- 2639 Okunma
- 16 Yorum
- 2 Beğeni
FACE BOOK KRALİÇESİ NURHAYAT ABLAM
Sabahın daha 7.30u.
Geldi...
Kim mi?
Kim olacak karşı komşum Nurhayat Hanım.
-Buyur Nurhayat Abla bir şey mi vardı sabah sabah daha kargalar bokunu eşelemeden?
-Abla Sana benzer moruk. Benden bir iki yaş küçüksün diye hemen de abla...
-Tamam Nurhayat Hanım. Ne kadar genç ve dinç olduğunuzu mu tartışacağız sabah sabah.Bu mudur yani mevzu?
-Yahu canım sıkılıyor. Mevzu bu.
-Eee ben n’aapabilirm? Cem Yılmaz değilim, Beyaz da değilim ,senin can sıkıntını gidereyim. Hem Abdürrezzak abi var ( kocası ) ona söylesene canının sıkıldığını.
-Sami sen bekar yaşaya yaşaya unutmuşsun. Ayol can sıkıntısı asıl onun yüzünden ya. Adama ’’ Kalk ormana gidelim, koşalım, temiz hava alalım’’ Biraz diyorum mübarek ölü gibi yatıyor.
-Yahu Nurhayat Abla..Pardon Hanım...Adam sahura kadar oturdu. Sonra namazını kıldı..Oldu mu sana saat 5..Ondan sonra yattı değil mi? E söyle bana saat beşte yatan bir insan 7.30 da ’’ Haydi koşuya gidelim.’’ Diye kaldırılır mı?
-Ben onu bunu anlamam bana ikide bir ’’ Hanım çok şişmanladın. ’’ Demeyi biliyor. Madem öyle gelsin benimle ormana koşuya.
-Abla....Sen kendin çıksana..İhtiyacın mı var Abdürrezzak abiye?
-Olur mu hiç..Orman bu, ayısı var, kurdu var, tecavüzcüsü var..
-Ayısı, kurdu, ille de tecavüzcüsü...Sanaaaa????
-Samiii Kırdırma kafanı sabah sabah..Neyim varmış ayol benim. Elimi sallasam ellisi, saçımı sallasam tellisi.
-Haklısın da ahh bir sallayabilsen.
-Samiiiii
-Sami Biberoğulları- Kağızman- Emret komutanım. Hakket komutanım sen buraya neye gelmiştin sabah sabah?
-Bana cihat yapmayı öğret.
-Vaaaayyy..Nurhayat Ablama da bak. Küffar üzerine cihada çıkıyor. Helal sana ablam. Hangi küffar üzerine gideceksin?
-Ne küffarı yahuu?
-Hımmm anladım sen cihatın mal ile olanını yapacaksın. Para mı bağışlayacaksın bir hayır kurumuna?
-Ayol bir hayır kurumuna para bağışlamak için neden sana geleyim? Gider bağışlarım.
-Eee..Başka cihat gelmiyor aklıma..Cihat diye bir tanıdığım da yok.
-Yahu bilgisayarlarda hani konuşuyormuş ya millet birbiriyle ..O cihattan diyorum.
-Allah seni davul ede e mi. Yani Chat ( Çet ) yapmak istiyorsun öyle mi?
-Evet..Ben de çeteleşmek istiyorum.
-Aman bunu her yerde söyleme sonra alırlar içeri. Neyse seni Face book’a üye yapalım. Oradan konuş arkadaşlarınla.. Sonra msn hesabı da açalım sana. Neyse kapıda dikilme..Nasılsa uykumun içine ettin..İçeri gel de öğreteyim sana.
Nurhayat ablayı ( Bu kısmı duymadığı için rahat rahat abla diyorum ) içeri aldım. Benim laptopu açarak ona bir face book bir de msn hesabı alacağız..
-Abla sana bir nik lazım.
-Terbiyesizz..Sapııkk..Senden ummazdım bunu...
-Abla ne oldu yahu? Neden celallendin? N’aaptım sana şimdi?
-Baksana bana ayıp ayıp şeyler söylüyorsun.
