BÜYÜK SIR
ruhomu kadını:çok nadir kişiler bilir bu hikayeyi.Büyük bir savaşçının eşidir kendisi.Ruhomu dünyanın en büyük savaşçısıdır.korkusuz ,inatçı,zengin bir kişidir.İnsanlar yıllarca bu kadar güclü ve başarılı olmanın sırrını merak etmişlerse de ruhomu bunu kimseye anlatmamıştır..resimdeki ruhomu kadını eşine mektup yazıp haberci kuşu ile göndermesi temsil alınmıştır.Ruhomu bir gün öleceği zaman küçük oğlu ceyru çağırmış ve güçlü,zengin olmanın sırrını merak ediyor musun demiş.ceyru şaşkın gözlerle lider bir babaya sahip olmak demiş.ruhomu hayır demiş.Güçlü ve zengin olmanın sırrı Annen dir.Ceyru şaşırmış annem güçsüz ve sessiz bir kadın yıllarca sana hizmet etti demiş.Ruhomu gülerek başarının sırrını annene sor o sana anlatacak demiş.Ceyru annesinin yanına koşarak gitmiş ve büyük savaşçı ruhomu nun sırrını sormuş.Annesi ceyrunun kafasını okşamış ve anlatmaya başlamış.Zengin,Asil,Güçlü bir kocaya sahipsen eşine asla yalan söylemeyeceksin,asla evdeki hüznü acıyı ona hissettirmiceksin,gözünü dışarıda bırakmayacaksın.Ruhomu ölümden korkmaz dı bilirdi ki ölse de bir ömür boyu ona sadık kalacağımı,ruhomu korkmaz dı bilirdi ki asla arkasında kalanlar sahipsiz kalmayacaktı.ruhomu evini hiç düşünmezdi ,kadına güven bir erkeği ölümsüz,güclü,zengin yapar dedi.Sen güçlü,korkusuz,zengin olamazsın seni sadece iyi bir kadın bunlara sahip olmanı sağlayabilir dedi. Sonuç olarak kadının zeki ve sana sadık sa her şeyin olur..Kadının sana güven vermiyorsa içinde bir tahtakurusu olur..yavaş yavaş içini yer,bir zamandan sonra sadece iskelet olarak kalırsın..insanlar şüpheyle çalışamaz,savaşamaz,zengin olamaz..
yazar:VAHİT VOLKAN SEVİNÇ