- 918 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
hayatıma ben yön verebilseydim,
Son birkaç gündür toparlayamadım bir türlü kendimi, neden bu kadar dalgındım ki. Gittiğini sandığım senle açtım gözümü bu sabah, bir hayali yaşadım bütün gün yaşamaya da devam ettiğim, neden başaramıyordum sensizliği. Sıcaklığını hissettiğim o gün geldi aklıma, yağmurun altında sana hiç olmadığım kadar yakın olduğum o gün. Üşüyordum hava soğuktu ama sen vardın seninle birkaç dakika da olsa yan yana olmak içimi ısıtıyordu, seninle konuşacaktım anlatacaktım her şeyi gözlerine bakıp yapacaktım bunu ama başaramadım ben sana yenik düşüyordum, o gün bunun en büyük ispatıydı. Kurallar diye bir şey yoktu sana dokunduğum an, sana hem kızıyordum hem de delicesine seni seviyordum. İlk kez bu kadar yakındık seninle, ilk kez bu kadar heyecanlanmıştım, ilk kez birine bu kadar yakındım sıcaklığını duyacak kadar bunun sonu yoktu oysaki biliyordum ama ben sadece o anda kilitli kalmak istedim. Bir gün yoktu hayatımızda olmayacaktı, yarın nefes alıp alamayacağını bilemezdi kimse oysa ölümü bekleyen biriydim, bir gelecek yoktu hayatımda olmayacaktı, nefes alma hakkını insan kendisi belirleyemezdi, oysa ben bunu yaptım. Bacağımdaki çekilmez sancının nedeni bir türlü cevap bulmadı, her yeni gün çekilmez bir sancıyla uyanıp bütün günüm zehir oluyordu, akşamları uyuyamıyordum her zaman değildi ama bacağımdaki sancı her geçen gün katlanarak tüketiyordu, alışmıştım oysa ki bu sancıyla yaşamaya ta ki “bununla bir ömür yaşayamazsınız, yaşamınız boyunca sancılar katlanmış ve katlanarak devam edecek kendini hazırlaman gerek bir gün bacağından vazgeçmek zorunda kalabilirsin, tabi ki tedavi sürecek ama durumu bilmen gerek” sözlerini işitinceye kadar işte hayat yeniden şekil almıştı hayatımda yeni kurtulmuştum oysaki derken yeni bir kabusun başlangıcı geliyordu, o akşam çok düşünmüştüm bütün gece gözümü kırpmadım sabah 9 gibi evden ayrılıp doktor olan arkadaşımın yanına gittim, henüz bir iki yıldır tanıdığım birisi olmasına karşı ancak ona güvenebilirdim her şeyi bilen oydu hayatımda. O gün ondan bir söz aldım, bir gün bir seçim yapmak zorunda kalırsam hayatımı al benden, dedim. Anlamamıştı bana baktı , öyle bakma bana beni az çok tanıyorsun, bacağım olmadan yaşayamam demiştim ona , itiraz etti ,kabul etmesi güçtü onun için ama bu kararı vermek benim için daha çok güçtü işte bu yüzden o gün beni öpmene bana bu kadar yakın olmana izin vermiştim, bir gün diye bir şey olmayacaktı hayatımda . şimdi iyiyim her şey geride kaldı, küçük bir operasyon geçirdim artık eskisi kadar değilim, seni çok özledim seninle sohbet etmeyi beni yine şımartmalarını , seni seviyorum sözcüğünü kısaca seni ama artık ne kadar özlesem de seni ne kadar sevsem de asla yanında olmayacağım, birbirimizin hayatında hiç olmayacağız , özür dilerim aşık olduğum adam.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.