- 430 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HALK'A DUYURU-2
Bilirsiniz değerli halkım yılanlar insanlara görünmeden yaşar.İnsanlara yaklaşırken sinsi sinsi süzüle süzüle yaklaşır ve ummadığı anda kafasını bir delikten çıkarır insanı sokar zehirler.Birde yılan insanlar var işte bunlar yılandan da tehlikelidir.ALLAH yılan insanlardan korusun.Benim etrafımda ve arkamda bu yılan insanlardan çok var.Arkamda etrafımda sinsi sinsi süzüle süzüle dolaşırlar.Bazı dost ayağına yatan şerefsiz hain yılanlar var.Ancak arkamdan dostuyum diye konuşurlar yüzüme karşı konuşamazlar zavallı acizler.Bunlar benim ne bu dünyada nede öbür dünyada hiç bir şeyim olamaz.Hakaret etmek ne kelime edebiyata aykırı olmasa burdan ana avrat düz gidecem.Beni yıkmaya çalışıyorlar.Sayfamı böyle şeylerle kirletmek istemezdim ama halkın bilmesi gerekiyor.Arkamdan sinsi sinsi gelen şerefsizler var.Benim aile dostum akraba dostum kısacası hiç kimsem yoktur.Ben Yakuphan’ın aile dostuyum akraba dostuyum diyen o... çocuklarını dikkate almayın.Evvel behri tarihin birinde ünlü düşünürün birisi "en doğru babamı bilirdim onu da anamla sevişirken gördüm" demiş.Yani anlatmak istediği bu dünyada kimseye güvenmeyeceksin.Herkese şüphe ile bakacaksın.Ben artık herkese şüphe ile bakıyorum.Çünkü doğru bildiklerim hain çıktı yılan çıktı.Bundan sonra hayatta beni zor günler bekliyor.Çünkü elimi uzattığım merhaba dediğim nerdeyse hepsi ikiyüzlü şerefsiz arkamdan iş çeviren çıktı.Bundan sonra hiç kimseye dost gözüyle bakamayacağım.Hayatımda bazı yenilikler yaptım.Bundan sonra dostlarımın sevdiklerimin belli olması için fotoğraflarını bu sitede sayfamın fotoğraf bölümünde yayınlayacağım.Tabi dost bulabilirsem.
Değerli halkım sayfamda fotoğraf bölümünde fotoğrafı olmayan kişiler benim hakkımda söz söyleme hakkına konuşma hakkına sahip değildir.
11.07.2013
Yakuphan kılınç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.