Gidiyorum geriye dönüp bakmadan ...
Merhaba sevgili
gerçi sana sevgili bile diyemiyorum çünkü kızıyorsun neden kızdığınıda biliyorum senin yeni bir sevgilin olduğunuda öğrendim artık bir umut kalmadı ben gidiyorum sensiz olmayan bir dünya buldum Aşkımı senin vicdansız idam sehplalarında asarak ölüme gidiyorum , senin var olduğun dünyada çoktan ölmüşken hemde ,öyle bir gidiyorumki dönüp arkama bakmıyorum bile , gittiğim an senin yüreğin yanmıyacak biliyorum ama yinede bilmeni istiyorum ben seni çok sevdim hep bir umutla bekledim gittiğin o şeytanların aleinden almak için çok denedim ama gücüm yetmedi daha doğrusu param yetmedi sen parayı seçtin para için sevgimi hiçe atarak gittin isteseydim yaptığın ihaneti sana ödetirdim ama bu bunun hesabınıda ben ödüyorum inan artık kaldıramıyorum dayanamıyorum öyle acı çekiyorumki alkol bile buna çare olmuyor yüreğime vurulan sarhoşluk bile unutturamıyor sadece yaralarımı biraz sarıp sonrada tekrardan açıyor ve ben kahroluyorum yüreğimi ateşlere atarak gidiyorum bunca yaptığın şeylere rağmen seni halen seviyorsam aptallığımdan değil sana olan aşkımdan gururumu hiçe sayıp ayaklar altına atıyorsam gurursuzluğumdan değil sana olan bağımlılığımdan bunca şeye rağmen gel diye yalvarıyor mektuplar yazıyorsam nasılsın diye hatrını soruyorsam ve sen anlamıyorsan ben gidiyorum hemde hiç bulamayacağın bir yere , Hoşçakal..
twitter.com/Kral_Benim34