- 1228 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ABSÜRT ŞEYLER (1)****
**"BANA MAVAL OKUMA !!!"... Ne yapsın başka makam bilmiyor ki !!!
**"BEN ADAMI ÇİZERİM !!!"... Yaparsın tabi ki abi !!! O kadar kalemin var; karşındaki de A4 kağıdı ya !!!
**Tespih taneleri gibi dizilip durduk hayatın misinalarında !!!! Ya koparsa ’!!
**" NE KADAR GEÇİMSİZSİN !!!" diyorlar yüzüme yüzüme !!! Ulan aldığımız ortada; gel de sen geçin kolaysa !!!
**"KAÇAN KOVALANIR !!!" ... İyi de; nerde o nefes !!! Atletmiyim yani !
**"YUKARI TÜKÜRSEM BIYIK,AŞAĞI TÜKÜRSEM SAKAL !!!"... Bıyığıda kestim,sakalı da !!! Oh be !!! İstediğim istikamete tükürüyorum artık !!!
**"DELİ DELİYİ GÖRÜNCE ÇOMAĞINI SAKLAR !!!".. Bende etrafımdakiler o kadar akıllı değil ama ,sopaları neden yok diye düşünüyordum !!! Benden saklıyorlarmış meğer
** "HERGÜN BAL YİYEN;BALDAN USANIR !!"... Yiyebiliyorsa bravo; bırakın usansın ya !
**"SÜT DÖKMÜŞ KEDİYE DÖNDÜ !!"..Bırakın bu işi ya.. Hazır sütü bulmuş,hangi kedi döker ki !!
**"ALMA MAZLUMUN AHINI; ÇIKAR AHESTE AHESTE !!"... Böyle akıl verirseniz; nasılsa sistem geç işliyor diye ,daha çok ah alırlar işte !!! Ah alanın cezasını anında infaz edin ; bakın mazlumlar nasıl rahat edecekler !!!
**" İN CİN TOP OYNUYOR !!!".. Cinlerde anladı baksanıza; topçuluktaki getiriyi !!
**"AL BİRİNİ VUR ÖTEKİNE !! "... Yok ben ötekini alıp;birilerine vuracağım !!
**" KAŞIK KADAR KOCASI OLANIN PAŞA KADAR HÜKMÜ OLUR !!"... Aldatmaca,avutmaca laf işte !!! Kaşık kadar kocadan ne olur ki, hükmünden bahsediyorsun !! Hem paşanın hükmü mü kaldı ki ?
**"BAL TUTAN PARMAĞINI YALAR !!"... Tutarsan yala !! Kaç lira kilosu biliyormusun ? Avucunu yalarsın ancak !!
**"DOĞRU KONUŞANI DOKUZ KÖYDEN KOVARLAR !! "... Umurumda değil... Metropollere taşınırım !!!
**" ELİNE VURMADAN DÜŞMEZ !!!"... Beyhude çaba !! Birşey yok ki elinde !!!
**" AÇIK GÖTÜ İT YALAR !!!"... Aman dikkat ediniz, etraf it dolu !!!
**"TINGIR MINGIR ’" ..Mıngır değil de MANGIR olsa, tıngırtı sesi ne hoş olurdu ya !!!
,
**"PARA PARAYI ÇEKER !!"... Bir demet anot,diğer deste katot desenize.. Ne zamandır mıknatıs var paralarda ki ?
**" KORK KORKMAZDAN,UTAN UTANMAZDAN !!!".. Onun için piyasa külhanına arsızına kaldı ya !!
**"AÇ TAVUK KENDİNİ DARI AMBARINDA GÖRÜR !!!"... İyi ki rüyalar ve hayallerimiz var
**"AZ VEREN CANDAN; ÇOK VEREN MALDAN !!!".. Birinin malı arttı, diğeri ise canından oldu !!!
**" HERKES GİDER MERSİN’E ,O GİDER TERSİNE !!"... Adamın geri vites takıntısı var ne olacak !!
**” ATI ALAN ÜSKÜDARI GEÇTİ !!!"... Hiç atı trafiğe sokarmı polisler !!! O sizin dediğiniz Veli Efendi’de !! Geçme de kalmada orada !!!
**" BENİM ÇOK FIRTINALI BİR HAYATIM OLDU !!!"... Adamın övündüğü şeye bak ya !! İyi ki kasırgaya rastlamamış !!!
**"İNSAN MELEK OLSAYDI,CİHAN CENNET OLURDU !!"...O zaman ebedi yaşamın bir anlamı kalmazdı ki
**! "SÖZ GÜMÜŞ’se ; SÜKUT ALTIN’dır !!! ".. Susanlar arttıkça,altın fiyatları tavan yaptı !!
**Her işte ; muskacı,büyücü kullanırsın !!! Ya büyüler bozulursa ???
**Benim halimde ne var bilmiyorum !!! Bir iki saat hasbıhal ettiklerim ölümü hatırlıyorlar .. Allah Allah !! Azrail’miyim ne ? Yoksa ölümün soğuk yüzümü ?
**Azrail; siparişle ve mektupla gelmez kapına !! Canı ne zaman isterse çalmadan girer !!! Asl olan işte o an " hadi git başımdan !!! Gelmiyorum !!" diyebilmektir.. Ama genellikle restine 5 pot daha derse şaşırma !!
**" GÜLÜMSEMEK SADAKADIR !!! "... Ya milletin sadaka verecek halimi var ki ?
**"DÖKÜLEN SU KABINI DOLDURMAZ !! "... Uğraşma !! Ara su bayiini , iste bir damacana daha !!!
**" KÖYDEN İNDİ ŞEHRE; ŞAŞIRDI BİRDENBİRE !!".. Otursaydın oturduğun yerde ya !!!
***" GÖRE GÖRE KIÇ YIRTILMIŞ ..GÖRDÜKÇE HEP YIRTILMIŞ !!!"... Keşke doğuştan kör olsaydı !! Kıçı yırtılmazdı garibin !!!
***"BALDIZ BALDAN TATLIDIR !!"... Bal’ a eklenen DIZ ekinin hikmetine bakın !!! Ya Çuval’a eklenen DIZ ekiyle üretlien ÇUVALDIZ’a ne demeli ki ?.. Bırakın şu kelime oyunlarını !!!