- 1486 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
sen olmamalıydın...
bi sabah uyandığında içinde çektiğim acıların hissi olmazsa bilki imkansızlıklara sığdırdığım bu aşkın ruhu bedenden ayrıldı yar...bilki son nefesimi werdim...
bugünlerde ağrılarım hafifledi sanki biraz,unutuyormuyum yoksa ölümün soğuk nefesimi sardı bedenimi bilmiyorum ama acılarım çekiliyor sanki bedenimden...sanki bu çekilen acılar canımıda eşliğinde götürüyor gibi sewgili...hayat bitiyor gibi...bunları anlatmak hiç kolay değil hiç kolay değil gençliğimi satır aralarında ölüme terketmek...çaresizlik işte bu sewgili,mahkumluk bu... ben sewdana mahkum olduğum sürece satırlarım seni yazacak.ve...sen satırlarda yaşadıkça ben satır aralarında dirhem dirhem ölüme terkedeceğim kendimi...içimi kemiren bu yanlızlık,sana ulaşmayan bu satırlarda son bulacak,ebediyete uğurlanırken benim ruhum bedebim sana intizarda olacak yar...son ana kadar son nefese kadar intizarr...
gözümdeki bu yaşların sebebi sendin biliyosun…yalandan bi aşk oyunuydu seni bana anlatan,sen sevmiyordun…şimdi hiç tanımadığım insanlar bile yanlış yaptığımı söylüyorlar bana…kaçan kovalanırmış öyle diyorlar…haklı değiller mi be sewgili ben kovaladıkça sen kaçtın...tamam kabul git…bi eyvallaha sığdırdığın beni kabre koy ve git…zaten uçtu cennet kuşları dalından…birdaha döner mi bilmiyorum ama dönse bile kırdığın bu dalın iyileşmesikaç vakit alır bilmiyorum kaç durakta dinlenir bilmiyorum…ama şu bi gerçekki senin sevdan senin hasretin senin özlemin olduğu sürece bende hayat sende bitecek yar…ölüm sende gelecek…şimdi bi hoşçakala sığdırıyorum bu şehri…nefesinden uzak gölgenden uzak sokaklara gidiyorum…we bi elveda bile diyemiyorum ela gözlerine bakarak…dilimde yine aynı söz…gidiyorum serseri…senden uzağa…sensizliğe gidiyorum AŞKTA SENİ SEÇTİĞİM İÇİN ÖZÜRDİLERİM…böylesi bi aşkın sahibi sen olmamalıydın...yetim bıraktığın için,yarım bıraktığın için yarsız bıraktığın için...en önemliside boynumu bükük bıraktığın için bu aşkın sahibi sen olmamalıydın...artık susmak düştü bana sevgili...diyorduya hani bir şairde"susarak büyüttüğüm bendeki varlığını anlatarak tüketemem"...öyleyse daha fazla anlatmanın daha fazla tükenmenin gereği yokk..hoşçakal sevgili son sözüm yine aynı.dedimya...BU AŞKIN SAHİBİ SEN OLMAMALIYDIN...
YORUMLAR
Bayan olmalısın bu kadar acı çektiğine göre.İnan bana erkekler kadınlar gibi asla hissetdemez,onlar çok derin yaşayamaz bu olayı..Konuşurken edebiyat yapmayı iyi bilirler ama hiç bir zaman konuştukları kadar sahip çıkamazlar aşklarına.Bir kadın kavuşamıyorsa beraber ölmeye razıdır çoğu zaman ama erkek her zaman değişik seçenekleri de denemek ister.Hiç bir erkek acı çekmeye değmez.Bir kere Allah öyle yaratmış bunu aklından çıkarma.Erkekle kadın fıtratı çok farklıdır.Nereden biliyorsun dediğini duyar gibiyim:))Kazık yiye yiye hayatı öğreniyoruz.Gençler çok kabul etmez tecrubelerden faydalanmayı illada kendileri denemek isterler o zaman sa böyle üzüntüler yaşarlar.Üzülme dünya böyledir.Kimi seversen o başkasını sever.Sevince değerin azalır.Sen her zaman sevilen ol sevme yanarsın:))Selamlar