- 1002 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
UNUTMADIM DİYOR!
UNUTMADIM DİYORSUN
Unutmadım demek nasıl bir şey?
Suya sabuna dokunmadan hal hatır sormak mı?
Nasıl olsa bedava benden bir şey gitmez selam verip geçiştirmek mi?
Kafeste keklik ne desem kabullenen mi?
Ben gülüm bülbül konar her sevgiliye adayım ben kokarım demek mı?
Böyle gelmiş böyle gider demek mi
Herkes böyle yapıyor ben de böyle yaptım deme
Bildiğim bana yeter söylenen yazılan bana kar etmez mi?
Giden gider kalan sağlar benim mi?
Yazılan söylenen umurumda değil bir kulaktan girip diğerinden çıkan demek mı?
Yani adet yerini bulsun geride söyleyecek sözüm kalsın demek mı?
Hele sen bur da dur tosya da pirinç bulamazsam bulgura dönerim mi?
Hımmmmmmmmmm
Bana bir koca lazım oda bu gece lazım.
Elden gelen öğün olmaz oda vaktinde bulunmaz.
Sevgili güzel insan bu güne kadar sana çok şey yazdım dikkate aldın almadın,sen yokken ailende ki bir damarı çok iyi tanıyorum nasıl olduğunu biliyorum o damar benim damarım gibi sevgi üreten yaşamak ve yaşatmaktan yana kan taşıyor.
Birileri vesile oldu iki bedeni bir yürekle birleştirmek için öneride bulundu.
.Özür dileyerek bir soru saracağım bu güne kadar bu iki yüreği bir bedende yaşaması için neler yaptınız ve ne tür adım attınız bunu kendinize sorun?
İslamcılalar derki bugün allah için ne yaptın?
Sen bizim için ne yaptın?
Eleştiri değil yani sor!
Gül ile suyun dostluğu dışında başka bir adım attık mı o masalı biyorsun,hergün selamlaşıp ardında su boşa akmış gül susuzluktan ölmüş.
Misafir bitmez iş ve meşguliyet hiç bitmez son nefese kadar ama son nefeste ilk yapmak istediklerin geri gelmez !
Faşizmin varlığında haberdar bir birey kafeste tutulan keklik değildir,direnir özgürce,yaşamak ve yaşatmak her zinciri koparır!
Zaman kim?
Zaman bazen izlemen için sana uzun metinli bir bilet verir oturacağın kolutuğa çivi döşer bitmek tükenmek bilmez , bazen de kuş tüyünde yapılmış mutlu bir bilet keser köşk koltuğunda ama bir çırpıda biter.
Elinde bir çok renk ve kesici aletler vardır.
Bir vuruşta bazen mor,siyah ve kan kırmızı yapar.
Karayı beyaza beyazı kel tepeye çevirir!
Ne söz dinletir nede bir damla yağmur durdurur!
Yüzdeki çizgiler saçtaki beyaz elde ki noktalar irade dışı.
İnciyi boş bir araziye selvi boyuluyu asaya bindirir ,ustayı çırağa,kuzuyu kurda oyuncak eder,bebeği deliye sevimsize yapar düşman başına dersin!
Elindeki renkli kalemlerle nice resimler yapar resmini iradenin dışına iter rengin karaya dönmüş bakılmaz boyar tanıyamazsın farklı boylara sokar!
Beyine kan yerine su pompalar çeşit çeşit kurtlar barındırır!
İnsanlıktan öteye mahluk dönersin herkes gitmesin bekler!
Yani kutsal olan sen sin ayıracağın zamana bırak misafiri tanrı bile karışmaz çobanın tekede süt çıkardığı gibi ,misafirlerin muhatap olduklarını ihmal ediyor mu? hiç bir bebek annesinin ne yaptığı umurunda değildir!!!
Aşur Şahin 12.07.2013
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.