- 754 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
NEREYE BÜYÜK TÜRKIYE
Vatan hainlerinde kalmistik vatanin ekmegini yiyip vatana ihanet edenler ordusu cok türkiye de dediklerim yabancilar ve arkadaslari cok iyi calisiyorlar .Vatana sahip cikmasi gerekenler nerede ? Dört bir taraftan kiskac altina alinmis bir ülke hertürlü oyunlarin döndügü bir cografya , Türk devletinden rahatsiz olan yikilmasi icin canla basla calisan emperyalistler .Yikilmamasi icin calisan var mi diye bir soru sorulmasi dogru olur herhalde ? Elimizde mevcut olan cografya belli baska yok gidecegimiz bir yerde yok bizler hala sen surdansin ben burdanim diye devam edelim duralim emperyalistler almis basini gitmis,bitmek tükenmeyen bir hirsla saldiriyorlar karsi taaruz yok millet olarak bittik mi acaba ? Mustafa Kemal ruhu kayip oluyor herhalde Musta Kemal yasiyor olsaydi ortalik toz duman olurdu . Emperyalistlerin dostlari vatani yönettigini zannedenlerde bosuna ugrasmasinlar birsey elde edecekleri yok 28 subat daki babalarinin hatalarina düsmesinler hüsrana ugrarlar sonra ugrayacaklarda zaten onu gösteriyor durum yavas yavas . Mustafa Kemalin ruhu bu cografya da herzaman da olacak .Devletin düzeni belli ibadet etmek isteyen buyursun camiiye kimse karismiyor neden ibadet ediyorsun diye ,kaldi ki Mustafa Kemal in cumhuriyet ini degistirmeye kimsenin gücü yetmez bunu herkesin bilmesi iyi olur. Onu bunu birakalim önce Mustafa Kemal in Cumhuriyetinde ki asillige ulasalim kültüre ulasalim üretkenlige ulasalim ,saygiya sevgiye milliyetcilige ulasalim parti milliyetciligine degil .Partilerin derdi belli ...
Emperyalistler gelecege plan yaptiklari yerde bizler yarin icin bile hazirlik yapmiyoruz.Dünyada 200 senelik planlar hazirda dururkene bizlerin bir plani olmamasi aci tabiki.
Tarihimizi cabuk unutuyoruz gecmisten ders almiyoruz .Dünya tarihine bir bakmak yeterli .
Türkiye nin ileri gitmesi ancak devletdeki ve devlet disindaki bölücülerin yok edilmesiyle mümkündür ancak.
Emperyalistlerin vatandan defedilmesi de en gereken seydir .
Atatürk ruhu bunu basaracaktir gelecek Türk Milleti nindir .
Ne Mutlu Türküm Diyene.