- 1654 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
umut
Yaşam bir umut yolculugudur. alır sizi hayellerinizle yolculuga çıkartır. Biliyormusunuz aşk hastalıktır diye düşündügümde yeni hastalıklar buluyor içimdeki karanlıgımı .Üzülüyorum seni sevdigime çünkü ben sana laik degilim biliyorsun.Ben sana mahkumum sadece. Şu bana yabancı olan şehir şu yanlızlıgım sokaklarında kimsesiz duygulara yoldaş oldugum kaldırımlar beni unutmayın olurmu.
Umut seninle bir ekmegi, paylaşmak .aglamak vakitsiz ölümlerin ardından .Sonra ankara olmak cebecide ilk öpüştügümüz o an. ve şarkıları kulaklarımda hüzünün.
YORUMLAR
Bir vatandaş olarak AKP benim dini duygularımı istismar ediyor.namaz kılıyorlar AKP'liler.Bir de Hacca gidip ,zekat verneleri bile var.kelime-i Şahadet yapanlara da rastlanıyor sık sık. Hele "Bismillah" demeleri yok mu!
Beni en çok o istismar ediyor.
Oysa çağdaş sosyal demeorot CHP öyle mi?
ne güğzel ramazanda rakı içen milletvekilleri bile var.İşte Çağdaş Türkiye buuuu!
Bi de Demirel demişti senfoniden sonra İşte Çağdaş Türkiye....
memleketi yolsuzluklar götürüken ..Borç gırtlakta iken "İşte çağdaş Türkiye.."
Sadece uzay üssünü andıran HIZLI TREN yolları yapmıyorlar bir çok yere de Camiler diktiler.
Bir de ne güzel eskiden bi sürü şehidimiz olurdu.Biz de kalkar "Şehitler ölmez Vatan Bölünmez" der yürüd stres atardık .Ölümsüz şehidimiz de Anadolunun bir kasabasında bir köyünde törenle toprağa verilir ve bir daha yanına uğramazdı hiç kimse.
Ne güzel eskiden başbakanlarımız Katil Amerikanın başkanlarının karşısında el pençe divan durup korkudan beti benzi atmış dururlardı şimdi öyle mi yaaaa...
Özürlü aile bireyleri evlerin en ucra odalarında kolu komşudan gelip gidenden saklanırdı.Evde hilkat garibesi varmış gibi olurdu o zamanlar.Şimdi herkez özürlülere verilen maaşla ve sağlık hakları sebebiyle hasta engelli evlatlarını gün yüzüne çıkardı.
Biz bir yandan Şehitler diye çığırıp duruduk ama onların anneleri Laikliğe aykırı Başörtüsü taktığından bizim KAMUSAL ALANIMIZA giremezlerdi şükür..
Ya girselerid maazallah ne olacakti Laikliğimizin hali ..
Aman aman korkudan ölüyoduk valla.
Bir de başörtülüler opkuyup doktor olacaktı.
Mühendis olacaktı....Uluslarası Ticaret uzmanı olacaktı..al sana Gitiiiii Lakliğimiz..
Milli Gelir Milli Gider bizi alakadar etmezdi..memlekette bi YİYENLER bir de YİĞENLER vardı..
Bir de Laikliğe karşı gelip Seyredenler...
O gerici bağnaz...karnını kaşıyan Anadolu insanı zaten gitsin rençber olsun,işçi olsun...başörtüsü taksın hademe,hastabakıcı içaycı olsun...Şehit olsun..gazi olsun. Bizim gibi Laik memleketin kaymağını yiyenlerden olmasın O zaman Laiklik elden gider...
AY ne kadar haklısınıııııızzzz..
AKP gitmeli:..
Kesin gitmeli...
% 60'LARA GİTMELİİİİİİİİ
Hiç AKP 'ye oy vermemiştim..
BU sefer sayenizde AKP 'ye Oy vereceğim..
Bakalım kim nereye gidecek ????
Selam ve saygı ile.
erolabi tarafından 7/22/2013 12:00:10 PM zamanında düzenlenmiştir.