-Abla nik diyorum..Yani takma ad.. Asıl adını yazarsak olur olmaz her insan rahatsız eder seni.
-Hay Allah öyle desene...
’’Ulan kim bilir o sağır kulaklarla ne anladı nicki?’’
-Abla takma adın ne olsun?
-Hımmm..Ben etrafa ışık saçan hayat dolu bir kadınım ya.
-Sen??
-Evet ben..Beğenemedin mi?
-Eeee..İsim ona göre bir şey mi olacak?
-Evet..Ampül olsun.
-Olmasın abla..Pardon Nurhayat Hanım..Bu günlerde herkes ampüle dümdüz gidiyor..o bakımdan ampül olmasın. Bence ’’Ömür Floresanı’’ Olsun. Nasıl?
-Aaaaa..Çok güzel valla. Evet ’’ Ömür Floresanı ’’ olsun.
-Şimdi bir de resmini çekelim.
-Ay bu alet resim de mi çekiyor?
-Evet yaaa..Haydi poz ver bakalım.
Nurhayat ablanın resmini de attık face book hesabına, derken efendim uzatmayalım, bir aylık bir kurs ve antremandan sonra Nurhayat abla artık onparmak seri daktilo sekreterlerine taş çıkartacak hıza ulaştı klavye başında..Tabii ki zamanla bir çok arkadaşları da oldu. Bunlar face book hesabı açtıran herkesin başına gelebilecek normal şeylerdi ama Nurhayat Ablanın başına öyle şeyler gelmeye başladı ki face book olayına katıldıktan sonra, anlatsam kesin ’’ Yok ya..O kadar da olmaz. ’’ Dersiniz.
Neyse...Ben anlatayım, siz yine de ’’Olmaz.’’Diyin.
Bu sanal alemde bazı eşşek milleti vardır..Evet evet bildiğin eşşek milleti, kendilerini erkek sanan eşşek milleti. İşte o eşşek milletine göre sanal aleme katılan her kadın burada kendisi için sevgili aramaktadır. Öyle olmasa ne işi vardır bu alemde değil mi? Bulaşık, çamaşır, ütü, yemek, cocukların bakımı gibi bir çok kutsal görevi olan kadın vaktini sanal alemde harcıyorsa, hele de bir erkeğin yazdığı, paylaştığı herhangi bir şeyi beğenmişse vay haline o kadının.
Nurhayat Hanım çok güzel şiirler de yazardı. İşte bir gün yazdığı bu şiirlerden birini yayınladı facede ve tüm film bundan sonra başladı.
Önce Nurhayat Hanım’ın şiiri nasıl bir şeydi ona bakalım. Aynen şöyle.:
HOP DİRİ DAT DİRİ DİT DİRİ DOM
Elindedir Bağlama
Kara Gözlüm Ağlama
O Günkü Sözlerimi
Cavır Annene Söyleme
Haydendi Deyzem Dayım
Gurusun Donuz Huyum
Ableni Ben Gaçırcem
Enişden Olcem Gayrı
Hop Diri Diri Dat Diri Dit Diri Dom
Ben Yarimi Seviyom
Hop Diri Diri Dat Diri Dit Diri Dom
Ben Kezban’a Ölüyom
Sarı Çizme Giyelim
Bizim Dama Girelim
Annen Buben Duyarsa
Tav Boşanmış Diyelim
Haydendi Deyzem Dayım
Gurusun Donuz Huyum
Ableni Ben Gaçırcem
Enişden Olcem Gayrı
Hop Diri Diri Dat Diri Dit Diri Dom
Ben Yarimi Seviyom
Hop Diri Diri Dat Diri Dit Diri Dom
Ben Kezban’a Ölüyom
Susadım Su İsterim
Pınar Nerde Gösterin
Ben Pınardan Ganmeyom
Keziban’ı İsterim
Haydendi Deyzem Dayım
Gurusun Donuz Huyum
Ableni Ben Gaçırcem
Enişden Olcem Gayrı
Hop Diri Diri Dat Diri Dit Diri Dom
Ben Yarimi Seviyom
Hop Diri Diri Dat Diri Dit Diri Dom
Ben Kezban’a Ölüyom.
