- 302 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GENÇLİK TEHLİKELİ BİR YOLDA
Gençler tarihini, töresini bilmediği gibi, saygıyı, sevgiyi de günden güne bitiriyorlar.
Büyük şehirlerde gözle görülen olumsuz davranışlar her gün biraz daha az nüfuslu şehirlere, hatta kasabalara bile yansıyor. Herkes kendi derdinde, daha doğrusu zevkinde, sefasında.
Büyük düşünmeyen, günübirlik düşünen, basit görgü ve insanlık kurallarını bile ihlal eyleyen, teknolojinin uşağı durumuna düşmüş, eğlenmekte sınır tanımayan, boş zamanını boş işlerle tüketen bir nesil görünürde olan.
Tedbir alınmazsa, bu şekilde çoğalan nüfus da ileride menfi sonuçlara sebep olacak. Bir yerlerden başlamak, düzgün ve düzenli davranışları, alışkanlıkları gençlere kazandırmak gerek fakat nereden nasıl başlanacak ve kimler başlayacak bu hayırlı hizmete?
Dinini, tarihini, milli değerlerini, büyüklerini, milli hedeflerini bilen bir gençlik için herkes görev başına...
Yarın değil hemen lütfen...
Fikri HAKLI
YORUMLAR
Önce aile sonra okul diyeceğim ama çok küçük yaşlarda bir çocuğun hayatına giren aile ve okulu aşan başka bir öğretici daha var ki o da internet dünyası.Aileler çocuğun internetle tanışma sürecini ne kadar geciktirmeye çalışsada günümüz dünyasında bunun kaçışı yok gibi.Çocuk internet dünyası ile tanıştıktan sonra ailelerin hissettirmeden çocuğun yaşına göre internetten en faydalı şekilde yararlanmasını ama hayatının büyük bir kısmını teşkil etmeyecek şekildede internet kullanımına sınır koyması gerek."Ağaç yaşken eğilir" belli bir yaşta bir takım önlemler alınmazsa ilerde çok başı boş gençler, vatanına milletine faydadan çok zarar verebilecek insanlar olmalarının sorumlusu olunabilir.Teşekkürler yazı için elinize sağlık.