günden güne yer,bitirir,yok eder. Yok olmaya ramak kala farkedersin,ama ne derler ’her şey için çok geçtir.’
İşte sonra;gidersin...
Oturduğun evden,bulunduğun şehirden,mutluluklarından,hüzünlerinden,korkularından,pişmanlıklarından,ilklerinden,aşkından.. Çocukluğundan.. Saf ve temizliğinden,gidersin. Hepsini bir yana,cesaretini de bavula koyar çeker gidersin..
Kaçtı diyecekler.
Sen de kurtuldum diyeceksin.
Oysa ne kaçtın ne de kurtuldun,sen sadece mutlu olacağını düşündün.Yeni insanlar,yeni çevre,yeni mekanlar,yeni müzikler,yeni kitaplar,yeni,yepyeni bir hayat,her şey sıfırdan,her şey güzel,tecrübelerin üzerine kurulmuş mutlu bir dünya...
APTAL!
Kim görmüş mutlu bir dünya ki sen yaşayacaksın? Ama durma. Git bakalım,kaç kurtul kendi tabirinle. Her şeyini bırakmıştın değil mi? ilklerin,aşkın,mutluluğun korkuların,yenik düşmelerin,her şeyin?
:):))) PEKİ YA ÖZLEMİN?
PEKİ YA KADERİN?
Nereye,kime,kimle,nasıl,ne zaman gidersen git bir kaderin bir de özleminden K-U-R-T-U-L-A-M-A-Y-A-C-A-K-S-I-N-!
İşte sonra ne mi oldu?
İnsanlar hep kalbinin burukluğuna yenik düştü,kimini dostları yaktı,kimini ailesi,kimini de aşkı kırdı..
İnsanlar gidince mutlu olacağım dedi,uzaklaşacağım dedi. Yeni bir hayat eşittir yeni bir defter dedi...
Bırakın.. Gitsinler.. Bu gidişle o yeni hayatlar-yeni defterler-kaç kütüphane doldurur.
Anlatabildim mi?