Her ne kadar Özay Gönlüm’ün bir türküsünü andırsa de kesinlikle o değil tabii ki(!)..Neyse..Vatandaşın biri bu şiire bayıldı.. Döktürdü yorumu:
’’ Ömür Hanım..Bu nasıl bir şiirdi böyle? Bu nasıl betimlemelerdir? .Aman Ya Rabbim bu nasıl imgelerdir. Bu nasıl bir armoni? Bu nasıl bir flarmoni?, Bu nasıl bir kontrbas? Müthişş.. Müthişşş.. Bu kadar Nâ mütenahi bir şiir acaba bu asırda başka bir şair tarafından yazılabildi mi? Muhteşem, Harika, Excellent valla.’’
Nurhayat Abla da elbette bu yorumu beğendi ve beğen butonunu tıkladı. ( Hey gidi ablam hey..Bir ay önce’’Abla şu pencereyi tıkla.’’ Deyince masadan kalkıp pencereyi tıklatan ablam şimdi maşallah uçuyor pc ile...Pc dedim de ..İlk zamanlar tutturduydu ’’Bana bir piç alalım.’’ Diye..Onun pc olduğunu anlayana kadar akla karayı seçmiştim.)
Uzatmayalım...Adamın beğenisine karşılık Nurhayat Abla da beğendi onun yorumunu. Vay sen misin beğenen. Adam hemen patlattı şiiri Nurhayat Ablama. Hem de üstteki profil resmine rağmen Ben o kadar diyorum ’’Bu milletin en az yarısı Abaza diye ama dinleyen kim? Evet bu milletin en az yarısı hem abaza hem sapık.Tabii ki sanal alem için konuşuyorum. Normal aleme sözüm yok.’’
Adamın şiiri, daha başlığı ile kafa koparıyordu:
DUL MUSUN?
Gökte yıldız ay mısın?
Kemençeme yay mısın?
Sen güzel bir kul musun?
Söyle bana dul musun?
Gözlerin bir içim su
Dudağın gül kurusu.
Sırtımdaki çul musun
Söyle bana dul musun?
Bakışların mest eder.
Aşkın beni hast eder
Mektubuma pul musun?
Söyle bana dul musun?
Nurhayat Abla ( Oh beee onun olmadığı ortamlarda rahat rahat abla demenin keyfi de bir başka oluyor canııım..) Bu şiiri görür görmez bana geldi ve anlattı durumu. Birlikte oldukça güldük. İnsan yukarıdaki resme bile aşık olabiliyorsa( Bu cümleden de Nurhayat Abla’nın haberi yok..Sakın demeyin yoksa yer beni. ) o artık acınacak vaziyettedir..Ona gülmemek lazım ama naapalım güldük biz.
Şimdi diyeceksiniz ki ’’ Ne yani senin Nurhayat Ablan iki ayda face book kurdu mu oldu? O hiç yanlış yapmıyor mu?’’
Yapmaz olur mu efendim. Hem de nasıl yanlışlar yapıyor ama onun kırdığı potları en sona sakladım..Malum assolistler sahneye en son çıkar.
Ben Nurhayat Abla’ya face bookta çeteleşmeyi..Pardon chatleşmeyi öğrettikten sonra artık çok çok acil durumlar dışında kapımı çalmaz oldu. Ama sanmayın ki muhabbeti kestik..Sanal alemde muhabbet tüm hızıyla devam ediyor.
Geçenlerde yine böyle bir muhabbetteyiz.
-Merhaba Nurhayat Hanım..Sıhhat ve afiyettesinizdir inşaallah.
-Teşekkür ederim Müzeyyen Hanım. Siz nasılsınız.?
-Ya abla ne Müzeyyeni. Benim ben..Samiii.
-Aaaa..Yelloza da bak..Bir de abla demez mi?
-Nurhayat Hanım Sami Ben..Komşunuz.
-Bana abla diyen sen miydin?
-Eveeeett.
