- 581 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Şizofrenler Kan Ağlar 5
+Merhaba ben Alfred Camus.
-Merhaba genç ben Yılmaz İtalyansın anlaşılan
+Evet İtalyanım.
-Ne arıyorsun bu saatte buralarda gemiyi mi kaçırdın yoksa?
+Hayır terk ettim.
-Anladım genç anladım gel bakalım seninle konuşalım biraz.
+Neden böyle bir şey yaptın sana kötümü davranıyorlardı.
-Hayır
+?
-Öyle gerekti ve yaptım çok fazla bir önemi yok bunun
+Bana kalacak bir yer ve yiyecek bir şeyler nereden bulabilirim aslında sadece bunları söylesen yeter bana ben başımın çaresine bakarım.
-O kadar kolay değil işte burası İtalya’ya benzemez genç adam, gel benimle kalırsın bir süreliğine sonra bakarız seninde başının çaresine bakalım.
+Sana ne kadar güvenebilirim peki?
-Güvenmekten başka seçeneğin var mı?
+Mühim olan ne kadar fazla ya da ne kadar az seçenek olup olmadığı değil sana ne kadar güvenip güvenemeyeceğim?
-Aslında bakarsan ben kendime hiç güvenmedim bugüne kadar, Seninde bana ne kadar güveneceğin hiçte umurumda değil bu yüzden tercih senin geliyor musun, gelmiyor musun?
+Yaşlı kaptana benziyorsun sen ah siz bu ihtiyarlar neden böylesiniz hiç anlamam.
Bu oda senin Camus ilk önce güzelce dinle sonra başının çaresine bakarız benim biraz işlerim var, görüşürüz sakın buradan da kaçayım deme yazık olur bu şehirde sana.
Tamam , görüşürüz.
Ah Camus sen neler yaptın nasıl bir deliliktir bu dostum nasıl bir güvendir bu hayat seni nerelere sürüklüyor böyle bu kadarı fazla olmuyor mu İtalya’da keyfin yerinde iken sen git gemiye başvuru yap kabul edilsin ve o gemiden sonra kaç sen neler yapıyorsun oğlum kendine gel biraz ne için kaçtın kimin için değecek mi bulacak mısın aradığın kişiyi bu kadar kolay mı hiç bilmediğin bir ülke hiç bilmediğin bir şehir ve hiç tanımadığın Yılmaz ne kadar güveneceksin bu adama bu adam da kimin nesi.
Olsun dostum sen istediğini yaptın kafana uyanı yaptın ve senin doğruların bunlardır insanların lafları değil sana akıl verenler ilk önce kendi hayatlarına bir baksınlar ne kadar iyi birer hayat yaşıyorlar sonra sana akıl versinler benim aklım bana yeter hayatta riskler alırsan mutlu yaşarsın bu kanıtlanmış bir gerçektir kanıtlanmamış olsa bile ben bunu kanıtlayacağım ama tabii ki aradığımı bularak umut ediyorum ki o kız İngilizce veya İtalyanca biliyordur yoksa işimiz çok zor dostum çok zor.
Zor olan sadece konuşabilmemiz o kızı bulmam en basiti bu maceranın içinde dostum en basiti nasıl olsa yetecek kadar param var vaktim de çok bir yerlerden başlamak lazım ilk önce hadi uyuyalım biraz Camus uyuyalım çok yoruldun.
+Günaydın Camus. Nasılsın?
-Günaydın efendim çok iyiyim siz nasılsınız?
+Bu nasıl konuşma şekli böyle genç adam ben senin efendim falan değilim böyle hitap etmene gerek yok bana
-Siz bana yardım ettiniz, efendilik yapıp evinize aldınız ve bana bu şehirde yardımcı olacağınıza nedense gönülden inanasım geliyor, yanılıyor olamam her halde dimi ama?
+Haklısın genç adam haklısın gel bakalım şöyle yemekten önce biraz konuşalım tabii henüz aç değilsen eğer açsan oturup bir şeyler yiyelim
-Teşekkür ederim Efendim konuşabiliriz.
+İlk önce bana Efendim demeyi kes Yılmaz desen yeter çokta yaşlı değilim ben dostum.
-Tamam Yılmaz.
+Anlat bakalım Camus Efendi neden kaçtın hayatından da bu şehre geldin
Ben bir gemiciyim diyar diyar dolaşıyorum ailem zaten yok bu güne kadar da olmadı ben çok küçükken ölmüşler hiç kimse onlara ait bir şeyler bilmiyor isimleri bile yok bırak bir fotoğraf bir anı ben orada burada sokaklarda yeri gelmiş hatta çoğu zaman bir balıkçının yanında büyümüş bana okuma ve yazmayı da bu balıkçı öğretti yaşlı kurt İspanyol kaptan Rodrigo sonra işleri düzelince bir firmada kaptan olarak göreve başladı ve beni de yanına aldırdı ona minnettarım Tanrı onu korusun.!
Sonra sonra buralara kadar geldik İzmir’e geldiğimiz ilk gece dinlendim dışarı çıkmadım ikinci gün kaptanın ısrarlarıyla dışarı çıkıp hava alalım dedik aldık ta havamızı şimdi soruyorum acaba o gece de dışarı çıkmasaydım şimdi neredeydim?
Camus neler oldu o gece de burada kalmayı seçtin.
Onu gördüm
O kim
Bilmiyorum hayal mi gördüm emin değilim ama onu gördüm hayatımda gördüğüm en güzel kız harikaydı bunu sana anlatamam dostum yaşaman lazım o anı görmen lazım yüzünde ki tebessümleri nasıl da gülüyordu, enfesti tek kelime ile enfesti.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.