EVET SEN
Sen renga renk açan çiçeğim
Serinlikle
Likir likir yudumladığım içeceğim
Sana sevgiyle bağlıyım. Sana sevdayla bağlıyım. Sana susmaz yağmurlarla bağlıyım. Sana annemin tandır kokan mis elleriyle bağlıyım. Sana çiftçi babamın kadim terleriyle bağlıyım. Sana göz göz, sana söz söz bağlıyım. Sana aşkla bağlanınca, hayati noktalarım sorunsuz bağlanıyor her şeye. Eksiksiz ve tam yaşıyorum. Mesut ve kendinden emin bakıyorum yarınlara, adımlarım seninleyken Mimoza...
Sen ne yapsam aklıma gelen ilk sebebim
Ben ne yazsam kelime kelime
Sadece sana edebim
Sen. Evet sen. Sen deyince, çok mutlu oluyorum. Sen(i) konuşunca, hemen heyecanlanıyorum. Senden laf açılınca, çabucak ayağa kalkıyorum. Sen varken, durmaz yasak bedenime. Sen yüreğimde yâr adıyken, soyadım Mecnun’dur Leylâ’m. Sen karşıma çıkınca, uçacakmış gibi oluyorum. Kanatlanıyorum ara sıra. Ara ara gökyüzünün mavi renginden öpüyorum beyaz bulutlara hiç aldırmayarak. Arada bütün aydınlık gecen kalıyorum. Dudaklarına yakışan şarkı düşüyorum zaman zaman Mimoza...
Sen şiir şiir dünyamı zenginleştiren anlam
Gün ayrımı olmaksızın
İkide bir pencerelerime konan dolu kelam
Bait değilsin bende. Öylesine benimle değilsin. Öylesine titretmezsin naçizane mısralarımı. Öylesine Ferhad’ın olmam Şirin huylum. Öylesine Memé Alan’ın dolaşmam ortalıkta Zîn bakışlım. Öylesine Fırat’ın akmam Dicle’m. Kalbimdeki yerin büyük. İçimdeki sen, muazzam bir yapıda nefes alır. Ruhumdaki seslenişin birçok selam. Sabah ayrı bir defterim, akşam farklı bir kitabımsın.
Seni okuya okuya yaşamın içtimalarına katılıyorum Mimoza...
Evet sen
Her şeyim gibi durursun benliğimde
Yeri geldiğinde nazlı gülüm
Akıllı sümbülüm davranırsın bana
Yeri geldiğinde
Mehmet Selim ÇİÇEK
27 Eylül 2013, Mardin
EVET SEN Yazısına Yorum Yap
"EVET SEN" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.