-Eyvaaahhh.. Durup dururken Müzeyyen’e yelloz dedim.
-Korkma abla bana dedin yelloz diye..Zararı yok..Senin hatırına yelloz da olurum ben. Sen benim bir tanemsin.
-Bak özrün kabahatinden büyük..Hâla abla diyorsun.
-Özür Dilerim Nurhayat Hanım...Eee ne var ne yok?
-Ne olsun Müzeyyenciğim..Bizim burada Sami diyebir komşum var..Onunla yazışıyorum...Biraz salak ama iyi biri...
-Aşk olsun Nurhayat Hanım..Demek beni salak buluyorsun?
-Müzeyyenciğim..Seni niçin salak bulayım? Ben Sami diyorum..İyi çocuk ama az salak.
-Nurhayat Hanım madem öyle düşünüyorsunuz o zaman Müzeyyen Hanıma yazın bütün bunları..Yine bana yazmışsınız.
-Aaaaa...Haaa haaa. haaa.... Sana mı gitti tüm o yazdıklarım?
-He ya bana geldi...Demek salağım ben ha?
-Ay ne alınıyorsun kızzz..Şaka şaka.
-Kız da olduk . Dur bakalım sen daha beni ne kılıklara sokacaksın? Neyse sahura ne yemek yapıyorsun? Olmazsa sana geleyim.
Haydaaaa..Neredeyse yarım saat oldu cevap yok...Dur bir daha yazayım.
-Nurhayat Hanım sustun..Hayırdır bir şey mi oldu?.
-Ne susması ayol yazdım ya?
-Ne yazdın?
-’’Sahura Ali Nazik yapacağım..Ali Nazik dedim de..Bizim Lütfullah...Nezaketten uçacak. Bana bir buket sanal orkide yollamış’’ Yazmıştım.
-Nurhayat Abla..Bana böyle bir mesaj gelmedi.
-Eyvaaahh..Lütfullahın bizzat kendisine göndermişim.
-Ya sen de vur dedik öldürdün..Birden fazla kişiyle konuşmasana..Karıştırıyorsun bak. Yorma kendini pc başında. istersen kalk git biraz yat uzan, dinlen.
-Ahh..Ahhh...Şimdi seninle beraber uzanmayı, sarılarak yatmayı ne kadar isterdim. O kadar özledim ki kokunu.
-Ben şu anda leş gibi kokuyorum Nurhayat Hanım..Hiç de özlenecek bir koku değil yani.
-Ne saçmalıyorsun sen gece gece?
-Ne bileyim..Benimle sarılıp yatmak istiyormuşsun da, kokumu özlemişsin de?
-Aman Allah’ım..O mesajı sana mı yollamışım? Benim toruna yazmıştım.
-Anladım anladım..Merak etme.Ama bak dikkat et. Her zaman karşındaki ben olmayabilirim..Elin adamına ’’ Kokunu çok özledim’’ Yazarsın da sonra ayıkla pirincin taşını.
Valla ben gereken uyarımı, ikazımı yaptım ama Nurhayat Hanımın bu hataları devam ettireceğine kesin gözüyle bakıyorum yine de. Çünkü sanal alemde her şeyi öğrendi ama kiminle yazıştığına bakmayı hâla öğrenemedi.
Yukarıdaki mesajın aynısını bazı bayan arkadaşlarına da gönderdiği için -son aldığım duyumlara göre- yaşıtı arkadaşları arasında ’’ Acaba bunca yaştan sonra lezbiyen mi oldu? ’’ Diye dedikodular dolaşıyormuş.
Ah Nurhayat Abla ahh..Nereden sardın şu piçi..Pardon PC yi başına?.
NOT: TANIŞTIRAYIM . NURHAYAT ABLAM YUKARIDAKİ RESİM TABİİ Kİ.
