- 601 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Şizofrenler Kan Ağlar 6
Evet yaşlı adam yardım edecek misin bana bu dünyaya tutunabilmem, onu bulabilmem için zaten senin kendine pek hayrın dokunmaz bu yaştan sonra biraz çevrene bak bencilliği at bir kenara dedim Yaşlı kaptana güldü geçti bana sonra mı sonra buradayım işte hadi gül biraz dostum sende o moruk gibi başlama bana öğüt vermeye falan böyle bir tramvayı ikinci defa kaldıramam bu sefer kaçacak yerimde yok ne yazık ki hadi dışarı çıkalım bana İzmir’i gezdir.
Evet Camus yaşı küçük yüreği ve cesareti Ağrı dağının doruklarına ulaşmış genç adam burası İzmir bana göre dünyanın en güzel şehri sana göre hiç bir bok değil belki önemi de yok zaten siktir et şimdi bunları oğlum sen ne bok yapmaya kaldın bu şehirde bana onu anlat o kızı bulunca ne olacak hayatın mı değişecek bok değişecek. Ya seni reddederse bunu düşündün mü hiç düşünmedin söyleyeyim neden düşünmedin yaşadığın duyguları aşk zannettin iyi bok yedin şimdi bundan sonra nasıl bir hayatın olacak onları düşün vazgeçmek kolay basarsın bir gemiye dönersin geriye.
Offf bu kadar kötü esprileri kaldıramam ben dostum.
Neşelen biraz ufaklık söylediklerim sana ağır mı geldi olamaz sen her şeyi göze almışsın bu saatten sonra kimin ne söyleyeceği senin umurunda olmamalı zaten olacağını da zannetmiyorum sen zaten kafayı çoktan kırmışsın boş ver en güzeli aslında bu hayatı ciddiye almamak söylesene ne için alacakmışız ki zaten bak şimdi sen bu kadar çabalıyorsun o kızla tanıştın hatta evleneceksin hayatın birleşecek bir anda kalp krizi geçiriyorsun ve dünyadan gidiyorsun başka bir yere başka bir dünyaya şimdi bu hayatın neresini ciddiye alalım sende ilk önce kafanda bu duyguyu yaşa söylediklerimi ciddiye al hayatı değil.
Tamam bakalım yaşlı dostum söylediklerinde haklısın ama olsun varsın ki ben o kızla tanışayım hayatımı birleştirecek noktaya geleyim ve o zaman öleyim inan hiç umurumda olmaz kendimle gurur duyarım senin bir hedefin vardı ve başardın o kızla tanıştın hatta evlendin ama artık bir ölüsün ne fark eder ki hedefine ulaşmış bir ölüsün ne güzel.
Senin ciddi sorunların var Camus ama benimkinden ciddi değil ve olamaz da benim sorunum sizin gibi sorunluları hedeflerine ulaştırabilmek ben bunun için varım bunu unutma.
Tamam yaşlı dostum, Tanrı seni korusun, kaptanı da.
+Bana biraz kaptandan bahset.
-Kaptan beni ben yapan adam, gerisini boş ver bilmesen de olur ben bile hatırlamıyorum zaten.
+Peki ufaklık senin kararın.
-Ne yapayım sana kaptandan bahsedeyim ve sende git kaptana ulaş senin manyak İzmir’de haberin olsun de hatta yanına postalamaya çalış.
+Ne diyorsun sen? Bunu yapamayacağımı mı söylüyorsun istersem şu an yaparım ve yapardım da isteseydim sana yardımcı olmak istiyorum ve onun için kapa çeneni dişlerini eline vermeyeyim.
-Wuuww sen de sinirli çıktın moruk siz ekmeğini eline almış hatta kemirmişler neden hep böylesiniz.
+Hadi hadi kapa çeneni de yürü, gör bu şehrin güzelliklerini yoksa cehennemi boylayacaksın.
Burası kıbrıs şehitliği caddesi İzmir’in en güzel yerlerinden birisi dostum İzmir’in sayısız güzel yerleri var sen burayı tanımakla başla İzmir’de ki hayatına inan bana pişman olmazsın. Burada yaşayan insanların çoğu durumu iyi olan insanlardır hayata voleyi vurmuş hatta iki kişi tutup rövaşataya kalkmıştır he illaki gölü de atmıştır kaçıracak kadar öküz değillerse tabii.
+Sen de tıpkı kaptana benziyorsun ihtiyar.
-Benzerim ben herkese benzerim, biraz da herkes bana benzer.
+Bu şehrin havasını koklayan insandan pek hayır gelmez kendine dikkat et derim.
Başka ihtiyar başka şeyler de anlat İzmir’i çok duydum ama hiç sevemedim ne kadar itici bir yer burası burayı seven insanlar İzmir’in nesini seviyorlar bana bunu anlat ya da gezdir.
+Sen zaten bunu biliyorsun
-Biliyor muyum?
+Evet, biliyorsun.
Neymiş peki o bildiğim şey?
-Kızları evlat kızları İzmir’i sevenlerin çoğu kızları yüzünden sever ha geri kalanı diyeceksin geri kalanını boş ver sinekte küçüktür ama mide bulandırır onlardan bahsetme hiç İzmir’in kızını sevmeyen adam adam mıdır ki?
Değil midir?
Odundur Camus odun kocaman bir odun hemde.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.