- 1176 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİLİ AŞIK ADAM,SEVGİLİ BEN,SEVGİLİ AŞK,
SEVGİLİ AŞIK ADAM,SEVGİLİ BEN,SEVGİLİ AŞK,
Herkes gelsin,bir tek sen gelme;kamaşır gözlerim, korkar ayaklarım adımlarımdan ve korkar yüreğim senden gelen -sana gelme- dürtüsünden.
Evet, bütün fikirlerimi geri alma zamanı. Sahip olduğum değerlerin şerefine sinkaf zamanı. Son bakışın donuk üzerimde. Sen aynadan bana bakıyorsun öyle..
Yapma ya kim korkar aşık kadından? Korkulacak bir şey yapmadan dimi? Ama değiştim ben; kalp dekorlarını portatif raflara çevirme zamanı. Ve vakit,babamın öldüğü,dayımın intihar vakti..Ne yöne eserse rüzgar,dümeni ona çevirme hali.. Aşklarımızı kendimizin canavara çevirdiğimizi,onlara bizi boğacak gücü yine bizim verdiğimizi fark etme hali.
Ne hallere geldiğimizi sarhoş bir çift gözün sevdiğinin ardından buz kesmesiyle ders çıkarma vakti.
Ah canım ’’Aşık Adam’’! Bilmiyorsun ? Yoksa biliyor musun biz bulduk seni öldüğünde..
Neyse siktir et ya zaten sen öldün diye kimse ölmediki.. Oğlun var ya o çok sevdiğin kadının oğlu; senin oğlun- ’’mavi gözlü bebek’’- hah o varya onu da siktir et emi? Bütün faniler gibi senin hiç umursamadığın ama senin ona bıraktığın paranın peşinde perişan etti kendini.
Ha! Onun için ettiğin kavga yüzünden ceza evine girmiştin ya, hatırlıyorsun oğlunu dimi? O da ölmedi. Hatta ben bile..
Ay ben nerden geldim yine sana? Sen kutsal birisin benim için ,kendi aşkımın arasına seni de dahil ettiğim için özür dilerim bu arada.
Gözyaşı mı? O da ne? Çiğ düşmüştür yanaklarıma . En fazlasından bir paket naftalin alır bu nemi. Senin tam anladığın şekliyle ’’misli rivayetler’’ galiba bir tek ikimizde kaldı. Bu yaşımda ve aklımdayken yanında olamadım. Zira zaman, bizi uzun aralıklarla atmış bu dünyaya.
Ben anladım Aşk , zaman seni sırtlayıp satma zamanı. Kimyası belli ,soyuttan somuta geçme zamanı.
Canım, görüşelim ama yine.. Sen ve benim perim ayrılmayalım diye dua edeceğim bu gece..
ALMILA ERDEM