- 528 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KOMPOZİSYON
Benim hiç bir zaman ego sorunum olmadı.Kimsenin de egosunu tatmin etmem.Ben kim olduğumu biliyorum.Kimseyi alkışlamam kimsenin de beni alkışlamasını istemem.Öyle süslü püslü sözler hazırlayacam diye uğraşmam.Ben her zaman içimden geldiği gibi konuşur, yazar, davranırım.Bugüne kadar güçlülerin değil hep haklıların yanında yer aldım.Bu böyle de devam edecek.Ben şerefsiz insanların elini sıkmam.Şerefsiz insanlara selam vermem selamını da almam.İsterse feriştahı olsun bu değişmez.Bugüne kadar kimsenin eğlence malzemesi olmadım.Kimseyi de kendime eğlence malzemesi yapmadım.Kimsenin oyuncağı olmadım.Kimseyi de kendime oyuncak yapmadım.Kendine oyuncak arayan varsa gitsin oyuncak dükkanlarından oyuncak araba alsın.Yola çıksın düt düüüt diye yolda sürsün.Bilirsiniz herkesin bir amacı vardır.Ben amacımı burdan açıkça söyleyeyim.Benim amacım şerefli insanlarla çalışmak, şerefli insanlarla dost olmak, gönlüme layık bir kız bulursam onunla evlenmek huzurlu bir aile tablosu, şiirlerime devam etmek, öldüğüm zamanda adımın dillerde dolaşmasıdır.Birde şerefsiz insanların amacı vardır.Onlar amacına ulaşmak için bazı insanları merdiven olarak araç gereç olarak kullanır.Amacına ulaştıktan sonra ardından tekmeyi koyar.Kimse kimsenin merdiveni araç gereci olmasın.Herkes kendisi olsun duruşu dik olsun.Şerefsiz insanlar şerefli insanlara imrenir ardından köpek gibi gelir.Hoşşşt hoşşşt dersin gitmez.Şerefsiz insanlarla muhatap olmayın.
17.07.2013
Yakuphan kılınç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.