YORUMLAR
Sami Hocam, yazı bana çok tanıdık geldi. Bir zamanlar ben de torunumun başını yiyordum beni bir yerlere üye yap diye. Yavrucuğum beni bu siteye üye yaptı ve buradan bir yere gitme anneanne kaybolursun dedi. Ben de o zamandan beri bu sitenin dışına çıkamıyorum:) Facebook'u bile yeni tanıdım daha. Senin komşu benden iyiymiş maşallah:)
Yazı güzel, yorgun geçen günümüze bir nebze neşe. Teşekkürler hocam, saygılar
hocam siz bulmuşsunuz çetleşecek arkadaşınızı ha bayan olsunda nasıl olursa olsun farketmez diyenlerde az değil hani çet yapmak için sanal alemde maksat muhabbet olsun yine çok güzel mizahi bir yazı okudum tebessümle sizlerin de tebessüm etmeniz dileğimle emeğinize sağlık saygılarımla selamlar
Güne ÜYS sonuçları ile başladık.Bir çok arkadaşın çocukları istedikleri yere yerleşmişler mutlu olduk.Sonrada normal işimize döndük.İşlerimi bitirdim edebiyat defterini ziyaret edeyim dedim.Facebook artık hayatımızın vazgeçilmezlerinden olduğu için ilk dikkatimi çeken yazıyı okudum.Arkadaşım işle ilgili bir şey anlatmaya çalışıyor ben yazının etkisinde yüzümden kovmaya çalıştığım gülümsemeyle arkadaşıma dikkatimi veremiyorum.Haftanın son gününe Nurhayat abla ile merhaba dedik,güldük,keyiflendik belki biraz da endişelendik umarız bizi sadece güldüren hoşluklar yaşar Nurhayat abla (amman duymasın !) Saygılar, kaleminizden bize yansıyan bu hoş yazı için.
Sevgili can kardeşim nurhayat hanımlar bu toplum öyle çok ki.onlara Allah selamet versin .düttürü dünyanın çarkına takılmış mütemadiyen bir döngü ile yaşayan nice nurhayatlar.Mizahi şahikanın yokuşlarına tırmanmak bir okuyucuda olsa efor ister.Maşallah bu zindelik sizlerde var.Bizlerde kahkaha ve tebessümle gıdıklayan cümlelerinizin yorgunluğunu yaşıyoruz.Yine muhteşem olmuş,yine harika bitmiş olağanüstü bir mizah.İyiki varsınız .Allaha emanet olun
Sen ablaya nik lazım diyorsun. Oooo Kimbilir ablanın nik'i ne haldedir. yani eski Nik'i .
Valla benden söylemesi sen her kapıyı çalan ablaya nik takıcak olursan işin zor.Çünkü bilgisayar teknolojisini bilmeyen çok abla var ve sizin iyi niyetli olduğunuz kanaatinde olduklarından bir çoğu kapınızı aşındıracaklardır.
Onun için elinizin altında bir Türkçe Sözlük bulundurmanız lazım Hocam.
Bir de Nikini değiştirmek isteyenler olursa yandın ki ne yandın.
Nik değiştirmek ne kadar zor .Eski niki atıp yerine yeni Nik ....üfff Hocam iyi ki tatildesiniz valla.
Ayrıca Hocam Lezbiyen olmanın yaşı mı olur ?
Yani bunun mektebi mi var zamanı mı?
Lütfen öyle şeyler yazarsanız bazı adayların önünü kapatırsınız.
Önünü açmak lazım insanı özgürleştirmek lazım.
Selam ve saygı ile.
Sami Hocam gece gece gülmekten karnım ağırdı ama hepimizde müzeyyen ablalık olmuştur ileri derecede olmasa da:))Benimde sayfamda Ferda Özer diye öğretmen arkadaşım vardı.Ben de hoşuma giden müzikleri ve yazdığım makaleleri mesajımda saklarım.Kaç kez Ferda Öğretmene göndermişim iletileri.Kızcağız alıştı hiç tepki vermez .Allahtan msn falan kullanmıyorum neler olacağını tahmin edebiliyorum.Çok akıcı bir anlatımdı hocam.Aziz Nesin tarzını buluyorum yazdıklarınızda ve çok başarılısınız.Mutlaka kitabınız olmalı...Tebrikler başarılar..