Cenneti Arayan Belki de Cehennemlik Birinin Nasılsına Cevabı
Kendini kaybetmek ben bir derviş miyim? o zaman neden elimi eteğimi çekip gitmiyorum doğdum evden dervişler Allah’ dan başkasından korkmazlar dünya ile ilgili herşeyi arkalarında bırakırlar ben ise çivili tellerle dünya hayatına bağlanmışım kurtulmak istesem dikenler batıyor kaçmak istesem dikenler batıyor, dünyada savaşmaya kalksam dikenler batıyor o yüzden hareket etmeyeceğim olduğum yerde dikenlerin biraz daha etlerime batmasını bekleyeceğim ama beynim ve yüreğim onlar dağları aşmış ırmakları geçmiş bulutları aşmışlar ve sıkışmış bir vucut içerisinde ancak geçmişi perçinleyerek hızlarını kesiyorlar .Eğer bu bedenden dışarı çıkabilseler kimsenin ulaşmaya cesaret edemediği yerlere gideceklerine söz veriyorlar . Neden küçükken o kadar hayal kurdum ki ben belki de bu beni bezdirdi küçükken niye büyük şeyler umut ediyorsun ki sen küçüksün yüreğinde hayallerinde küçük olacaktı çoçukluğun saflığını yaşayamadım mı acaba? o yüzden mi bu gözü karalık ama neye karşı mutluluğa karşı evet doğru cümle bu ben artık ben demek istemiyorum sadece sen (Rabbim)demek istiyorum.Ama onu da diyemiyorum ben iyileşecek miyim reçetem nerede imtihan mı yoksa ben kendine cehennemde çoktan yer bulmuş kullardan mıyım? umudum yok sadece bir mum yanıyor içimde o arada bir meşaleye dönüyor keşke dönmese çünkü aklım hep meşalede kalıp perişan oluyorum. Mum ışığında ve mum ışığı da azla yetinmeyi bana öğretmeye azmetmiş gibi bazen ışığını ve sıcaklığını alıp kalbimi terk ediyor.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.