AYYY,OFFFF,ÜFFFF
Dışarı çıkamıyorum!..
Bakkala gitmem lazım ,markete falan.Sonra bazı şeyler için evden çıkmam lazım.Ne bileyim alışveriş ,bir arkadaşı göme ,bir ziyaret işte!..
İnsanız işte, ihtiyaç bitmiyor ki!..
Hem ilada ihtiyacım olması mı lazım canım.Dışarı çıkmak istiyorum.Rahat bir şekilde dolaşmak hakkım değil mi?
Dışarı çıkamıyorum!..
Çıkmam lazım bu evde çıldırmak üzereyim .Yakında duvarları kırmaya başlayacağım.Balkondan bakıyorum .Hava çok güzel .Hem hava güzel olmasa da çıkmak istiyorum .Hava güzel demek bile beni sinir ediyor.Hava güzel deyip sizi kandırmak zorunda mıyım?Ben yağmuru da çok severim,güzel olmasa ne olur ki!..
Dışarı çıkamıyorum!..
Köle miyim ben ?
Yürüyüş yapmak istiyorum anladınız mı?Spor yapmadan yaşayamam.Ne yapmam lazım ,kaç dille anlatmalıyım bunu?Dilde bilmiyorum ki .Kuş diliyle desem olur mu?
Ayakkabılarım eskisin istiyorum ,biraz tozlansın.Gıcır gıcır duruyorlar dolapta.Eskitip sonra bir yenisini almak istiyorum.
Dışarı çıkmak istiyorum!..
Hop alooo !..
Duymuyor musunuz be ,sağır mı oldunuz .Ben dışarı çıkmak istiyorum.Lazım veya değil size ne ?Keyfimden istiyorum belki.Size hesap mı vereceğim!..
Siz sağırsınız diye benimde dilsiz olmamı istiyorsunuz ama çıkıp balkondan çığlık atarsam görürsünüz.Hem de her gün o tencere ,tava çalanlar gibi.Sonunda beni dinlemek zorunda kalacaksınız.
Dışarı çıkmak istiyorum!..
Bilmem anlatabildim mi ?İsteseniz büyük harflerle de yazayım.
DIŞARI ÇIKMAK İSTİYORUM.İSTER İHTİYAÇ İÇİN, İSTERSE KEYF İÇİN SİZE NE …
SİZE NE …
SİZE NE…
SİZE NE…
YORUMLAR
Ne yani.
Sen şimdi mini minnacık bir Doberman ya da hani o ağğzını açtığında dünyayı yutacakmış gibi açan o mini minnacık Buldoglardan mı korkuyorsun yani. Haaa..Saint Bernardlar var bir de. Köpek ile aslan arası bir şey oluyorlar. yavrucuklarım benim. Yok yok korkma diyenler haklı..Bizim memlekette onlardan yok..Bizdekiler karabaş cinsi. Bilemedin Kurt ya da Kangal cinsi olurlar.
Havlayan köpek ısırmaz derler...Kim der? İnsanlar der...Köpeklerin böyle bir bilgiden haberleri var olduğunu sanmıyorum.
Bak sana bir tüyo vereyim. Bir kaç tane kedi edin. Sokağa çıkınca sal o kedilerden birini köpeklerin önüne. Nasılsa hepsi birden kedinin peşine gidecektir. Sen de rahat rahat yürü yolundan. Amaaaa...'' Abi ben kediden de korkuyorum '' Diyorsan işte o zaman yapacak bir şeyim yok. Umutsuz vak'asın ser fişini çekerim.
Selam ve sevgilerimle.