- 765 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Beybaba( Geçmişe yazılan bir mektup )
Beybaba( Geçmişe yazılan bir mektup )
Seninle zahiri de olsa dört Nisan gecesi tanıştık. Bu benim için oldukça kolay ama sürpriz bir tanışma oldu. Kişilik olarak aramızda olmasan da o gece sabaha kadar seninle bir üçlü oluşturduk. Seni tanımlamam o kadar güç ki, ancak arkadaşımın belirtilerine göre şekillendirmiştim. Aslına bakarsan telefon numaran elimin altındaydı ve kimliğini istediğim zaman ortaya çıkarabilirdim. Çokta istemedim değil. Ama o gurur ve irade gücü benim bu isteğime engel oldu. Ve sana bir değişiklik olarak BEYBABA adını taktım. Her halde bir gün arkadaşım sana bu isimden mutlaka bahsedecek bundan dolayı senden özür dileyip dilememeyi düşünüyorum ama dilemeyeceğim.
Evet, Beybaba bugün 16 Nisan gecesi aradan geçen 12 gün zarfında sana kendime göre şekil vermeye çalıştım. Tabi burada arkadaşımın çok yardımı oldu. Sakın sanma ki senden bahsetti. Hayır! Onunla bu konuya çok az ama öz olarak temas ettim. Ve karşıma hiçte beybaba adı yakışmayan sen çıktın. İzin verirsen burada arkadaşımı çok iyi tanıdığımı belirtmeliyim sen de hak verirsin ki yedi kocaman senemiz beraber geçti. Hep neyi düşündüm biliyor musun? Zevklerini, isteklerini ve ideallerini listeledim. Hoşlandıklarını ve hoşlanmadıklarını bu örneklemelerden elde ettiğim sonuçlara göre sen Beybaba ortanın üzerinde boyu olan bir adamsın. Ama yine de kesin bir rakam veremem. Arkadaşım kısa boylulardan hoşlanmaz.
Yapı olarak şişman ve göbekli bir kişi olamazsın. Çünkü bunun aksi arkadaşımın tipine ters düşer. Üçüncü bir nokta daha sarışında değilsin kesinkes esmersin de diyemem. Muhtemelen kumral olabilirsin. Bu da benim teorim. Sen beybaba bıyığın var mı yok mu bilemeyeceğim ama arkadaşım bıyığı her şeyden üstün tutar acaba yanılıyor muyum? Geriye ne kalıyor biliyor musun? Resmi bir iş yerinde çalışan birisin. Bunlar aslında arkadaşımın bende olmasını istediği nitelikler yani idealleri. Bir de seninle nerede karşılaştığımı bir çıkartabilsem o zaman yaptığım bu tarifin ne derecede hakikate yakın olduğunu anlayacağım ama şu da benim için bir gerçek ki yanılma payım %10 u geçmez seni sana verdiğim şekil beni hayal kırıklığına uğratmayacak. Sen de benim yaşlardasın. Beybaba adı hakikaten komik bir yakıştırma oldu
İşin kötüsü ne biliyor musun ne olursan ol sen sevdiğim kadın için bana asla rakip olamazsın çünkü o kadın benimle çok mutlu.
Sonsuza kadar hoşça kal BEYBABA
T.A.P.
Not: Bunları on iki Nisan gecesi sabaha karşı arkadaşım anlattı ve kollarımda uykuya daldı.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.