- 1664 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TİLKİ'CE GEYİKLER ..( ( 16 ))****
***“LAF BİLMEZSEN SÜKUT ET .SENİ ADAM BİLSİNLER !! ".. Mecliste anılmak için laf konuşacağıma; susarım daha iyi.. Cabadan adamlık işte !!!
***“EYVAH!!! " ... Satışa çıkardığınızda alıcı bulamazsınız !! Çünkü VAH para etmez !!!
***Kör ne zaman bir taş atsa , hep kafama çarpar !!
*** Hanfendilerin kullandıkları makyaj malzemelerinden birinin adı : MASKARA !!!Bu nasıl marka ya; anlamı bellli iken;Üste para verip kullanmak !!!
***" İKİ GÜNDÜR TANGO İLE YATIP KALKIYORUM !!! " ... Kimle yatarsan yat !! Özel hayatını ifşa etmesene !!!
***"Bizde gülelim söyleyelim; sizde yiyelim içelim!!!".. Ne o ya doğalgaz ve suların mı kesildi ?...
***Nabız yoklamasına aldanmayın !!! Ya adamın nabzı hızlı atıyorsa !!!
***" SÖYLEME SIRRINI DOSTUNA, DOSTUNUN DA VARDIR ODA SÖYLER DOSTU".... !!"... Bu kadar takip ve dinleme de ne sırrı ya !!! Nasılsa malum her şey; dert etmeyin söyleyin !!!
***" EL PENÇE DİVAN DURMAK !!".... El pençe duracaksan dur da; sakın ha divanda durma !!!!
***" BORÇ YİYEN KESESİNDEN YER !!!".. Ne kesesi !!! Her tarafı delik deşik!!
***" SÜRÜDEN AYRILAN KOYUNU KURT KAPAR !!! "...Puslu havayı pusuda bekleyen çakallar var şimdi !!!
***" BİR DEŞTİM, BİN AH İŞİTTİM !!"... Ah’lar kimsede bitmez ki.. Kulaklarını tıka !!
***" KURU KURU SALAVAT; GEL DE YANIMA YAT !! "..Yatacaksan gel de yat..Salavata gerek yok .. Benimi keseceksin ya ;ne salavat getirip duruyorsun !!!
*
**"DÖRT GÖZLE YOLUNU BEKLİYORUM !!! "... Vay anasını ya fazlalıktan iki gözü nereden bulduysa !
***"BAKARSAN BAĞ OLUR, BAKMAZSAN DAĞ OLUR !! ".. Adam zaten tırmanacak dağ arıyor..Niye baksın ki !!!
***”GÖZLERİM YOLLARDA KALDI !!"... Evinin yolunu nasıl buldun ya !!
***Senin davulluğun başkalarının ellerindeki tokmaklarda !! Gerilip durma boşuna !!
*
**Öyle bir oturtmuş ki hayat; ah bir boynumu oynatabilsem dönüp çok şey söylerdim !!!
***Ben hiç mazlum ahı almadım ama ; aheste aheste geçip gidiyor ömür !!!
***Yaşamak normal seyrinde ne güzel berabere giderken; intikalarda gol yemek yokmu, çok gücüme gidiyor !!!!
***Anlamadım gitti ... Kör nedense hep beni tutuyor !! Kaç kaçabilirsen !! Niyeti bozuk mu ne ???
***"KURU BOK DUVARA YAPIŞMAZ !!!"... Neden hala atıp tutuyorsun ya..
***" Dediğim dedik; çaldığım düdük !!!"... Sen istediğin kadar çal !!! Kulaklar tıkalı senin tıngırtılarına !!"
***Derviş dervişin arkasına sıra ile geçermiş !! Dervişleşmeye ne gerek var ki !!!
***" Vakitsiz öten horozu keserler !!"... Horoz mu kaldı ki ??Sabaha karşı sarhoş naralarından gayri !
***" OYNADI GÜLDÜ YERİNİ BULDU !!!"... Oyna,oynaş;kıkırdaş ve layığını bul !!! Neden vakur ve asil davranışlar değerli ve aranılır olamazlar ki !!
***Ben senden birşey ummuyor ve beklemiyorum ki... Kapımı çalıp durma boşuna ... Kalkıp açmayacağım... Canım oyun oynamak istemiyor kimseyle !!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.