Yüzyıllık Yüzünde Yüzer , Kördüğümlerin Düğün Betimleri…
hayrettin taylan
Yelkensiz yolculukların deniz kuytuları yolcusuyum. Sensizliğin kirli sularına attılar beni.Artık Yusuf olmaktan kaçtım, Yunus olmaya geldim.
-Yusuf olmak kuyuların huyunda yaşamaktı.Atılmaktı şeref derinliğine. Şimdi şerefi bitmiş sevdaların gün ve ahlarının derinliğinde en pahalı gömlek giyerek Yusuf kalamazdım.Markalar yüreğime kadar işlenmişken yırtık bir gömleği görmeyen Züleyha da kalmadı.İnsanın yüzü en güzel giysidir aslında.En güzel giyiniştir insan yüzü.En şık kumaştır yüzümüz. En güzel bakışla anlaşılır.
-Yüzyıllık yüzünde gördüğüm aşkın denizindeyim. Bindiğimiz sevda gemisinde aşk numarası yapan milyonlar var.Herkes aşık ya da arzularına ulaşmak için aşk sihirbazlığı yapıyor.Tek günahkar benim, bu sevda denizinde.Yüreğim sana kadar ıslak, sen kadar berrak, gelişin kadar azizdi Şulenar…
Benliğimi denize attılar.Artık sevda denizinde yüzen yunusun karnında kaldı algılarım, ufkum,bilincim dahası sana olan sevgimin berraklığı…
-Kadrini bilen Kadir kadar kaderindeyim.Bir kadir şinaslık gecesindeyim. Dualar kadar daimi ellerim var.Avuçlarıma değiyor bitmeyen hep artan sevgin.Sendeyim, sen ile hep sende….
-Asi ben/lere takılmış hayatın girdaplarında uslanıyor ıslaklığım.Damlaların kadar ıslak değil, sensiz yaşadıklarım. Benliğim ulanıyor kavuşmanın kavuştaklarına.Aynı türkünün dilinde besleniyor belgeseli çekilmiş hayatın.Aynı mevzunun anacıl duvarında tekrir oluyor huzursuzluğun.
-Sen güçlü bir ceylansın bu aşk ormanında. Huzursuzluk seni hazır gitmelere teslim edemez. Aslanların pençesinden kaçıp ormanı terk edemezsin.Sen bu sevda ormanının özel ceylanısın.Yüreğinde saklı kimyanın peşinde olan benlik sırnacıyım.Sırlarının keşfinde okunmuş hislerimin geleceği var.
-Aynı uyumun tümleyenleriyiz.
Uyum mutluluğun huy kapısıdır.Aynı ruhun huyu ,kapıyı çalmadan böylece girer.İlişki demek uyumun mutluluğudur.Bunu yakalamak yeter…Durumlardır bizi hayra götüren…her durum aslında bir hayırdır.her cefa aslında bir sefanın aynası… anlamak lazım sevgilim… söylenenler değil, sevmeler, istemeler, uyumlar, ilgilerdir ilişkiyi tartan…Terazin yok mu? başkasının darasında hile olabilir.
-başkasının bitmez sözü, gönül sözün, özünün sözü ne istiyorsa oyuz sevgilim…
-Yaşamak kendi kara kışını sunarken, yarınların kardelenleri gözükür sevda başında.
-Aşkta beyazlaşır kavuşmak.Aşkta seker hesaplar.Aşk kurşun geçmez emellerin içresinde içimize yakınlaşır.
-Söküp atamadığımız kördüğümlerde betimlenir gelecek.Her gitme denemesinde yeniden yenilenir sevda kördüğümü.Bir düğüne kadar sürer bu süreç.Aynı evin ortak düşlerine teslim olur aşk.Aynı evin anahtarı kadar yakın olur yakınlaşmamız.Aynı düşlerin döşeğine serilir senli demler.
-Yaşamak kadar sen, ben kadar sen, sen kadar ben olur sevda.Bizi özetler böylece…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.