- 3750 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SEN UZAKSIN ÖZLEMİN ÇOK YAKIN,TAM SOL YANIMDA
Uzaksın çok uzak…Öyle anlar oluyor ki seni uzaktan görebilmek için çok şeyi feda edeceğim…Öyle özleniyorsun ki…Bekle diyorum yüreğim bekle ama nafile yüreğime söz dinletemiyorum..Her şeyde seni arıyorum..Kokunu getiriyor deli rüzgarlar uzanıp doyasıya içime çekiyorum özleniyorsun sevgili özleniyorsun hemde çok…Sanma isyan ediyorum ..Sensizlikte öğrendim hasretin kokusunu özlemenin insanın içini nasıl yakıp kavurduğunu…Ama seni özlemek sana hasret olmak da güzel…Olmasaydın kimi özleyecek, kavuşmak için savaş verecektim.Engeller aşılmak için değilmiydi…Bunu sen öğretmedin mi bana…Sınammamış sevda sevda değildir diyen sen değilmiydin…Biliyorum bitecek bi gün vuslat unutulmaz olacak çocuklarımıza anlatacak mükemmel bir hazinemiz olacak…
Sevgimize o kadar çok güveniyordum ki hiç bir güç yıkamaz ,biz ayrılamayız..Bu büyük aşka bunu yaşatmayız diye düşünüyordum.Yıllar geçmeye başladı…Bu aşk’a ,bu sevdaya gölge düşürenler çıkacağınının hiç hesabını yapmadım..Ve büyük bir hata yaptım…Senin acele davranmana engel olarak..şimdi bunu daha iyi anlıyoırum ..Aşk’a hesap katmayı bilemedim…O kadar temiz sevdim ki ben seni yürekten..sende bunu anladın bana yüreğim dedin….Dünyanın en mutlu insanı ,en sevdalısı aşığı bendim..Belki ço zor olanı başardık ..tek yürek olmayı..yarısı sen yarısı ben,tek yürek işte… senle bunu hissederek yaşadım…
Aynı şehirlerde yaşamasak da aynı havayı soluyamasak ta sen o kadar yakınımdaydın ki..Her nefes alışını duyabiliyordum..Yollar ve zaman bişey eksiltmemişti tam tersine özleminle,hasretinle yaşamıyı öğretmişti..Öğrendikçe büyüdüm,büyüdükçe olgunlaştım..Hayatla ve sevdamızla yoğruldum yenik düşmedim..
İnanıyorum ki ;bu sevda acılarda yaşasa bir çok savaş vermiş olsa da..ikimiz için de bir şanstı..Görüyorum ki onca yaşanan olumsuzluklara rağmen bişey kaybetmemişiz..Küllerimizden doğmayı bilmişiz…
Yazını,kışını,baharını özledim….Bu da geçecek bitanem.Her şeyin geçtiği gibi..Aynı nefeste yaşayacağız..
Dünümüzü yaşamayamadık,bugünümüze engel oldular ama asla geleceğimize engel olamayacaklar yeter ki biz bizden vazgeçmeyelim var olanı yok etmemeyelim….
Mevala’nanın dediği gibi ‘Aşıklar meclisinin tek bir mumu,başka meclislerin yüzlerce mumuna değer’
Sen uzaksın özlemin çok yakın tam sol yanımda…..
MİRAY