- 1555 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Bir anneden kızına mektup !
Canım kızım , biliyorum aklın karmakarışık . Biliyorum ve çok iyi anlıyorum seni . Korkularını hissediyorum .
Korkularında çok haklısın . Endişelenmekte yerden göğe kadar haklısın . Haklısın ve ben seni çok iyi anlıyorum .
Senin hiç bir suçun yok . Bunları yaşamaktan ve bu korkuları hissetmekten utanma . Bu yaşadıklarını , sana reva görenler utansın . Sen daha çok küçüksün , doğru bildiğini yapmak isterken , önüne çıkan engeller yıldırıyor seni , korkutuyor insanların göstereceği tepkiler . Haklısın ...
Bu senin kabahatin değil , tekrar söylüyorum , özgürlüğün elinden alındıysa , özgürlüğünü elinden alanlar utansın , ve sen onlardan korkma . Tepkilerden korkma . Eğer ki onlar Yüce Mevlamızdan korkmuyorlarsa biz niye onlardan korkalım ...
Sen utanacak bir şey yapacak olursan , önce ben annen gerilirim senin önüne , dimdik bir kale gibi ... Ve engel olmaya çalışırım . Bir başkasına gerek kalmaz , kendi vicdanımla yargılarım seni inan ...
Sen utanacak bir şey yapmadığına göre , hiç çekinme , gururla dur , sana kem gözle bakacak insanların önünde .Vakarlı ol . Sen O örtüyü bayrağın gibi taşı başının üzerinde . İnancını simgelesin , ahlakını imgelesin , gururla dalgalansın insanların kınamalarının karşısında .
Sen O örtüyle Rabbinin emrini yerine getiriyorsun , bir moda evinin bir mevsimlik bahar esintisinin değil , fani dünyanın değil , sonsuzluğun yaşanacağı Ahiretin , kısacası İslamiyetin nişanesini taşıyorsun .
Korkma , utanma , aksine mutlu ol , çoşkuyla yürü , ayakların çok güçlü bassın , imanının nuru parlasın gözbebeklerinde ...
. Kızım , Yavrum , çiçeğim , nazenin kelebeğim ...
Bir günlük ömrün olsa kelebekler gibi , bin yıl ömrün olsa faraza . Son nefesine kadar Rabbimin yolundan ayrılma . Budur sana vasiyetim .
İman ile yaşa , iman üzere öl ... Benim için önemli olan Rabbimin Rızasını almandır . Gerisi fasa fiso , canım kızım Rabbime emanet ol ...
Seni her halinle , çok çok seven annen ...