- 411 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
TBMM BAŞKANI CEMİL ÇİÇEK'E AMASYA SEVDASI ARMAĞAN EDİLDİ..
2013 Amasya Uluslararası Atatürk ve Kültür Sanat Festivali ile 21-22 Haziran Amasya Genelgesi için Amasya Belediyesi davetine Amasya Sevdası ile katılan ve bir dizi program gerçekleştiren Amasyaşat Başkanı Ünlü Amasyalı Şair Şiir Yorumcusu Amasya Sevdası Şiir Etkinlikleri Organizatörü Müzeyyen Keskin Festival sonrası Ankara’ya dönüşünde TBMM başkanı Sayın Cemil Çiçek’i ziyaret ederek Amasya Sevdası armağan etmek istedi..
Başkanlık seçimleri dolaysıyla Çiçek ile geciken buluşma; bir süper sürpriz ile Sunuculuğunu Yozgatlı Şair Şiir Yorumcusu Rıfat Çakır’ın yaptığı 17 . 07 . 2013 GÜNÜ ANKARA’ da tertiplenen YOZGATLILAR İFTAR YEMEĞİ’ nde gerçekleşti..
İftar programına Yozgat Sevdası ile davetli olarak katılan Amasyaşat Başkanı Ünlü Amasyalı Şair Müzeyyen Keskin iftarda karşılaştığı TBMM Başkanı Cemil ÇİÇEK Bey’e yeniden TBMM Başkanlığına seçilmesinden duyduğu memnuniyeti belirterek tebriklerini iletti.
Sanata ve sanatçılara verdiği önem için teşekkürlerini bildirdi ve Proje çalışması olarak hazırladığı AMASYA SEVDASI isimli eserini armağan etti.
Amasyaşat Başkanı Şair Şiir Yorumcusu Amasya Sevdası Şiir Etkinlikleri Organizatörü Müzeyyen KESKİN tarafından YOZGAT SEVDASI Hayranları adına armağan edilen tanıtım turizm kültür sanat eseri AMASYA SEVDASI ile özel ilgilenen TBMM Başkanı Cemil ÇİÇEK; Müzeyyen Keskin’e proje çalışmaları için başarılar diledi..
Hikmet OKUYAR
ŞÜSİYAD Başkanı
..........