HER ŞEY YÖNSÜZDÜR
En kısa zamanda...
O zaman ne zamansa...
Ama mümkün olan en kısa zaman derken, zamanın uğultulu telaşına kapılan birkaç satır kendiliğinden dökülüverdi aklığına kağıdın…
Belki hiç bir şey olduğu için bu kadar ağır geliyor her şey..
Mümkün olanlar hep saçmalık, mümkün olmayanların adını henüz öğrenemedim. O yüzden olmayanı istemek daha zararsız…
Yanlışı istiyorum o zaman
Evet evet yanlış neyse onu istiyorum
Uzak dursun benden doğrular…
Aslında;
Doğru ya da yanlış kavramları bir düzlem üzerinden bakıldığında karşıt duruştadır, ama bu düzlem aslında düzlemsiz bir boşluğun ortasında ve aynı zamanda yönsüz olduğundan buna dışardan bakabilenin fark ettiği kavram şudur ki yönsüz bir mekanda karşıtlığın da anlamı yoktur...
Dolayısıyla doğruya doğu, yanlışa batı dersek az önce ki düzlemin aslında düzlemsizliğinden yola çıkarak doğru ya da yanlış hem aynı zamanda doğu hem aynı zamanda batı olmuş olur, ki burada karşıtlık bütünleşik bir anlam sergiler.
Yani aynı şeydir aslında
Sadece biz düzlemsel yanılsamalar çekeriz...
Her şey yönsüzdür...
Peki zorluklar;
Yaşayarak öğrenilendir. Düşüp düşüp kalkman gerekir. Bazen bir zora çarpmadan insan, başka bir zorla karşılaştırılır, öncekini yaşaması sonrakini kolaylasın diyedir…ne olursa olsun her şey “bizim” için…
Sonra yaşam ilginçtir, yaşadığın anda değil, sonra sonra kavramaya başlıyorsun geçirdiğin bazı anların aslında nasıl da ürkütücü olduğunu...
Hep sonradır asıl olanlar...
Varsayım dediğimiz çöpe attığımız düşünce kirliliğidir... Bu yüzeysel edilgen yapının kavrama gücündeki belirsizlik sürecinde olağan akışkanlıkların kendi halindeki yönsüzlüğüne duyumsal bakış açısı gerektiren bir konu. Geçelim…
Keşke her sabah uyandığımızda bildiğimiz şeyleri unutmuş olarak başlayabilsek güne. “yeniden öğrenmek için her şeyi, bildiklerimi unutarak gelirim sana…” A. Behramoğlu, diyen şaire de selam olsun...
Ruhumun sana çıplaklığından utanmamasını seviyorum hayat!..
İçimde saklambaç oyunusun
Kayıpsın ama varsın
Kayıp olman değil, var olman yoruyor beni
Buna, bundan sana yorulmayı seviyorum!...
GüNe_Eş
YORUMLAR
en kısa zamanda derken bile aslında en uzun bir zaman dilimine şihit oluruz değil mi..?
olmayanı istemek daha zararsız bunu düşünmek gerek..
doğrular uzak dursun :) sen istemesen bile yanlışlar seni bulur zaten
,
,
,
,
,
sonuç kayıpsın ama varsın
"Kayıp olman değil, var olman yoruyor beni
Buna, bundan sana yorulmayı seviyorum!..."