- 981 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BAYRAMINIZ MUBAREK OLSUN
Hasretin bir ömür sürdüğü şu alemde, kavuşmanın hazzını yaşıyorum. Saniyelerimi kumbarama doldurdur ve dondurdum hüsnü zanlarımı. Kare kare işliyorum, nakşediyorum seyir defterime ve belik belik örüyorum sırma saçlı visali. Beline kadar uzun mu uzun bitmek bilmiyor oh ne güzel.
Saçları yeni yıkanmış anne saçı gibi kokuyor, elleri bir kaç aylık bebek gibi yumuk ve gözleri bir o kadar şehla bakıyor gözlerimin içine huzurun. Har ile hararetlenmiş vücudumu söndüren bir bardak soğuk su gibi içiyorum. Damla damla yudum yudum dalgalanıyorum, süzülen bir sancak gibiyim. En asil benim ve ben simgesiyim mutluluğun. Bu gün yarıya indirilmeyecek kadar zirvesindeyim, bir bar taburesinin yüksekliği kadar alçakta değilim. Belki uçurumun kenarındaki gülceyim belki bir kırlangıcın kanadındaki yelim ama baya yukardayım. Gök yüzüne çıkıp alemi izleyenleyim, yer yüzünde beni izleyenler var.
Şimdi uzaklarda değil sevdiğim. Gönül hicrandan eser bırakılmayasıya ovuldu merhametli ellerle. Bir asır yaşamışçasına yaşlı bedenim, onsekizine adım atmış ergen gibi sekiyor Urfa dağındaki ceylanının ardından. Karışmayın o yar benim, arunamus şişesinde lekeden eser yok ve o kadar ar ki yüzü, ayı kıskandırıyor sanki. Bu gece ay doğmayacak belliki. Işığımın yegane sahibi, ateşimin kuşkusuz müellifi ve o kadar büyük ki " kanı kurtarıyor tevhidi"
Benim gibi gözü yaşlı bir başına bir sefil. Milyonların arasındaki zerre ve boş bir çerçeve ki; içine ne koyarsan koy dolmuyor. Bu gün bayramı Ramazan-ı şerifin. Bu gün bayramı müslüman aleminin. Alem içinde bir küçük alemim ve dönüyorum kendi alemimin ekseninde. Güneş benim bugün, ay benim, yıldızlar avuç avuç serptiğim gül yapraklarıdır sevdiğimin üstüne. Gece benim ama kara değilim, kar benim ama kara kış değilim bu gün kuzey kutbunda. Öyle bir ezgiyim ki yürekleri titreten ve titrerken dökülen iki damla göz yaşıyım göz bebeğinden.
Ne demiştim dostlar, kumbaramda daha bir sürü yer var. Bakın çekiyorum içime hımmmmmiiiis. Yağmur ardından kokan toprak, yarin sinesi ve dahi fırından yeni çıkmış ekmek gibi.
Bu gün sui zan yok, kötü söz yok, kem göz yok. Bu gün bayram.
Bayramımız kutlu olsun, bir ömür sevdiklerimizle beraber, mutlu, huzurlu, sağlıklı ve her şeyden evvel imanlı bayramlar geçirmek dileklerimle.
Eyvallah...