- 1412 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR BİLİNMEZDEN MEKTUPLAR (SEVGİLİDEN GELEN)
BİR BİLİNMEZDEN MEKTUPLAR
SEVGİLİDEN GELEN
Merhaba aşkım, bebeğim, bitanem. Anam, babam, kocam, erim. Gözümden sakındığım, ömrüme yazdığım.
Umarım sabah uyanmadan postacı bu mektubu sana ulaştırır. Ve okuyunca seni ne çok sevdiğimi daha iyi anlar beni affedersin! Daha da önemlisi güne mutlu bir şekilde gülen gözlerle başlarsın.
Evet sevdiğim, evet canım. Seni öyle çok seviyorum ki, değil seni bırakıp gitmek, senden bir saniye bile ayrı kalmak zul geliyor bana. Son günlerdeki hırçınlığım konusunda çok haklısın. Ben de bunun farkındayım. Temel sebeplerinin yanında sana söyleyemediğim başka bir sebep daha var: korkuyorum!.. Seni kaybetmekten, seni yasayamamaktan, kurduğumuz hayallerin yıkılmasından ve de en önemlisi seni bir daha göremeden can vermekten korkuyorum. korkmadığım, cesur olduğum tek bir konu var; o da seni sevmek.
Seni sevmek, senin aşkın olabilmek o kadar güzel ki, o kadar mutlu ediyor ki seni sevmeye doyamıyorum. Benim herşeyimsin, herşeyden öte can veren nefesim gibisin. Seni kaybettiğim gün, yaşamımı da kaybederim. Bakma sen benim hırçınlıklarıma, huysuzluklarıma. Bazen şımarıklığıma ver, bazen çoçukluğuma ver, bazen de aşk sarhosluğuma ver. Birseylere ver işte ve aldırma lütfen.
Sakın bana kızma ve de sakın ama sakın üzülme. Senin üzülmene dayanamıyorum ben. Bırak biraz şımarayım, biraz naz yapayım, biraz darılayım. Bunlar güzel şeyler ve ben bunları yapmayı çok özlemişim. Sen nasıl ki "erkekliğimi buldum" diyorsun, ben de sende kadınlığımı buldum. N’olur bırak kadınca, biraz da kaprisle ama dolu dolu yasayayım senle.
Seni çok seviyorum mavi gözlü adamım, erim, koca bebeğim. Seni içimde, taaaaaaa şuramda taşıyorum, yani yüreğimde! günün aydın, huzurlu ve mutlu olsun sevdiğim.
“ROTAMIZ SEVGİYYEYSE ŞAYET, FORA DEMENİN NE ANLAMI VAR? TAM YOL İLERİ DEMELİ, AŞK DENEN KIBLEYE YÖNELMELİ.”
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.